Najnovije vesti iz auto industrije
Alfa Romeo MiTo ima svoj logo
Objavljeno: 09.04.2008.
Kompanija Alfa Romeo juče je objavila pobednički rad grafičkog stvaranja loga za model MiTo. Podsetimo, Alfa Romeo MiTo je najmanji model u portfoliu italijanske kompanije, čije ime je uzvedeno spajanjem prvih slova naziva dva italijanska grada, Milana i Torina...
MiTo je dugačak 406 cm, širok 172 cm, visok 144 cm i koristi izmenjenu platformu modela Fiat Grande Punto. Što se motorizacije tiče, Alfa Romeo navodi da će Mi.To pokretati paleta od četiri benzinska i dizel agregata (svi sa turbo punjačem), sa rasponom snage od 90 do 155 KS. Mi.To nudi i maksimalnu aktivnu i pasivnu bezbednost, čemu doprinosi i Alfin VDC sistem elektronske kontrole stabilnosti kao deo standardne opreme. Zvanična promocija za novinare je planirana za jun ove godine, a jedan od glavnih konkurenata novoj Alfi biće izuzetno uspešni BMW-ov Mini.

Alfa Romeo Mito biće dostupna i sa elektronskim sistemom imena Alfa DNA, pomoću kojeg će vozač moći da menja postavke motora, kočnica, ogibljenja, kao i rad menjača u nekoliko nivoa. Sistem će vozaču nuditi tri nivoa set-upa: dinamički "D" za sportsku vožnju, normalno "N" za gradsku vožnju, i nivo "A" kao All wheather. Alfa Romeo još uvek nije potvrdila informaciju da li će novi grafički logo MiTo biti instaliran kao detalj na karoseriji, ili će biti korišćen samo u propagandne svrhe.
Goran Sarić - Automagazin
Renault Ondelios je crossover za šest putnika, 4,8 metra dugačak, 2 metra širok i 1,6 metra visok. Ulogu spoljašnjih retrovizora obavljaju kamere instalirane u vrata automobila, a slika se emituje na LCD monitor na kokpitu. Posebna pažnja, prilikom razvoja ovog koncepta, posvećena je aerodinamici i zaštiti životne okoline...
Kompanija EKO YU, članica Hellenic Petroleum Grupe, energetskog lidera u Grčkoj i regionu, koja već šest godina uspešno posluje u Srbiji, nastavlja sa dinamičnom ekspanzijom. Kompanija je nedavno otvorila 4 nove stanice, tako da u ovom trenutku EKO maloprodajna mreža broji 45 benzinskih stanica.
Novi Freelander 2 TD4 e je do danas najštedljivije vozilo Land Rovera. Uz inteligentni Stop/Start sistem, ovo je prvo vozilo iz proizvodnje koje objedinjuje brojne tehnologije razvijene u skladu sa inicijativom održivog dizajniranja, pod zajedničkim nazivom poznate kao 'e TERENSKE TEHNOLOGIJE'...
Renault Laguna porodica polako se širi. Posle "liftback" i karavan verzije Lagune, uskoro će biti predstavljena sedan verzija atraktivnog predstavnika srednje klase. Pred nama su prve špijunske fotografije modela Laguna sedan...
Kako bi proslavila lansiranje svog najnovijeg modela Soul, Kia Motors, korejski proizvođač automobila za mlade u duši, na pariskom automobilskom sajmu predstavila čak 7 varijanti svog novog urbanog crossovera. Dugo očekivani Kia Soul predstavlja revoluciju u njihovoj gami modela.
Mitsubishi i reli neraskidivo su povezani decenijama, pa je pojavljivanje aktuelnog reli šampiona Srbije na manifestaciji Velauta imalo poseban značaj. Na proslavi 25-godišnice modela Mitsubishi Pajero pojavio se i šestostruki i aktuelni reli šampion naše zemlje, Vladan Petrović, a mi Vam ekskluzivno prenosimo njegove najznačajnije utiske...
Mitsubishi Motors obeležio je u Srbiji 25 godina dugu tradiciju Mitsubishi Pajero na prvoj „Off road Park Marani” stazi kod Bubanj potoka. Mitsubishi Pajero debitovao je na reliju Dakar 1983. godine i od tada stekao imidž 12-godišnjeg pobednika. Ljubitelji ikone Mitsubishijevog brenda u Srbiji, zajedno sa licenciranim instruktorima, imali su priliku da se uvere u performanse Pajera IV-te generacije. Fotografije možete pogledati u galeriji portala ili klikom na
LINK...
Ljetopis Automotive, na 11. Jadranskom sajmu automobila, koji se održava u Budvi od 8. do 12. oktobra 2008 godine, predstavlja brendove Mercedes-Benz, Chrysler, Jeep i Dodge. Na oplemenjenom prostoru, predstavljeno je ukupno devet modela putničkog programa Mercedes-Benz, i šest modela brendova Chrysler Jeep Dodge...
Veliki General Motors i malena Hollywood-ska zlatna statua bili su prijatelji 11 godina. Ipak, posle novih markentiških studija i "kresanja troškova" čelnici GM odlučili su da sledeće godine ne budu sponzori dodele Oscara. Tu ulogu preuzeće Hyundai...