AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Toyota “ozelenjava” mrežu partnera

Toyota “ozelenjava” mrežu partnera

Toyota Motor Europe (TME) danas je objavila plan da “ozeleni” preko 3000 Toyota partnera primenom ambicioznih standarda za očuvanje životne sredine u novim i postojećim prodajnim mestima. Prva dva Održiva partnera biće promovisana u Švedskoj i Francuskoj za primer poslovnog dizajna i konstrukcije koji čuvaju životnu sredinu...

Toyota će težiti da sagradi nove zgrade i potpuno renovira stare da bi u velikom luku postigla smanjenje u korišćenju energije, potrošnji vode i emisiji CO2. Poboljšanja kod postojećih partnera smanjiće emisiju CO2 čak do 12%, što je ušteda od 10 milliona evra ukupnih tekućih troškova do 2013. godine. Od 2009, TME će svake godine ustanoviti i do 60 Održivih partnera. "Način na koji dizajniramo, gradimo i radimo u zgradama u kojima obavljamo posao, ima vrlo značajan uticaj na trag koji ćemo mi ostaviti u ekološkom smislu."- rekao je Andrea Formica, viši zamenik direktora TME. "Posvećeni smo cilju da obezbedimo da ne samo naši proizvodi, već i celokupne radne operacije, budu u što boljem skladu sa životnom sredinom. Svaki Toyota partner će aktivno početi da smanjuje svoj uticaj na okolinu." U Malmeu, u Švedskoj, postojeći partner će se podvrgnuti potpunom renoviranju, koje uključuje travnati krov koji će delovati kao prirodni rashladni sistem u letnjim mesecima. Ovo i ostale mere zaštite životne sredine trebalo bi da prepolove korišćenje ugljenika od strane ovog švedskog partnera, te da dovedu do uštede od 135.000 evra operativnih troškova svake godine. Toyotinom novom partneru u La Rochelleu, u Francuskoj, solarne ploče na krovu parkinga stvaraju i do 200.000 kilovata energije godišnje i tako obezbeđuju potpunu neutralnost ove zgrade u potrošnji CO2. Izgradnja novih prodajnih mesta i potpuno renoviranje starih biće procenjeno od strane nezavisne ekološke komisije koja se zasniva na BREEAM proceni, strogom evropskom ispitivanju za održivi dizajn konstrukcije i izgradnje. Ovaj metod će pomenute partnere oceniti po sledećim oblastima: energija, voda, otpad i materijali, zagađivanje, korišćenje zemljišta i ekologija, zdravlje i dobrobit, kao i menadžment i transport. Postojeće zgrade, koje se ne renoviraju, takođe će doprineti Toyotinoj viziji održivog partnera; kaizen program koji se tiče energije pomoći će vlasnicima da prepoznaju prilike za uštedu energije i smanje troškove preko izgradnje bolje iskorišćenih prostora. Toyota je nedavno završila promociju u tri partnerske kuće u Nemačkoj koje su postigle smanjenje emisije CO2 od čak 12% putem malih, svakodnevnih poboljšanja. Do 2015. godine, TME ima za cilj da za sve Toyota partnere u Evropi obezbedi sertifikat ISO 1400 – međunarodnu referencu za ekološki menadžment. Toyota nastoji da smanji štetan uticaj na životnu sredinu ne samo preko svojih partnera. Prošlog meseca, Toyota je počela sa aktivnostima Održive fabrike u dve proizvodne kompanije u Francuskoj i Velikoj Britaniji. TMMF i TMUK će promovisati aktivnosti da bi se realizovali ambiciozni ciljevi očuvanja životne okoline do 2010. godine, uključujući smanjenje korišćenja vode od 25% u Toyotinoj proizvodnoj mreži u Evropi. Goran Sarić - Automagazin

Opel najkvalitetniji evropski proizvođač automobila

Opel najkvalitetniji evropski proizvođač automobila

Prema istraživanju nemačkog auto magazina Auto Bild, Opel je proglašen za najboljeg evropskog proizvođača automobila. Auto Bild je u svom istraživanju obuhvatio 22 automobilska brenda širom sveta i na temelju dobijenih rezultata objavio Izveštaj o kvalitetu za 2008.godinu...
BMW Group - analiza globalne prodaje

BMW Group - analiza globalne prodaje

Grupacija "BMW Group" dostigla je međugodišnji rast prodaje, u periodu od početka godine do kraja septembra 2008. godine, na novou od 1,7 %. Globalna ukupna prodaja grupacije broji 1.113.972 automobila (prošle godine u istom periodu prodaja je iznosila 1.094.849 jedinica)...
Kakva je budućnost Hummera?

Kakva je budućnost Hummera?

Kompanija General Motors imenovala je novog šefa marke Hummer. To je postao nekadašnji generalni menadžer Cadillaca, Jim Taylor, koji bi trebao svojim sposobnostima i iskustvom da izvuče Hummer iz "crvenih brojki" i pripremi poznatu marku za prodaju...
Renault Sandero F1 Edition - Stiže brazilska Dacia RS

Renault Sandero F1 Edition - Stiže brazilska Dacia RS

Kompanija Renault pripremila je za tržište Brazila specijalnu ediciju cenovno dostupnog modela Sandero, koji je nedavno počeo da se prodaje i u našoj zemlji pod znakom Dacie. Mlađi "brat" Logana u Brazilu će biti dostupan i u specijalnoj ediciji F1...
Renault Megane Coupe RS - špijunske fotografije

Renault Megane Coupe RS - špijunske fotografije

Renault nas je sve iznenadio kada je na nedavno održanom sajmu automobila u Parizu predstavio model Megane Coupe. Svi poznavaoci francuske marke znaju da osnovne verzije nisu sve - divizija Renault Sport uskoro će nam predstaviti nabildovanu verziju imena Megane Coupe RS...
Sajam automobila Novi Sad - hostese

Sajam automobila Novi Sad - hostese

Nijedan sajam automobila ne može se zamisliti bez harizmatičnih lepotica. One su nezaobilazan ukras skoro svakog automobila na svim štandovima svakog proizvođača automobila. Ovo je naš izbor hostesa na sajmu automobila u Novom Sadu. Fotografije možete pogledati u galeriji automagazin portala ili jednostavnik klikom na LINK...
Toyota u Japanu počela prodaju modela iQ

Toyota u Japanu počela prodaju modela iQ

Toyota Motor Corporation (TMC) je objavila da počinje sa prodajom svog novog „mikro premium” automobila, „iQ”, u Japanu, počevši od 20. novembra. Toyota iQ kombinuje izvanredne performanse i superioran kvalitet u ultrakompaktnom obliku koji menja tradicionalan način razmišljanja o malim automobilima...
Renault Twingo E-Tech electric (2026)
Slika nedelje