Najnovije vesti iz auto industrije
Mercedes E klase karavan (W212) - špijunske fotografije
Objavljeno: 07.08.2008.
Premijera nove generacije Mercedes-Benz E klase, interne oznake W212, dogodiće se na sajmu automobila u Frankfurtu, 2009. godine. Pred nama su špijunske fotografije karavanske izvedbe nove E klase, koje nam ne otkrivaju puno detalja...
Posle ozbiljnih tehničkih problema s elektronskim kočionim sistemom SBC (Sensotronic Brake-by-wire Control), Mercedes je odlučio da se vrati konvencionalnom sistemu kočenja, koji će biti opremljen sistemom sušenja kočionih elemenata za vreme vožnje po mokrom putu, kao i sistemom raspodele kočione sile na svaki točak pojedinačno u krivinama. Kao dodatna oprema u ponudi će biti koramičko-kompozitne kočnice, koje će biti instalirane u nabrijani model E 63 AMG, ali i u neke slabije modele.

Što se dizajna tiče, pretpostavlja se da će nova E klasa u velikoj meri kopirati aktuelnu generaciju luksuzne S klase. Dakle, odlikovaće je širi branici i blatobrani, šira maska hladnjaka, sa velikim usisnicima za vazduh, što će automobil učiniti izuzetno agresivnim. Prednje svetlosne grupe dobiće oštrije uglove. Ipak, do predstavljanja konačne verzije sačekaćemo još puno vremena. U novoj E klasi naći će se brojni novi elektronski sistemi kao što su upozorenje za nekontrolisano napuštanje vozne trake, sistem upozorenja za oči vozača, koji detektuje opasnost od mogućnosti da vozač zaspi. Potpuno nov biće i sistem elektronske kontrole stabilnosti, ESP.
Za pogon će se starati mnogobrojni V6 i V8 benzinski i dizel agregati, a vrh ponude predstavljaće atmosferski osmocilindrični agregat zapremine 6,3 litra, koji će u novoj E 63 AMG razvijati preko 500 konjskih snaga.
Goran Sarić - Automagazin
Veliki General Motors i malena Hollywood-ska zlatna statua bili su prijatelji 11 godina. Ipak, posle novih markentiških studija i "kresanja troškova" čelnici GM odlučili su da sledeće godine ne budu sponzori dodele Oscara. Tu ulogu preuzeće Hyundai...
Iako je sajam automobila u Parizu u punom jeku, kompanija Mazda najavila je da će premijeru nove "trojke" održati 19. novembra, na Los Angles Auto Show-u. Još uvek nisu poznati tehnički podaci, ali pred nama su prve zvanične fotografije nove generacije Mazde 3...
Toyota Motor Corporation (TMC) objavila je da je njen novi “iQ” ultra kompakt - vozilo koje prevazilazi sve klasične pojmove malog automobila - ušao u izbor od najboljih 15* za nagradu za dobar dizajn (Good Design Award) 2008 i takmiči se za veliku nagradu za dobar dizajn (Good Design Grand Award) počevši od 6. novembra ove godine...
Pred nama su najinteresantnije fotografije snimljene prilikom testiranja najluksuznijeg modela Honde u Evropi. Kompletan foto album sa Hondom Legend u glavnoj ulozi možete pogledati u galeriji Automagazin portala ili jednostavnije klikom na
LINK...
Posle predstavljanja koncept modela Lamborghini Estoque, očekivali smo da Ferrari odgovori adekvatnom najavom, ali to se nije dogodilo. Predsednik Fiata, Luca di Montezemolo, demantovao je glasine da će se propeti konjić pridružiti razjarenom biku u širenju karoserijske ponude...
Hyundai Santa Fe i dalje drži ubedljivo prvo mesto po broju prodatih vozila u segmentu veliki SUV. To su rezultati analize Evropskog tržišta za prvu polovinu 2008. god. koju je objavio "Automotive News Europe" u svom izdanju od 15 septembra 2008. god. a prema podacima dobijenim od kompanije JATO Dynamics...
Nova Insignia ecoFLEX, koja je prvi put predstavljena na Pariskom sajmu automobila, ponudiće vožnju prihvatljivu za okolinu bez ikakvih kompromisa. Za razliku od mnogih drugih konkurenata, ne radi se o modelu s dna ponude, već o vozilu koje dolazi sa snažnim pogonskim sistemom i pruža užitak u vožnji, uz maksimalnu efikasnost...
Novi Opel Insignia Sports Tourer ilustruje dinamičan izgled Opelove ponude u klasi srednje velikih vozila, tačnije segmentu karavana, što se odražava i u njegovom imenu. Dva nova motora za čitavu liniju Insignija takođe imaju svoju svetsku premijeru na Pariskom sajmu automobila...
Najnovija generacija Renault Meganea, u odnosu na svog prethodnika, izgleda mnogo konzervativnije i daleko prijatnije za širu ciljnu grupu kupaca. Zadnji deo automobila više nije zasečen pod pravim uglom, ali dinamičnost dizajna automobila ostala je na visokom nivou...