Najnovije vesti iz auto industrije
Hyundai - oficijelni automobil UEFA EURO 2008
Objavljeno: 11.06.2008.
Kompanija Hyundai nastavlja svoje aktivnosti strateškog partnerstva u svetu fudbala. Za oficijelni prevoz timova, funkcionera i VIP osoba na evropskom prvenstvu u fudbalu UEFA EURO 2008, kompanija Hyundai obezbediće 265 automobila i 463 autobusa. Ovo je treći put da Hyundai pruža podporu na Evropskom prvenstvu u fudbalu...
Predsednik kompanije Hyundai Motor Europe, K. H. Ahn, simbolično je direktoru UEFA-e, , Philipu Morgaffiu predao ključeve od Hyundai automobila. Ahn je istakao da ovim projektom Hyundai podiže svoje aponzorske aktivnosti na viši stepen: "Kompanija Hyundai izražava zadovoljstvo što je već po treće put partner evropskog prvenstva u fudbalu. Fudbal je univerzalni jezik sveta i moćna zajednička sila koja spaja ljude svih nacija i veroispovesti."

Posebno mesto u floti Hyundaija zauzima luksuzna limuzina Hyundai Grandeur. 39 automobila Grandeur služiće za prevoz funkcionera. Hyundai kao oficijalni automobilski partner obezbedio je i sedan više srednje klase, model Hyundai Sonata (8 automobila), zatim vozila SUV Hyundai Santa Fe (12 automobila), Tucson (2 automobila), model i30 cw (70 automobila) i model H-1 (134 automobila). Pored automobila, Hyundai je obezbedio i autobuse, koji su u bojama nacionalnih timova i oznakom loga Hyundai. Hyundai je obezbedio i tehničku podporu i šofere, za vreme trajanja EURO 2008. Podsetimo, kompanija Hyundai je bio oficijelni automobil Evropskog prvenstva u fudbalu 2000. i 2004. godine i od tada je efektivni partner asocijacije EUFA, čime osvaja srca milione fanova širom sveta. Hyundai Motor Company je jedan od najsnažnijih sponzora fudbala u svetu. 2002. godine Hyundai je bio sponzor prvenstva sveta u Koreji i Japanu i prvenstva 2006 FIFA World Cup Germany™. Alo, to nije kraj. Kompanija Hyundai je već poslao ponudu za strateško sponzorstvo za šampionate sveta 2010. i 2014. godine.
Goran Sarić - Automagazin
Chevrolet će biti jedna od zvezda na Sajmu automobila u Parizu sledećeg meseca, sa dve svetske i dve evropske premijere koje uključuju Sedan, porodični kombi, sportski auto i segment električnog vozila.
U četvrtak, 18.9.2008., u 14.30, u salonu Mercedes-Benz Beograd, Omladinskih brigada 33, održana je konferencija za štampu kao podrška timu učenika iz Ugostiteljsko turističke škole u Beogradu, koji su se plasirali u finale takmičenja Mondialogo School Contest, u organizaciji kompanije Daimler i UNESCO.
Sajam automobila u Parizu biće mesto gde će domaće kompanije dati svoj maksimum da bi se pokazale u najboljem svetlu. Peugeot nam je i ove godine pripremio nekoliko zanimljivih koncept modela, među kojima se izdvaja Prologue...
Za ovogodišnji sajam automobila u Parizu Saab je pripremio otvorenu verziju koncepta 9X BioHybrid, predstavljenog na martovskom sajmu automobila u Ženevi. Upravo izostanak krova čini osnovnu razliku modela 9X Air u odnosu na prethodnu verziju...
O EfficientDynamics tehnologiji već smo puno govorili. Sistem gorivo štedi preko korišćenja energije kočenja "Brake Energy Regeneration", kao i preko "Start-Stop" sistema. U okviru pomenute tehnologije je i sistem za isključivanje kompresora klima uređaja sve dok je klima uređaj u vozilu isključen...
Spektakl “SUZUKI NIGHT OF THE JUMPS” održaće se 27. septembra 2008.godine u “BEOGRADSKOJ ARENI”. Posle uspešno organizovanog takmičenja 12. maja 2007. godine, Beograd i “BEOGRADSKA ARENA” dobili su ponovo privilegiju da budu domaćini “Nebeskim letačima”...
General Motors je danas zakoračio u svoje sledeće stoleće predstavljanjem dugo očekivane proizvodne verzije modela Chevrolet Volt – vozila sa sposobnošću vožnje bez potrošnje goriva i bez emitovanja izduvnih gasova u opsegu do 60, uz mogućnost povećanja dometa u stotinama dodatnih kilometara...
Kompanija Mitsubishi objavila je spisak modela koji će biti predstavljeni na sajmu automobila u Parizu. Pored Sportback i Racing verzije Lancera, u Parizu će biti predstavljena i treća svetska premijera, koju proizvođač još uvek drži u tajnosti...
O prvom kupeu sa četvoro vrata marke Porsche, govori se već tri godine. Posle puno špijunskih fotografija i raznih špekulacija, pred nama su prve zvanične fotografije, koje nam otkrivaju prve detalje novog "uličnog ratnika" iz Stuttgarta...