Najnovije vesti iz auto industrije
JD Power - Toyota Prius najviše pozicionirana
Objavljeno: 13.05.2008.
Toyota Prius je drugi put osvojila nagradu J.D. Power and Associates nakon što je ostvarila najbolji rezultat u kategoriji pojedinačnog modela prema anketi zadovoljstva stranke 2008. sprovedenoj u Velikoj Britaniji, tako zadržavajući poziciju koju je već osvojila 2007.
Prius je osvojio 901 od ukupno 1.000 bodova, sa posebno velikim zadovoljstvom vlasnika kada su u pitanju kvalitet i pouzdanost modela. "Prius već ima status prave ikone zbog svojih podobnih ekoloških karakteristika; a sada je pokazao da je i parola za pouzdanost i zadovoljstvo" - rekao je urednik časopisa What Car? "Zadovoljava po pitanju mnogo tačaka koje su najvažnije kupcima automobila danas: manje zagađuje okolinu i razumno je štedljiv, ali je i pouzdan i izvanredan automobil za posedovanje.
U konkurenciji brendova/maraka, Toyota je četvrto plasirana. Toyota Aygo je, kao i Prius, najbolji model u svom segmentu dok su Yaris, Corolla i RAV4 na drugom mestu u svojim kategorijama, a Corolla Verso je treće plasirana u segmentu monovolumena (MPV).
Miguel Fonseca, generalni direktor Toyote Velika Britanija rekao je: "Jako nam je važno zadovoljstvo stranaka u svim aspektima vlasništva. Za nas su rezultati ankete J.D. Power and Associates i nagrada za Prius, dokaz dobro obavljenog posla u našoj kompaniji i u našoj mreži ovlašćenih partnera kako bi se osigurala izvanredna usluga za vrhunske proizvode. Gledam na ovo kao podršku koju su kupci dali hibridnoj tehnologiji za pogon danas i u budućnosti.
Indeks zadovoljstva stranke J.D. Power and Associates 2008. dobijen je temeljnim odgovorima na više od 16,000 pitanja vlasnika vozila registrovanih između septembra 2005. i avgusta 2006, a koji su uključivali 28 brendova/maraka i 100 pojedinačnih modela.
Goran Sarić - Automagazin
Najuspešnije i najpopularnije porodično kampersko vozilo u svojoj kategoriji, Volkswagen California, na ovogodišnjem međunarodnom sajmu privrednih vozila i karavana "Caravan Salon" u Düsseldorfu, proslaviće svoj 20. rođendan...
Moskovski sajam automobila pre nekoliko dana otvorio je svoja vrata za javnost, kada je svetlost dana ugledalo nekoliko svetskih premijera. Jedna od njih je i debi koncepta Mazda Kazamai isnpirisana "vrtlozima vetra"...
U okviru međunarodne strategije grupacije Renault-Nissan-Samsung najviše se očekuje od saradnje prve dve kompanije. Treća i manje poznata marka, Renault Samsung Motors igra vodeću ulogu na domaćem korejskom tržištu. Veliki sedani SM5 i SM7 igraju važnu ulogu u licencnoj proizvodnji Nissana, a portfolio se proširuje sa još jednim modelom...
Grand Motors, ovlašćeni uvoznik Land Rovera, proširio je ponudu u familiji Defender, pik-ap verzijom 130 High Capacity. Ta varijanta na našem tržištu ima N1 homologaciju, što znači da se registruje kao komercijalnio vozilo, pa se po tom osnovu kupcu vraća iznos uplaćenog PDV-a. Novitet se nudi po ceni od 27.490 evra. U navedenu cenu su uključeni carina i transportni troškovi do magacina na Novom Beogradu...
Nakon proslave u Aranđelovcu, mesec avgust će biti obeležen brendovima: Mercedes-Benz putnička vozila, Mercedes-Benz transporteri, Mitsubishi Fuso Canter i Chrysler Jeep Dodge putnička vozila, na jednom od najvažnijih sportskih takmičenja u našoj zemlji - 33. Kupa Đerdapa, koji se održava od 28. do 31. avgusta, u Donjem Milanovcu...
Renault će na tržištima Brazila i Argentine od oktobra ove godine početi prodaju novog gradskog zabavnog modela imena Renault Sandero Stepway. Posle limuzine i MCV verzije modela Dacia Logan, francuski proizvođač odlučio je da Sandero ponudi i u SUV obliku i to pod znakom Renaulta...
Ubrzo posle svetske i evropske premijere novi Seat Ibiza, jedan od najbezbednijih evropskih automobila u A klasi, predstavljen je ljubiteljima dobrih automobila u Srbiji i Crnoj Gori, na Autokomerc karting stazi u Beogradu. Dinamičan izgled „strele“ novoj Ibizi dao je Luk Donkervolke (Luc Donckerwolke), bivši dizajner Lamborghinija...
U prvoj polovini godine, S–Lizing i S-Rent finansirali su kupovinu na lizing 1.375 putničkih automobila što je porast od 88% u odnosu na isti period prošle godine. Prema statistici S-lizinga, kompanije i preduzetnici su se prvenstveno odlučivali za kupovinu vozila marke Opel. Nakon toga su rangirani automobili marke Kia, Ševrolet, Škoda, Citroen, Ford i Pežo.
Kako piše britanski "Autocar", Mercedes-Benz planira da proširi svoj portfolio malim soft-roader imena BLK. Mercedes-Benz BLK na tržište bi trebao stići 2011. godine, kao deo modelske ponude A i B klase...