AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Toyota “ozelenjava” mrežu partnera

Toyota “ozelenjava” mrežu partnera

Toyota Motor Europe (TME) danas je objavila plan da “ozeleni” preko 3000 Toyota partnera primenom ambicioznih standarda za očuvanje životne sredine u novim i postojećim prodajnim mestima. Prva dva Održiva partnera biće promovisana u Švedskoj i Francuskoj za primer poslovnog dizajna i konstrukcije koji čuvaju životnu sredinu...

Toyota će težiti da sagradi nove zgrade i potpuno renovira stare da bi u velikom luku postigla smanjenje u korišćenju energije, potrošnji vode i emisiji CO2. Poboljšanja kod postojećih partnera smanjiće emisiju CO2 čak do 12%, što je ušteda od 10 milliona evra ukupnih tekućih troškova do 2013. godine. Od 2009, TME će svake godine ustanoviti i do 60 Održivih partnera. "Način na koji dizajniramo, gradimo i radimo u zgradama u kojima obavljamo posao, ima vrlo značajan uticaj na trag koji ćemo mi ostaviti u ekološkom smislu."- rekao je Andrea Formica, viši zamenik direktora TME. "Posvećeni smo cilju da obezbedimo da ne samo naši proizvodi, već i celokupne radne operacije, budu u što boljem skladu sa životnom sredinom. Svaki Toyota partner će aktivno početi da smanjuje svoj uticaj na okolinu." U Malmeu, u Švedskoj, postojeći partner će se podvrgnuti potpunom renoviranju, koje uključuje travnati krov koji će delovati kao prirodni rashladni sistem u letnjim mesecima. Ovo i ostale mere zaštite životne sredine trebalo bi da prepolove korišćenje ugljenika od strane ovog švedskog partnera, te da dovedu do uštede od 135.000 evra operativnih troškova svake godine. Toyotinom novom partneru u La Rochelleu, u Francuskoj, solarne ploče na krovu parkinga stvaraju i do 200.000 kilovata energije godišnje i tako obezbeđuju potpunu neutralnost ove zgrade u potrošnji CO2. Izgradnja novih prodajnih mesta i potpuno renoviranje starih biće procenjeno od strane nezavisne ekološke komisije koja se zasniva na BREEAM proceni, strogom evropskom ispitivanju za održivi dizajn konstrukcije i izgradnje. Ovaj metod će pomenute partnere oceniti po sledećim oblastima: energija, voda, otpad i materijali, zagađivanje, korišćenje zemljišta i ekologija, zdravlje i dobrobit, kao i menadžment i transport. Postojeće zgrade, koje se ne renoviraju, takođe će doprineti Toyotinoj viziji održivog partnera; kaizen program koji se tiče energije pomoći će vlasnicima da prepoznaju prilike za uštedu energije i smanje troškove preko izgradnje bolje iskorišćenih prostora. Toyota je nedavno završila promociju u tri partnerske kuće u Nemačkoj koje su postigle smanjenje emisije CO2 od čak 12% putem malih, svakodnevnih poboljšanja. Do 2015. godine, TME ima za cilj da za sve Toyota partnere u Evropi obezbedi sertifikat ISO 1400 – međunarodnu referencu za ekološki menadžment. Toyota nastoji da smanji štetan uticaj na životnu sredinu ne samo preko svojih partnera. Prošlog meseca, Toyota je počela sa aktivnostima Održive fabrike u dve proizvodne kompanije u Francuskoj i Velikoj Britaniji. TMMF i TMUK će promovisati aktivnosti da bi se realizovali ambiciozni ciljevi očuvanja životne okoline do 2010. godine, uključujući smanjenje korišćenja vode od 25% u Toyotinoj proizvodnoj mreži u Evropi. Goran Sarić - Automagazin

SsangYong C200 Concept

SsangYong C200 Concept

Predstavnici kompanije SsangYong predstavili su prvi render novog koncepta imena C200, koji će premijerno biti predstavljen na predstojećem sajmu automobila u Parizu. U pitanju je koncept novog kompaktnog SUV modela, kojeg pogoni 2-litarski turbodizel snage 170 KS...
Hyundai auto Beograd - akcija za bezbednost dece u saobraćaju

Hyundai auto Beograd - akcija za bezbednost dece u saobraćaju

U petak 12.09. na poligonu pored Saobraćajne škole u Zemunu Hyundai auto Beograd u saradnji sa AMSS je organizovao dvočasovnu obuku dece iz jedne beogradske škole o bezbednom ponašanju u saobraćaju. Ovo je prva u nizu ovakvih akcija koje će dugoročno organizovati Hyundai auto Beograd ili podržavati slične inicijative kao što je inicijativa Studija B „Bezbedni u saobraćaju – pridruži se“ kojoj se pridružio.
Mercedes-Benz Cars povećao prodaju za pet procenata

Mercedes-Benz Cars povećao prodaju za pet procenata

Mercedes-Benz Cars divizija je od početka godine povećala prodaju za pet procenata. Ukupna prodaja od 857,600 vozila brendova Mercedes-Benz, AMG, smart i Maybach, isporučena su kupcima u prvih osam meseci ove godine (januar-avgust 2007: 817,600 vozila).
Nova Opel Astra - prve fotografije

Nova Opel Astra - prve fotografije

Posle prvih skica četvrte generacije modela Opel Astra, koje je potvrdila kompanija Vauxhall, pred nama su prve oficijalne fotografije nove generacije Opelovog kompakta. Iako su oči automobilske javnosti uperene ka predstojećem sajmu automobila u Parizu, Opel je odlučio da svoj novitet predstavi na frankfurtskom sajmu automobila, sledeće godine...
Saradnja Toyota Srbija - Hyatt Regency Beograd

Saradnja Toyota Srbija - Hyatt Regency Beograd

U četvrtak je potpisan Ugovor o poslovno – tehničkoj saradnji između Toyota Srbije (TSR) i hotela Hyatt Regency Beograd. Ugovor su potpisali generalni direktor TSR - Slobodan Radoičić i direktor Hyatt Regency Beograd – Jean Pierre Marcadier.
Ibiza u Beogradu - Nova španska serija

Ibiza u Beogradu - Nova španska serija

Duh Ibice u četvrtak uveče osetio se na terasi Salona Porsche Beograd Ada, prilikom predstavljanja "Nove španske serije" i njenog glavnog glumca. Novi Seat Ibiza doneo je duh zabave i jedinstvenu "autoemociju", a mnogobrojne poznate ličnosti mogle su da uživaju u glasu Jelene Tomašević, latino ritmu, dobrim koktelima i egzotičnoj hrani. Fotografije možete pogledati u galeriji portala ili klikom na LINK...
Verano Motors - Nove prodajne akcije

Verano Motors - Nove prodajne akcije

Kompanija Verano Motors, generalni uvoznik i distributer Peugeot vozila za Srbiju započela je specijalne prodajne akcije u kojima nudi pogodne uslove plaćanja modela Peugeot-a 207 i Peugeot-a 407. Peugeot 207 Trendy u ponudi je za 179 evra i Peugeot 407 za 241 evro mesečno...
Volvo DRIVe stiže u Pariz

Volvo DRIVe stiže u Pariz

Kompanija Volvo će na sajmu automobila u Parizu predstaviti modele C30, S40 i V50 u verziji DRIVe, opremljene motorom 1.6D koji beleži kombinovanu potrošnju goriva od 4,4 do 4,5 L/100 km i emisiju CO2 ispod 120 grama po pređenom kilometru...
Hyundai i20 N Rally1 - Ott Tanak
Slika nedelje