AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Toyota prvi put na manifestaciji Beotruck

Toyota prvi put na manifestaciji Beotruck

Kompanija Toyota Srbija juče je održala konferenciju za medije povodom prvog učešća na 46. Međunarodnom salonu komercijalnih vozila BEOTRUCK 08. Na štandu od 200 m2 izložena su dva Toyotina komercijalna modela Hiace i Hilux, u dve različite varijante, koje su u ponudi na našem tržištu. Toyota Hilux je sa više od 12 miliona isporučenih primeraka, jedno od deset najprodavanijih automobila na svetu...

Toyota prvi put na manifestaciji Beotruck

Istovremeno, Hilux je drugi najuspešniji Toyotin model svih vremena. Za gotovo četiri decenije, koliko se prodaje širom sveta, Hilux je stekao reputaciju izuzetno pouzdanog i izdržljivog malog teretnjaka, koji ne poznaje granice. Na našem tržištu u ponudi je od 2005. godine, a redizajnirana verzija, sa novom pogonskom jedinicom, lansirana je krajem 2006. godine. Hilux je apsolutni lider svog segmenta na našem tržištu. U prošloj godini ostvaren je porast prodaje od 153%. Potražnja za ovim vozilom je konstantna, tako da Toyota planira proširenje proizvodnih kapaciteta na Tajlandu, pored proizvodnje koja nosi najveći deo isporučenih vozila u Durbanu, u Južnoafričkoj Republici. Na štandu Toyote izložene su dve varijante Hiluxa, i to sa motorima od 2.5 D-4D i noviji 3.0 D-4D sa 171 KS.

Toyota prvi put na manifestaciji Beotruck

Lako komercijalno vozilo, Toyota Hiace, sa osveženim, modernijim izledom i snažnijim i ekonomičnijim motorima i komfornom unutrašnjošću, u ponudi je od polovine prošle godine. Malo je poznato da je sa pet miliona proizvedenih primeraka Hiace na šestom mestu u Toyotinoj ponudi, a ako se računaju samo komercijalna vozila, Hiace je drugi, odmah iza Hiluxa. I dok se potonji proizvodi isključivo kao pick-up, karoserijski izbor modela Hiace je u prvim godinama bio vrlo šarolik - od minivana, klasičnog vana, pick-upa. ambulantnih i motorhome verzija, do modela specijalno prilagođenih taksi službi. Proizvodnja je počela 1967. godine. Prvi nastup na našem kontinentu počeo je tek 1995. godine, s četvrtom generacijom klasične van verzije. Godine 2000. Toyota je u Evropi prodala čak 28.977 vozila, kasnije se tražnja ustanila na oko 15.000 jedinica godišnje. Dugovečnost ovog vozila najbolje ilustruje podatak da se evropskim drumovima trenutno kreće oko 370 000 vozila s oznakom Hiace, što znači da je među njima skoro polovina veterana, starijih od deset godina. U oštroj "kombi" konkurenciji u Evropi Hiace postiže solidne prodajne rezultate , ali da bi oni bili bolji, zapravo da bi se kupcima pružilo još više, peta generacija tog modela u ponudi je od 2004. godine, a prošle godine je lakom dizajnerskom i opsežnijem tehničkom osvežavanju. I u novom izdanju Hiace nudi uravnotežen odnos dobrih performansi, male potrošnje goriva i niskih troškova održavanja. Za prvog, ali i naredne vlasnike, od velike važnosti je odličan rejting polovnih Hiace-a: peta generacija modela Hiace je po merilima ugledne nezavisne institucije za procenu vrednosti, EurotaxGlass's, s velikom prednosšću u udnosu na konkurenciju u kategoriji "vrednosti nakon tri godine ili 60.000 pređenih milja (oko 100.000 km)". Na štandu Toyote izložena su da Hiace modela: 2.5 D-4D furgon i 2.5 D-4D putnički kombi.

Toyota prvi put na manifestaciji Beotruck

Podsetimo, sva Toyota komercijalna vozila pokrivena su 24-časovnom uslogom Eurocare, a svi ovlašćeni Toyota partneri imaju 4-tonske dizalice za popravku vozila pod punim teretom. Za vreme trajanja salona, na štandu Toyote objaviće se anketa za posetioce, a u vremenu od 12-15 časova, na štandu će se služiti tradicionalni japanski ručak. Goran Sarić - Automagazin

Opel najkvalitetniji evropski proizvođač automobila

Opel najkvalitetniji evropski proizvođač automobila

Prema istraživanju nemačkog auto magazina Auto Bild, Opel je proglašen za najboljeg evropskog proizvođača automobila. Auto Bild je u svom istraživanju obuhvatio 22 automobilska brenda širom sveta i na temelju dobijenih rezultata objavio Izveštaj o kvalitetu za 2008.godinu...
BMW Group - analiza globalne prodaje

BMW Group - analiza globalne prodaje

Grupacija "BMW Group" dostigla je međugodišnji rast prodaje, u periodu od početka godine do kraja septembra 2008. godine, na novou od 1,7 %. Globalna ukupna prodaja grupacije broji 1.113.972 automobila (prošle godine u istom periodu prodaja je iznosila 1.094.849 jedinica)...
Kakva je budućnost Hummera?

Kakva je budućnost Hummera?

Kompanija General Motors imenovala je novog šefa marke Hummer. To je postao nekadašnji generalni menadžer Cadillaca, Jim Taylor, koji bi trebao svojim sposobnostima i iskustvom da izvuče Hummer iz "crvenih brojki" i pripremi poznatu marku za prodaju...
Renault Sandero F1 Edition - Stiže brazilska Dacia RS

Renault Sandero F1 Edition - Stiže brazilska Dacia RS

Kompanija Renault pripremila je za tržište Brazila specijalnu ediciju cenovno dostupnog modela Sandero, koji je nedavno počeo da se prodaje i u našoj zemlji pod znakom Dacie. Mlađi "brat" Logana u Brazilu će biti dostupan i u specijalnoj ediciji F1...
Renault Megane Coupe RS - špijunske fotografije

Renault Megane Coupe RS - špijunske fotografije

Renault nas je sve iznenadio kada je na nedavno održanom sajmu automobila u Parizu predstavio model Megane Coupe. Svi poznavaoci francuske marke znaju da osnovne verzije nisu sve - divizija Renault Sport uskoro će nam predstaviti nabildovanu verziju imena Megane Coupe RS...
Sajam automobila Novi Sad - hostese

Sajam automobila Novi Sad - hostese

Nijedan sajam automobila ne može se zamisliti bez harizmatičnih lepotica. One su nezaobilazan ukras skoro svakog automobila na svim štandovima svakog proizvođača automobila. Ovo je naš izbor hostesa na sajmu automobila u Novom Sadu. Fotografije možete pogledati u galeriji automagazin portala ili jednostavnik klikom na LINK...
Toyota u Japanu počela prodaju modela iQ

Toyota u Japanu počela prodaju modela iQ

Toyota Motor Corporation (TMC) je objavila da počinje sa prodajom svog novog „mikro premium” automobila, „iQ”, u Japanu, počevši od 20. novembra. Toyota iQ kombinuje izvanredne performanse i superioran kvalitet u ultrakompaktnom obliku koji menja tradicionalan način razmišljanja o malim automobilima...
Renault Twingo E-Tech electric (2026)
Slika nedelje