Najnovije vesti iz auto industrije
Hyundai Auto Beograd - Hyundai bojice za bezbednije ulice
Objavljeno: 17.10.2008.
16. oktobra u prodajnom centru Hyundai Auto Beograda, u ulici Milutina Milankovića 7V na Novom Beogradu, odžana je manifestacija posvećena bezbednosti dece u saobraćaju.Deca iz dve beogradske škole su imala zadatak da nacrtaju crtež na temu bezbednosti u saobraćaju i tako pokažu na koji način razmišljaju i koliko znaju o ovoj veoma bitnoj temi...
Od svih nactanih radova četvoročlani žiri je odabrao 10 najboljih koji su ušli u najuži krug a od ovih 10 i najbolji rad. Žiri koji je ocenjivao radove bio je u sastavu : generalni direktor Hyundai Auto Beograda Slavc Habič, jedan od najpoznatijih srpskih slikara Cile Marinković, naša poznata glumica Bojana Stefanović i direktor marketinga i PR-a Hyundai Auto Beograda Anđelka Brzulja.

Decu su zabavljali animatori koji su na licu mesta kroz igru objašnjavali pravila ponašanja u saobraćaju. Prvu nagradu je dobio Petar Ilić koji je prema oceni žirija nacrtao najlepši rad na temu bezbednosti, ostalih 9 radova koji su ušli u najuži izbor su takođe dobili zanimljive nagrade vezane za bezbednost u saobraćaju a simbolične poklone su dobila i sva ostala deca koja su učestvovala u ovoj velikoj Hyundai crtaonici. Svi nagrađeni radovi će biti izloženi u prodajnom salonu Hyundai Auto Beograda namenjenog deci.
Ovo je još jedna u nizu manifestacija koje je u okviru svoje dugoročne akcije posvećene bezbednosti dece u saobraćaju organizovao Hyundai Auto Beograd.

Akcija ’’Hyundai bojice za bezbednije ulice’’ će se i dalje nastaviti na taj način što će svako dete koje sa roditeljima dođe u prodajni salon Hyundai Auto Beograda imati priliku da nacrta crtež na temu bezbednosti. Svi ovi crteži će učestvovati u izboru najboljeg crteža na temu bezbednosti u saobraćaju u sledećoj akciji ovog tipa.
Hyundai Auto Beograd
Na svom Drugom međunarodnom skupu, organizacija CAR 2 CAR Communication Consortium (C2C-CC) će po prvi put svetskoj javnosti demonstrirati komunikaciju vozila, nezavisno od proizvođača ili vrste vozila. Opel je domaćin ove manifestacije koja se održava u Dudenhofen Test Centru General Motorsa u Nemačkoj...
Toyota Motor Corporation (TMC) objavila je da je Sichuan FAW Toyota Motor Co., Ltd. (SFTM) - udružena kompanija za proizvodnju vozila osnovana sa China FAW Group Corporation (FAW) u kineskoj provinciji Sečuan - održala je ceremoniju otvaranja svoje nove fabrike u gradu Čangčun, provincija Jilin...
Na sajmu automobila u brazilskom Sao Paolu, na štandu Fiata pojaviće se koncept FCC II, koji predstavlja automobil za radost i vožnju pogonjenu elektromotorom. Podsetimo, Fiat FCC II najpre je predstavljen na kompjuterskim simulacijama pod imenom Bugster...
Na internetu su se pojavile prve skice novih modela, koje kompanija iz Ingolstadta planira da uvede na tržište u vremenskom periodu od dve godine. Skice nam pokazuju da Audi ostaje veran svom poznatom dizajnerskom pravcu, koji neguje dinamiku, agilnost i ekskluzivnost...
Kompanija Mercedes-Benz predstavlja nam četvrti model C klase, koji pripada porodici BlueEFFICIENCY. Konkretno, u pitanju je model Mercedes-Benz C 350 CGI BlueEFFICIENCY opremljenim šestocilindričnim agregatom zapremine 3.498 cm3...
Špekulacije o budućnosti kompanije Volvo, koja trenutno posluje pod kapom Forda, iz dana u dan se nastavljaju. Prodaja švedske kompanije je sve izvesnija, a prema poslednjim informacijama, za kupovinu Volva zainteresovan je nemački BMW...
Nova generacija modela Lexus RX biće predstavljena za nekoliko nedelja, na sajmu automobila u Los Angelesu. Lexus RX biće predstavljen kako sa standardnim pogonom, tako i u svojoj hibridnoj verziji, čime će ovaj japanski proizvođač još jednom potvrditi renome "nejekološkije premium marke"...
Prema istraživanju nemačkog auto magazina Auto Bild, Opel je proglašen za najboljeg evropskog proizvođača automobila. Auto Bild je u svom istraživanju obuhvatio 22 automobilska brenda širom sveta i na temelju dobijenih rezultata objavio Izveštaj o kvalitetu za 2008.godinu...
Grupacija "BMW Group" dostigla je međugodišnji rast prodaje, u periodu od početka godine do kraja septembra 2008. godine, na novou od 1,7 %. Globalna ukupna prodaja grupacije broji 1.113.972 automobila (prošle godine u istom periodu prodaja je iznosila 1.094.849 jedinica)...