Najnovije vesti iz auto industrije
Subaru 2.5 T - najbolji motor u klasi od 2 do 2.5 L za 2008. godinu
Objavljeno: 14.05.2008.
Fudži Hejvi Industris, Japanska kompanija koja proizvodi automobile Subaru, sa zadovoljstvom je objavila da je njihov 2,5 litarski horizontalno postavljeni 4-cilindarski bokser motor sa turbo-punjačem izabran za pobednika takmičenja „Nagrada za međunarodni motor godine 2008“ i to u kategoriji motora zapremine od 2 do 2,5 litre. Svečana dodela nagrada održana je protekle nedelje na sajmu motora u Štutgartu, u Nemačkoj.

Motor je osvojio najveći broj glasova žirija kao i prošle godine.
Žiri koji je ocenjivao motore i dodeljivao nagrade je činilo 65 renomiranih novinara iz 32 zemlje, a takmičenje je organizovalo najveće Britansko udruženje specijalizovanih magazina „UKIP Media&Events“ – sektor za automobilske magazine, u koje spadaju i poznati „Engine Technology International” i “Automotive Testing Technology International” koji su specijalizovani za testiranje novih automobilskih tehnologija. Sudije su koristile svoja tehnološka znanja i utiske ocenjujući performanse automobila, upravljivost, lakoću upravljanja, ekonomičnu potrošnju i rafiniranost. Na osnovu poena koje su dodeljivali članovi žirija dodeljene su nagrada za generalni plasman, nagrade za najbolji motor u osam klasa i specijalne nagrade u još tri kategorije.
Subaruov 2,5 litarski motor koji je ovenčan nagradom odlikuje povećan obrtni moment pri niskom i srednjem broju obrtaja čime nudi bolju ukupnu efikasnost i praktičnu upotrebljivost. Promene dizajna, uključujući i izgled turbo-punjača, unapredile su snažan i kontrolisani odgovor vozila na vozačeve zahteve, a takođe i zaštitu okoline. On se trenutno ugrađuje u subaruovog Forestera i Imprezu za evropsko, severno-američko i australijsko tržište, u model Legasi za tržišta Severne Amerike i Australije kao i u Autbek za kupce u Severnoj Americi.
Goran Sarić - Automagazin
Na svom Drugom međunarodnom skupu, organizacija CAR 2 CAR Communication Consortium (C2C-CC) će po prvi put svetskoj javnosti demonstrirati komunikaciju vozila, nezavisno od proizvođača ili vrste vozila. Opel je domaćin ove manifestacije koja se održava u Dudenhofen Test Centru General Motorsa u Nemačkoj...
Toyota Motor Corporation (TMC) objavila je da je Sichuan FAW Toyota Motor Co., Ltd. (SFTM) - udružena kompanija za proizvodnju vozila osnovana sa China FAW Group Corporation (FAW) u kineskoj provinciji Sečuan - održala je ceremoniju otvaranja svoje nove fabrike u gradu Čangčun, provincija Jilin...
Na sajmu automobila u brazilskom Sao Paolu, na štandu Fiata pojaviće se koncept FCC II, koji predstavlja automobil za radost i vožnju pogonjenu elektromotorom. Podsetimo, Fiat FCC II najpre je predstavljen na kompjuterskim simulacijama pod imenom Bugster...
Na internetu su se pojavile prve skice novih modela, koje kompanija iz Ingolstadta planira da uvede na tržište u vremenskom periodu od dve godine. Skice nam pokazuju da Audi ostaje veran svom poznatom dizajnerskom pravcu, koji neguje dinamiku, agilnost i ekskluzivnost...
Kompanija Mercedes-Benz predstavlja nam četvrti model C klase, koji pripada porodici BlueEFFICIENCY. Konkretno, u pitanju je model Mercedes-Benz C 350 CGI BlueEFFICIENCY opremljenim šestocilindričnim agregatom zapremine 3.498 cm3...
Špekulacije o budućnosti kompanije Volvo, koja trenutno posluje pod kapom Forda, iz dana u dan se nastavljaju. Prodaja švedske kompanije je sve izvesnija, a prema poslednjim informacijama, za kupovinu Volva zainteresovan je nemački BMW...
Nova generacija modela Lexus RX biće predstavljena za nekoliko nedelja, na sajmu automobila u Los Angelesu. Lexus RX biće predstavljen kako sa standardnim pogonom, tako i u svojoj hibridnoj verziji, čime će ovaj japanski proizvođač još jednom potvrditi renome "nejekološkije premium marke"...
Prema istraživanju nemačkog auto magazina Auto Bild, Opel je proglašen za najboljeg evropskog proizvođača automobila. Auto Bild je u svom istraživanju obuhvatio 22 automobilska brenda širom sveta i na temelju dobijenih rezultata objavio Izveštaj o kvalitetu za 2008.godinu...
Grupacija "BMW Group" dostigla je međugodišnji rast prodaje, u periodu od početka godine do kraja septembra 2008. godine, na novou od 1,7 %. Globalna ukupna prodaja grupacije broji 1.113.972 automobila (prošle godine u istom periodu prodaja je iznosila 1.094.849 jedinica)...