AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Predstavljen Audi A3 Facelift

Predstavljen Audi A3 Facelift

Više od 200 000 prošle godine u Evropi prodatih primeraka Audija A3 nije označavalo ništa što bi moglo najaviti "krizu srednjeg veka" modela. Ipak, Audi želi da učvrsti svoju poziciju i posle pet godina, letos će na tržište biti plasiran prvi facelift aktuelne generacije. Osvežena "trojka" može se pohvaliti dnevnim LED svetlima, novim menjačima i sistemom Magnetic Ride, a verzija Sportback od sada će biti dostupna i kao S3...

Predstavljen Audi A3 Facelift

Najveće vizuelne izmene pretrpeo je prednji deo automobila. Potpuno nove su svetlosne grupe, sa integrisanim LED nevnim svetlima, potpuno nova "single-frame" maska hladnjaka, novi branici, hauba i bočna krila automobila. Uz doplatu budući kupci moći će da dobiju i bi-xenon farove. Primećujemo i nove spoljne retrovizore, sa integrisanim pokazivačima pravca u tehnici svetlećih dioda. Dizajneri su osveženom A3 podarili i nove atraktivne felne izrađene od lakih legura, kao i potpuno nove ručke za otvaranje vrata. Dakle, Audi se kod faceliftinga "trojke" nije zadovoljio samo blagim vizuelnim izmenama, što nam potvrđuje i blago povećanje dimenzija (dužina 4,24 m - porastao za 2,5 cm, Sportback 4,29 m).

Predstavljen Audi A3 Facelift

Ni unutrašnjost facelift modela A3 nije ostala nepromenjena. Korišćeni materijali su kvalitetniji, a detalji u vozačevom okruženju su izmenjeni. Novi su rukohvati atraktivnog dizajna i veće funkcionalnosti, a velike izmene pretrpela je i centralna konzola. Od novih detalja treba istaći i indikator za ekonomičnu vožnju, koji upozorava vozača kada treba da promeni stepen prenosa kako bi se samnjila potrošnja goriva.

Predstavljen Audi A3 Facelift

U ponudi redizajn verije modela Audi A3 nalazi se 8 pogonskih agregata. Benzinci su: četvorocilindrični 1.6 (75 kW), 1.4 TFSI (92 kW), 1.8 TFSI (118 kW) i 2.0 TFSI (147 kW). Dizel agregate predstavljaju 1.9 TDI (77 kW), 2.0 TDI (103 i 125 kW), svi turbo dizel agregati su opremljeni Common-Rail sistemom ubrizgavanja. Vrh ponude predstavljaće 3.2 FSI (184 kW), a verziju S3 pokretaće 2.0 TFSI agregat snage 195 kW. Ponudu motora obogatiće benzinski 1,6-litarski motor snage 77 kW, koji za pogon koristi smesu benzina i etanola (E 85), kao i 1.9 TDI agregat, čija potrošnja iznosi samo 4,5 l/100 km.

Predstavljen Audi A3 Facelift

Novost će biti i šestostepni S Tronic menjač sa dve lamele, koji će biti standardan u modelu 3.2 FSI, a uz dopaltu će moći da se dobije i u ostalim modelima. Uz motorizacije 1.6, 1.4 i 1.8 TFSI moći će da se dobije i sedmostepena verzija S Tronic menjača sa dve suve lamele. Quattro pogon na sve točkove sa Haldex spojnicom biće dostupan uz pet motorizacija. Tu je i sistem Magnetic Ride, adaptivni sistem amortizera koji se dinamički prilagođava na trenutnu situaciju u vožnji, što dodatno poboljšava upravljivost i ležanje na putu. Sistem "Magnetnog ogibljenja" poseduje sportski režim, koji će vešanje sniziti za 1cm i otvrdnuti amortizere čime će karakteristike automobila biti značajno sportskije, ukoliko to vozač i želi.

Predstavljen Audi A3 Facelift

Goran Sarić - Automagazin

Sajam automobila u Parizu: Opel Insignia ecoFLEX

Sajam automobila u Parizu: Opel Insignia ecoFLEX

Nova Insignia ecoFLEX, koja je prvi put predstavljena na Pariskom sajmu automobila, ponudiće vožnju prihvatljivu za okolinu bez ikakvih kompromisa. Za razliku od mnogih drugih konkurenata, ne radi se o modelu s dna ponude, već o vozilu koje dolazi sa snažnim pogonskim sistemom i pruža užitak u vožnji, uz maksimalnu efikasnost...
Opel u Parizu: Insignia Sports Tourer

Opel u Parizu: Insignia Sports Tourer

Novi Opel Insignia Sports Tourer ilustruje dinamičan izgled Opelove ponude u klasi srednje velikih vozila, tačnije segmentu karavana, što se odražava i u njegovom imenu. Dva nova motora za čitavu liniju Insignija takođe imaju svoju svetsku premijeru na Pariskom sajmu automobila...
Sajam u Parizu - Renault Megane III, prvi utisci

Sajam u Parizu - Renault Megane III, prvi utisci

Najnovija generacija Renault Meganea, u odnosu na svog prethodnika, izgleda mnogo konzervativnije i daleko prijatnije za širu ciljnu grupu kupaca. Zadnji deo automobila više nije zasečen pod pravim uglom, ali dinamičnost dizajna automobila ostala je na visokom nivou...
Sajam u Parizu: Lamborghini Estoque

Sajam u Parizu: Lamborghini Estoque

Sigurno najveća zvezda sajma automobila u Parizu jeste studija super sportskog sedana imena Lamborghini Estoque. 5,15 metara dugačak, 1,99 metar širok i 1,35 m visok sedan sa četvoro vrata u serijsku proizvodnju kreće za najmanje četiri godine...
Grand Motors: Land Rover Discovery 3 po izuzetnoj ceni

Grand Motors: Land Rover Discovery 3 po izuzetnoj ceni

Pod sloganom „Verovatno najbolje vozilo na planeti?“, Grand Motors, ovlašćeni uvoznik Land Rovera, kupcima u Srbiji nudi ograničenu količinu vrhunskog modela Discovery 3 iz modelske 2009. godine sa specijalnom cenom, počevši od 47.900 evra sa PDV-om, u dinarskoj protivvrednosti.
Sajam automobila u Parizu - Predstavljen Lexus IS 250C

Sajam automobila u Parizu - Predstavljen Lexus IS 250C

Sajam automobila u Parizu jeste mesto gde je Lexus prvi put javnosti predstavio elegantni i luksuzni kabriolet sa oznakom IS 250C. Kabriolet prestižnog proizvođača nudi vetar u kosi, uz zadržavanje komfora i luksuza standardne verzije modela IS...
Car of the Year 2009 - finalisti poznati

Car of the Year 2009 - finalisti poznati

Žiri ankete evropski Auto godine 2009 izabrao je sedam finalista. U prvom krugu bili su nominovani automobili koji se u Evropi prodaju, ili će se početi prodavati 12 meseci pre objavljivanja rezultata...
Toyota prva u svetu razvila airbag za zadnje staklo

Toyota prva u svetu razvila airbag za zadnje staklo

Toyota Motor Corporation (TMC) objavila je da je, kao prva u svetu, razvila vazdušni jastuk za glavu putnika instaliran u naslone za glavu u zadnjim sedištima. Od sada, putnici u Toyotinim automobilima koji se voze pozadi, biće daleko bezbedniji...
YANGWANG U9 Xtreme
Slika nedelje