AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Toyota prvi put na manifestaciji Beotruck

Toyota prvi put na manifestaciji Beotruck

Kompanija Toyota Srbija juče je održala konferenciju za medije povodom prvog učešća na 46. Međunarodnom salonu komercijalnih vozila BEOTRUCK 08. Na štandu od 200 m2 izložena su dva Toyotina komercijalna modela Hiace i Hilux, u dve različite varijante, koje su u ponudi na našem tržištu. Toyota Hilux je sa više od 12 miliona isporučenih primeraka, jedno od deset najprodavanijih automobila na svetu...

Toyota prvi put na manifestaciji Beotruck

Istovremeno, Hilux je drugi najuspešniji Toyotin model svih vremena. Za gotovo četiri decenije, koliko se prodaje širom sveta, Hilux je stekao reputaciju izuzetno pouzdanog i izdržljivog malog teretnjaka, koji ne poznaje granice. Na našem tržištu u ponudi je od 2005. godine, a redizajnirana verzija, sa novom pogonskom jedinicom, lansirana je krajem 2006. godine. Hilux je apsolutni lider svog segmenta na našem tržištu. U prošloj godini ostvaren je porast prodaje od 153%. Potražnja za ovim vozilom je konstantna, tako da Toyota planira proširenje proizvodnih kapaciteta na Tajlandu, pored proizvodnje koja nosi najveći deo isporučenih vozila u Durbanu, u Južnoafričkoj Republici. Na štandu Toyote izložene su dve varijante Hiluxa, i to sa motorima od 2.5 D-4D i noviji 3.0 D-4D sa 171 KS.

Toyota prvi put na manifestaciji Beotruck

Lako komercijalno vozilo, Toyota Hiace, sa osveženim, modernijim izledom i snažnijim i ekonomičnijim motorima i komfornom unutrašnjošću, u ponudi je od polovine prošle godine. Malo je poznato da je sa pet miliona proizvedenih primeraka Hiace na šestom mestu u Toyotinoj ponudi, a ako se računaju samo komercijalna vozila, Hiace je drugi, odmah iza Hiluxa. I dok se potonji proizvodi isključivo kao pick-up, karoserijski izbor modela Hiace je u prvim godinama bio vrlo šarolik - od minivana, klasičnog vana, pick-upa. ambulantnih i motorhome verzija, do modela specijalno prilagođenih taksi službi. Proizvodnja je počela 1967. godine. Prvi nastup na našem kontinentu počeo je tek 1995. godine, s četvrtom generacijom klasične van verzije. Godine 2000. Toyota je u Evropi prodala čak 28.977 vozila, kasnije se tražnja ustanila na oko 15.000 jedinica godišnje. Dugovečnost ovog vozila najbolje ilustruje podatak da se evropskim drumovima trenutno kreće oko 370 000 vozila s oznakom Hiace, što znači da je među njima skoro polovina veterana, starijih od deset godina. U oštroj "kombi" konkurenciji u Evropi Hiace postiže solidne prodajne rezultate , ali da bi oni bili bolji, zapravo da bi se kupcima pružilo još više, peta generacija tog modela u ponudi je od 2004. godine, a prošle godine je lakom dizajnerskom i opsežnijem tehničkom osvežavanju. I u novom izdanju Hiace nudi uravnotežen odnos dobrih performansi, male potrošnje goriva i niskih troškova održavanja. Za prvog, ali i naredne vlasnike, od velike važnosti je odličan rejting polovnih Hiace-a: peta generacija modela Hiace je po merilima ugledne nezavisne institucije za procenu vrednosti, EurotaxGlass's, s velikom prednosšću u udnosu na konkurenciju u kategoriji "vrednosti nakon tri godine ili 60.000 pređenih milja (oko 100.000 km)". Na štandu Toyote izložena su da Hiace modela: 2.5 D-4D furgon i 2.5 D-4D putnički kombi.

Toyota prvi put na manifestaciji Beotruck

Podsetimo, sva Toyota komercijalna vozila pokrivena su 24-časovnom uslogom Eurocare, a svi ovlašćeni Toyota partneri imaju 4-tonske dizalice za popravku vozila pod punim teretom. Za vreme trajanja salona, na štandu Toyote objaviće se anketa za posetioce, a u vremenu od 12-15 časova, na štandu će se služiti tradicionalni japanski ručak. Goran Sarić - Automagazin

EKO Pit Stop – Rezultati akcije

EKO Pit Stop – Rezultati akcije

Na svim EKO pumpama za potrošače je, u nedavno završenoj stodnevnoj akciji, obezbedjena dodatna besplatna usluga - EKO PIT STOP. Ovom akcijom, pod sloganom: STANI – PROVERI BESPLATNO – VOZI BEZBEDNO, kompanija EKO YU je obezbedila svim vozačima besplatnu proveru 6 ključnih tačaka na svojim automobilima (motorno ulje, gume, tečnost za pranje stakla, ulje za kočnice, signalizacija, antifriz).
Grand Motors - Volvo S60 Sport sa izuzetnom cenom

Grand Motors - Volvo S60 Sport sa izuzetnom cenom

I bez zvanično promenjene carinske stope, Grand Motors, ekskluzivni uvoznik Volvo automobila za Srbiju, od 22. septembra u ponudi ima ograničenu količinu modela S60 sport iz modelske 2009. sa jedistvenom cenom za 2009. Tako se ta luksuzna limuzina sa sportskim manirima i petocilindričnim dizel motorom 2.4D može kupiti već za 28.900 evra, u dinarskoj protivvrednosti...
Novi Mitsubishi Colt - prve fotografije

Novi Mitsubishi Colt - prve fotografije

Iako je Mitsubishi planirao da na sajmu automobila u Parizu predstavi veliko iznenađenje, to se neće dogoditi. Fotografije nove generacije modela Colt ovih dana kao munja prostrujale su internetom...
Mercedes-Benz i 121. Smederevska jesen

Mercedes-Benz i 121. Smederevska jesen

Sa početkom jeseni i Mercedes-Benz Beograd nastavlja svoj Road Show po Srbiji u istom stilu. Mercedes-Benz Beograd će na manifestaciji "121. Smederevska jesen", koja se održava od četvrtka 25. septembra do subote 27. septembra, izložiti vozila brendova Mitsubishi Fuso Canter i Chrysler Jeep Dodge...
Obnovljeni Kia Magentis kao novo lice Kije

Obnovljeni Kia Magentis kao novo lice Kije

Kia je nedavno objavila da u Evropu uskoro dolazi novi Kia Magentis. Obnovljena Kijina limuzina D klase nastala je u Kijinom korejskom dizajnerskom centru, pod dirigentskim štapićem čuvenog Petra Schreyera, šefa dizajna korporacije Kia Motors, i predstavlja ‘novo lice Kije’...
Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora i Mondialogo

Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora i Mondialogo

U četvrtak, 18.9.2008., u 14.30, u salonu Mercedes-Benz Beograd, Omladinskih brigada 33, održana je konferencija za štampu kao podrška timu učenika iz Ugostiteljsko turističke škole u Beogradu, koji su se plasirali u finale takmičenja Mondialogo School Contest, u organizaciji kompanije Daimler i UNESCO.
Peugeot Prologue spreman za Pariz

Peugeot Prologue spreman za Pariz

Sajam automobila u Parizu biće mesto gde će domaće kompanije dati svoj maksimum da bi se pokazale u najboljem svetlu. Peugeot nam je i ove godine pripremio nekoliko zanimljivih koncept modela, među kojima se izdvaja Prologue...
Toyota Hilux BEV (2026)
Slika nedelje