Najnovije vesti iz auto industrije
Fashion Avenue Art - Audijev impuls za vrhunsko stvaralaštvo
Objavljeno: 28.05.2008.
Prvi put zajedno, deset vrhunskih srpskih likovnih stvaralaca dvadesetog veka sinoć je na Fashion Avenue Art izložbi, predstavilo svoja unikatna dela i to u potpuno novom i drugačijem izložbenom prostoru - salonu Audija, Porsche Beograd Ada. Galeriju fotografija koje nam dočaravaju atmosferu u zanimljivo kreiranom, autentičnom Audijevom salonu možete pogledati u galeriji Automagazin portala ili jednostavnim klikom na LINK...

Kroz oblik, pokret, dinamiku postojanja, unutrašnju istinu, dimenziju skulpturalnog stvaralaštva, predstavili su se Oto Logo, Olga Olja Ivanjicki, Branko Miljuš, Miloš Šobajić, Danica Basta, Mihailo Đoković Tikalo, Milan Marinković Cile, Jelena Trpković, Dragan Radenović i Braca Đurković.
"Brend Audi podržava stvaraoce koji slede svoju viziju, koji stvaraju iz radoznalosti i koji mogu da otkriju nove oblike koje sam život nudi. Želimo da damo impuls stvaralaštvu i kreativnosti, bilo da je reč o vrhunskim umetničkim delima, ili o proizvodnji najkvalitetnijih automobila koji donose novine u tehnologiji i dizajnu." - rekao je na otvaranju prodajne izložbe Slobodan Pešić, direktor marke Audi.

Eminentni savremenici, svojim trajanjem na domaćoj likovnoj sceni, na Fashion Avenue Art u autentičnom prostoru Audi salona, samo potvrđuju i utemeljuju svoja dela u istoriji novije srpske umetnosti. Među domaćom umetničkom elitom, na ovoj izložbi pojavio se, posle višegodišnje pauze, i Oto Logo, jedan od vrhunskih vajara, sa svojih deset eksponata.
Suočeni sa dinamikom vremena, Fashion Avenue Art je iz ugla recepcije vrlo bitan za generacije koje teže da se upoznaju sa domaćim umetničkim nasleđem na jedan pitak, jasan, ilustrovan način. Kreiranje ovog umetničkog doživljaja, pored prihvatanja velike odgovornosti, u isti mah predstavljao je i izazov i uživanje u ponovnom otkrivanju najsitnijih pojedinosti vezanih za život, različita poglavlja naše istorije, umetnosti i stvaralaštvo." - istakla je Bjanka Jovićević, glavni i odgovorni urednik lifestyle magazina "Fashion Avenue" i posebnog izdanja "Fashion Art", idejni tvorac ove izložbe.

Ovom jedinstvenom događaju prisustvovali su predstavnici diplomatskog kora, uspešni domaći i strani privrednici, kao i mnogobrojne ličnosti iz našeg javnog i umetničkog života. Svi gosti na izložbi, imali su priliku da se dodatno upoznaju sa svakim umetnikom putem specijalno pripremljene publikacije Fashion Avenue Art, koju pored biografija, čine i reprodukcije umetničkih dela, kao i mogućnost da kupe izložena dela.
Goran Sarić - Automagazin
Fotografije: Milomir Bošković
Kompanija Kia počastila nas je oficijalnim fotografijama i informacijama o svom dugo očekivanom sedanu imena Forte, koji će u proizvodnom portfoliu zameniti popularni Cerato. Kia Forte u ponudi će biti kao sedan i kao hatchback..
Najuspešnije i najpopularnije porodično kampersko vozilo u svojoj kategoriji, Volkswagen California, na ovogodišnjem međunarodnom sajmu privrednih vozila i karavana "Caravan Salon" u Düsseldorfu, proslaviće svoj 20. rođendan...
Moskovski sajam automobila pre nekoliko dana otvorio je svoja vrata za javnost, kada je svetlost dana ugledalo nekoliko svetskih premijera. Jedna od njih je i debi koncepta Mazda Kazamai isnpirisana "vrtlozima vetra"...
U okviru međunarodne strategije grupacije Renault-Nissan-Samsung najviše se očekuje od saradnje prve dve kompanije. Treća i manje poznata marka, Renault Samsung Motors igra vodeću ulogu na domaćem korejskom tržištu. Veliki sedani SM5 i SM7 igraju važnu ulogu u licencnoj proizvodnji Nissana, a portfolio se proširuje sa još jednim modelom...
Grand Motors, ovlašćeni uvoznik Land Rovera, proširio je ponudu u familiji Defender, pik-ap verzijom 130 High Capacity. Ta varijanta na našem tržištu ima N1 homologaciju, što znači da se registruje kao komercijalnio vozilo, pa se po tom osnovu kupcu vraća iznos uplaćenog PDV-a. Novitet se nudi po ceni od 27.490 evra. U navedenu cenu su uključeni carina i transportni troškovi do magacina na Novom Beogradu...
Nakon proslave u Aranđelovcu, mesec avgust će biti obeležen brendovima: Mercedes-Benz putnička vozila, Mercedes-Benz transporteri, Mitsubishi Fuso Canter i Chrysler Jeep Dodge putnička vozila, na jednom od najvažnijih sportskih takmičenja u našoj zemlji - 33. Kupa Đerdapa, koji se održava od 28. do 31. avgusta, u Donjem Milanovcu...
Renault će na tržištima Brazila i Argentine od oktobra ove godine početi prodaju novog gradskog zabavnog modela imena Renault Sandero Stepway. Posle limuzine i MCV verzije modela Dacia Logan, francuski proizvođač odlučio je da Sandero ponudi i u SUV obliku i to pod znakom Renaulta...
Ubrzo posle svetske i evropske premijere novi Seat Ibiza, jedan od najbezbednijih evropskih automobila u A klasi, predstavljen je ljubiteljima dobrih automobila u Srbiji i Crnoj Gori, na Autokomerc karting stazi u Beogradu. Dinamičan izgled „strele“ novoj Ibizi dao je Luk Donkervolke (Luc Donckerwolke), bivši dizajner Lamborghinija...
U prvoj polovini godine, S–Lizing i S-Rent finansirali su kupovinu na lizing 1.375 putničkih automobila što je porast od 88% u odnosu na isti period prošle godine. Prema statistici S-lizinga, kompanije i preduzetnici su se prvenstveno odlučivali za kupovinu vozila marke Opel. Nakon toga su rangirani automobili marke Kia, Ševrolet, Škoda, Citroen, Ford i Pežo.