Najnovije vesti iz auto industrije
Kia Forte - zvanične informacije i fotografije
Objavljeno: 27.08.2008.
Kompanija Kia počastila nas je oficijalnim fotografijama i informacijama o svom dugo očekivanom sedanu imena Forte, koji će u proizvodnom portfoliu zameniti popularni Cerato. Kia Forte u ponudi će biti kao sedan i kao hatchback..
S obzirom da je na severnoameričkom tržištu model Spectra najprodavaniji automobil marke Kia, ne čudi činjenica da će prodaja modela Forte prvo startovati na najvećem tržištu sveta, a u ostalim zemljama prodaja kreće nedugo posle sajma automobila u Parizu, gde će Forte biti zvanično predstavljen.
Izgled automobila u velikoj meri inspirisan je studijom kia Koup, čiji detalji su korišćeni i na manjim modelima marke Kia. Kia Forte može se pohvaliti novom maskom hladnjaka izvedenom u obliku slova H, koja će postati karakteristična i za ostale modele Kie. Kiu Forte prvo će pogoniti benzinski 1.6-litarski agregat snage 124 KS, dok će snažnija benzinska verzija ponudu motora proširiti kasnije. Veliki deo produkcije za evropsko tržište pripašće turbo-dizel agregatu 1.6 CRDi snage 128 KS.
Unutrašnjost modela Forte izvedena je u originalnom stilu, uz blage modifikacije u odnosu na modele Kie i kvalitetnije materijale i mekšu plastiku. U ponudi će biti i sofisticirani navigacioni sistem, elektronski program stabilnosti, kao i mogućnost glasovne naredbe za aktivaciju nekih funkcija. Razvoj modela Kia Forte trajao je 29 meseci, uz investiciju od 200 miliona dolara. Godišnja očekivana produkcija iznosi oko 250.000 jedinica.
Goran Sarić - Automagazin
Dizajn strele ("Arrow Design") nove Seat Ibize i tehničke karakteristike ovog modela predstavljaju spoj spoljašnje i unutrašnje lepote i savršenstva. Novi vizuelni koncept jasno oslikava težnju Seat-a da novu Ibizu usmeri ka vozačima koji žele automobil agresivnijeg i modernijeg izgleda...
Najuspešnije i najpopularnije porodično kampersko vozilo u svojoj kategoriji, Volkswagen California, na ovogodišnjem međunarodnom sajmu privrednih vozila i karavana "Caravan Salon" u Düsseldorfu, proslaviće svoj 20. rođendan...
Moskovski sajam automobila pre nekoliko dana otvorio je svoja vrata za javnost, kada je svetlost dana ugledalo nekoliko svetskih premijera. Jedna od njih je i debi koncepta Mazda Kazamai isnpirisana "vrtlozima vetra"...
U okviru međunarodne strategije grupacije Renault-Nissan-Samsung najviše se očekuje od saradnje prve dve kompanije. Treća i manje poznata marka, Renault Samsung Motors igra vodeću ulogu na domaćem korejskom tržištu. Veliki sedani SM5 i SM7 igraju važnu ulogu u licencnoj proizvodnji Nissana, a portfolio se proširuje sa još jednim modelom...
Grand Motors, ovlašćeni uvoznik Land Rovera, proširio je ponudu u familiji Defender, pik-ap verzijom 130 High Capacity. Ta varijanta na našem tržištu ima N1 homologaciju, što znači da se registruje kao komercijalnio vozilo, pa se po tom osnovu kupcu vraća iznos uplaćenog PDV-a. Novitet se nudi po ceni od 27.490 evra. U navedenu cenu su uključeni carina i transportni troškovi do magacina na Novom Beogradu...
Nakon proslave u Aranđelovcu, mesec avgust će biti obeležen brendovima: Mercedes-Benz putnička vozila, Mercedes-Benz transporteri, Mitsubishi Fuso Canter i Chrysler Jeep Dodge putnička vozila, na jednom od najvažnijih sportskih takmičenja u našoj zemlji - 33. Kupa Đerdapa, koji se održava od 28. do 31. avgusta, u Donjem Milanovcu...
Renault će na tržištima Brazila i Argentine od oktobra ove godine početi prodaju novog gradskog zabavnog modela imena Renault Sandero Stepway. Posle limuzine i MCV verzije modela Dacia Logan, francuski proizvođač odlučio je da Sandero ponudi i u SUV obliku i to pod znakom Renaulta...
Ubrzo posle svetske i evropske premijere novi Seat Ibiza, jedan od najbezbednijih evropskih automobila u A klasi, predstavljen je ljubiteljima dobrih automobila u Srbiji i Crnoj Gori, na Autokomerc karting stazi u Beogradu. Dinamičan izgled „strele“ novoj Ibizi dao je Luk Donkervolke (Luc Donckerwolke), bivši dizajner Lamborghinija...
U prvoj polovini godine, S–Lizing i S-Rent finansirali su kupovinu na lizing 1.375 putničkih automobila što je porast od 88% u odnosu na isti period prošle godine. Prema statistici S-lizinga, kompanije i preduzetnici su se prvenstveno odlučivali za kupovinu vozila marke Opel. Nakon toga su rangirani automobili marke Kia, Ševrolet, Škoda, Citroen, Ford i Pežo.