Najnovije vesti iz auto industrije
5. jula stiže modernizovan Porsche 911 Carrera
Objavljeno: 12.06.2008.
Šesta generacija Porschea 911, poznata pod internim imenom 997, na tržištu se nalazi od 2004. godine. Nemačka kompanija odlučila je da ove godine predstavi modernizovanu modelsku liniju u verzijama Carrera i Carrera S. 5. jula zvanično će u Evropi biti predstavljen novi Porsche 911...
Na dizajnu karoserije prisutan je dikretni "retuš", preko novog prednjeg i zadnjeg branika, kao i prednjih i zadnjih svetlosnih grupa. Prednji branik dobio je nove usisnike za vazduh. Novina su i standardna za sve modele prednja dnevna svetla izrađena u LED tehnici, glavna bi-xenon svetla i zadnja diodna svetla. Potpuno nov je i dizajn felni.
Modernizaciju je "preživela" i tehnika, i Porsche 911 sada nam dolazi u ponudi sa sedmostepenim dvolamelastim sekvencijalnim menjačem, PDK (Porsche-Doppelkupplung). Opremljena pomenutim menjačem Porsche Carrera sprintaće iz mesta do "stotke" za samo 4,5 sekundi (opremljen manuelnim menjačem istu disciplinu realizuje za 4,7s), a potrošnja će biti smanjena sa sadašnjih 11 litara na 9,8 L/100 km. Emisija CO2 smanjena je za 15%.
Unapređene su i pogonske jedinice, pa tako sada osnovnu motorizaciju predstavlja šestocilindrični 3,6-litarski agregat snage 354 konjske snage (20 KS više nego kod aktuelnog modela). U modelu Carrera S krije se 3,8-litarski agregat snage 385 KS, što predstavlja povećanje od 30 KS. Cena novog Porschea 911 počinje od 69.600 Eura, koliko je potrebno izdvojiti za osnovni model. Kabriolet 911, kao i 911 Carrera S počinju na granici od 78.000 Eura, dok će za 911 Carreru S Cabrio biti potrebno izdvojiti 88.000 Eura.
Goran Sarić - Automagazin
Veliki General Motors i malena Hollywood-ska zlatna statua bili su prijatelji 11 godina. Ipak, posle novih markentiških studija i "kresanja troškova" čelnici GM odlučili su da sledeće godine ne budu sponzori dodele Oscara. Tu ulogu preuzeće Hyundai...
Iako je sajam automobila u Parizu u punom jeku, kompanija Mazda najavila je da će premijeru nove "trojke" održati 19. novembra, na Los Angles Auto Show-u. Još uvek nisu poznati tehnički podaci, ali pred nama su prve zvanične fotografije nove generacije Mazde 3...
Toyota Motor Corporation (TMC) objavila je da je njen novi “iQ” ultra kompakt - vozilo koje prevazilazi sve klasične pojmove malog automobila - ušao u izbor od najboljih 15* za nagradu za dobar dizajn (Good Design Award) 2008 i takmiči se za veliku nagradu za dobar dizajn (Good Design Grand Award) počevši od 6. novembra ove godine...
Pred nama su najinteresantnije fotografije snimljene prilikom testiranja najluksuznijeg modela Honde u Evropi. Kompletan foto album sa Hondom Legend u glavnoj ulozi možete pogledati u galeriji Automagazin portala ili jednostavnije klikom na
LINK...
Posle predstavljanja koncept modela Lamborghini Estoque, očekivali smo da Ferrari odgovori adekvatnom najavom, ali to se nije dogodilo. Predsednik Fiata, Luca di Montezemolo, demantovao je glasine da će se propeti konjić pridružiti razjarenom biku u širenju karoserijske ponude...
Hyundai Santa Fe i dalje drži ubedljivo prvo mesto po broju prodatih vozila u segmentu veliki SUV. To su rezultati analize Evropskog tržišta za prvu polovinu 2008. god. koju je objavio "Automotive News Europe" u svom izdanju od 15 septembra 2008. god. a prema podacima dobijenim od kompanije JATO Dynamics...
Nova Insignia ecoFLEX, koja je prvi put predstavljena na Pariskom sajmu automobila, ponudiće vožnju prihvatljivu za okolinu bez ikakvih kompromisa. Za razliku od mnogih drugih konkurenata, ne radi se o modelu s dna ponude, već o vozilu koje dolazi sa snažnim pogonskim sistemom i pruža užitak u vožnji, uz maksimalnu efikasnost...
Novi Opel Insignia Sports Tourer ilustruje dinamičan izgled Opelove ponude u klasi srednje velikih vozila, tačnije segmentu karavana, što se odražava i u njegovom imenu. Dva nova motora za čitavu liniju Insignija takođe imaju svoju svetsku premijeru na Pariskom sajmu automobila...
Najnovija generacija Renault Meganea, u odnosu na svog prethodnika, izgleda mnogo konzervativnije i daleko prijatnije za širu ciljnu grupu kupaca. Zadnji deo automobila više nije zasečen pod pravim uglom, ali dinamičnost dizajna automobila ostala je na visokom nivou...