Najnovije vesti iz auto industrije
Sajam u Detroitu - Mitsubishi Lancer Ralliart
Objavljeno: 17.01.2008.
Kompanija Mitsubishi na sajmu automobila u Detroitu predstavila je model Lancer Ralliart, kojim proširuje liniju verzija Lancer. Model Lancer Ralliart svojom cenom i snagom smešta se između standardne izvedbe Lancera sa pogonom na prednje točkove i nabrušene najsnažnije verzije, sa oznakom EVO X. U čemu je razlika?
Neutrenirano oko posmatrača jako teško će uočiti razliku između modela Mitsubishi Lancer EVO X i modela Lancer Ralliart, što i jeste bio cilj proizvođača. Ipak, za razliku od supersnažne verzije EVO X, modela Ralliart pokreće turbo benzinski 4B11 MIVEC agregat zapremine 2 litra, ali snage 240 konjskih snaga i Obrtnog momenta od 343 Nm. Snaga motora prenosi se na sva četiri točka, preko menjača sa dve lamele, SST (Sport Shift Transmission) i vozač može birati između klasične ručice menjača ili komandi na volanu. Model Lancer Ralliart opremljen je i ACD (Active Center Differential) sistemom, koji raspoređuje Obrtni moment između prednje i zadnje osovine.

U odnosu na standardne Lancere, Ralliart varijanta se odlikuje i agresivnije stilizovanim prednjim branikom, modifikivanim zadnjim branikom, sa dva završetka izduvnog sistema, aluminijumskim točkovima od 18 inča (gume su dimenzija 215/45 R18) i laganom, aluminijumskom haubom motora sa otvorima za vazduh. Oprema novog Lancera Ralliart može da obuhvata i Recaro sedišta, Rockford Fosgate audio sistem od 650 vati i sa 9 zvučnika, Sirius satelitski radio, električni sunčani krov i navigacioni sistem sa 30 GB memorijom. Lancer Ralliart dugačak je 4570 mm, širok 1760 mm, visok 1490 mm, dok mu međuosovinsko rastojanje iznosi 2635 mm.
Dakle, u osnovi, Lancer Ralliart je je nešto ublažena verzija nedavno predstavljenog novog Lancera EVO X, i ako bismo morali da tražimo pravog konkurenta ovom automobilu, onda bi to, po nekim elementima sigurno bila Subaru Impreza WRX.
Goran Sarić - Automagazin
Sigurno najveća zvezda sajma automobila u Parizu jeste studija super sportskog sedana imena Lamborghini Estoque. 5,15 metara dugačak, 1,99 metar širok i 1,35 m visok sedan sa četvoro vrata u serijsku proizvodnju kreće za najmanje četiri godine...
Honda je prikazala unapređenu verziju svog modela sa trenutno najmanjom emisijom CO2, Civic Hybrid, na pariskom salonu automobila. Iako prodaja još uvek nadmašuje sve planove širom Evrope, Civic Hybrid, čije je težište na niskoj potrošnji i emisiji štetnih gasova, je restilizovan.
Pod sloganom „Verovatno najbolje vozilo na planeti?“, Grand Motors, ovlašćeni uvoznik Land Rovera, kupcima u Srbiji nudi ograničenu količinu vrhunskog modela Discovery 3 iz modelske 2009. godine sa specijalnom cenom, počevši od 47.900 evra sa PDV-om, u dinarskoj protivvrednosti.
Sajam automobila u Parizu jeste mesto gde je Lexus prvi put javnosti predstavio elegantni i luksuzni kabriolet sa oznakom IS 250C. Kabriolet prestižnog proizvođača nudi vetar u kosi, uz zadržavanje komfora i luksuza standardne verzije modela IS...
Žiri ankete evropski Auto godine 2009 izabrao je sedam finalista. U prvom krugu bili su nominovani automobili koji se u Evropi prodaju, ili će se početi prodavati 12 meseci pre objavljivanja rezultata...
Toyota Motor Corporation (TMC) objavila je da je, kao prva u svetu, razvila vazdušni jastuk za glavu putnika instaliran u naslone za glavu u zadnjim sedištima. Od sada, putnici u Toyotinim automobilima koji se voze pozadi, biće daleko bezbedniji...
Kompanija Audi u Parizu je predstavila model A4 sa oznakom concept e, koji se trenutno nalazi u razvojnoj fazi. Sofisticirana tehnologija nalazi se pod haubom: TDI agregat snage 120 konjskih snaga i Obrtni moment od 290 Nm. Potrošnja: 3,99 L/100 km...
Prisutnošću na glavnim područjima tržišta Srbije i tržišta Crne Gore, Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora neprekidno teži da svojim klijentima približi prave vrednosti Mercedes-Benz proizvoda uz neprikosnovenu profesionalnost i posvećenost u pružanju usluga, a sve to u saglasnosti sa Daimler standardima...
General Motors demonstrira raznolikost svojih brendova, koncepte pokretljivosti, alternativnih pogona i stručnost dizajna na Sajmu automobila u Parizu 2008. godine (od 4. do 19. oktobra 2008.) sa osam svetskih i evropskih premijera, i izložbom sadašnjih i budućih pro-ekoloških tehnologija...