AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Legendarni logo: Nova Opel Mokka predstavnja novu munju

Legendarni logo: Nova Opel Mokka predstavnja novu munju

Opel se obnovio novom Mokkom. Novi model je prvi koji ima Opel Vizor  kao buduće lice brenda i potpuno digitalni kokpit budućnosti, Pure Panel. Natpis "Mokka" je dizajniran posebnim fontom i sada je smešten na sredini zadnjih vrata ispod Opelove munje...

Legendarni logo: Nova Opel Mokka predstavnja novu munju

Logo legendarne marke je takođe prepravljen i krasiće sve buduće modele nemačkog proizvođača automobila.


„Prsten je sada tanji, elegantniji, precizniji i karakterističniji. Ovo još više naglašava munju“, kaže potpredsednik Dizajna Mark Adams. „Svi detalji su oštri sa vrlo malim radijusom. Opelov natpis je integrisan u donji deo prstena - kao fino graviranje u komadu nakita. To pokazuje čistu nemačku preciznost. Integrisana „munja“ istaknuta je u Vizoru i smeštena na zadnjim vratima u centralnom delu“.

Legendarni logo: Nova Opel Mokka predstavnja novu munju

Munja u krugu ukrašava sve Opelove modele od 1963. godine. U zavisnosti od modela i godine proizvodnje, amblemi se malo razlikuju. Od 1970. godine postavljene su jasne smernice za dizajn u svim oblastima kompanije. Ovaj dizajn je prvi put redizajniran 1987. godine. Sledeće modernizacije su usledile u novom milenijumu, u kojima je bljesak munje poprimio trodimenzionalni oblik, sa logotipom kompanije i amblemom kojem su se približavali. Od 2016. godine, Opelove modele krasi precizno isklesana hromirana munja. Zvanični logo kompanije dizajniran je u modernom ravnom obliku u leto 2017. Redizajnirana munja za buduća vozila sada se savršeno uklapa u dvodimenzionalni logo za reklamiranje i digitalnu komunikaciju.


PR

Stellantis: Stvaranje svetskog lidera u održivoj mobilnosti

Stellantis: Stvaranje svetskog lidera u održivoj mobilnosti

Danas se obeležava lansiranje kompanije Stellantis, svetskog lidera za novu eru održive mobilnosti posvećene pružanju slobode kretanja karakterističnim, pristupačnim i efikasnim rešenjima za transport, jedinstveno pozicionirana da ugrabi uzbudljive mogućnosti globalne industrije koja prolazi kroz brze i duboke promene...

Dacia ima novi strateški plan - Renaulution

Dacia ima novi strateški plan - Renaulution

Dacia je predstavila svoj petogodišnji plan u okviru strategije Renaulution. Stvaranjem poslovne jedinice Dacia-Lada, Dacia će snažno povećati efikasnost i konkurentnost svojih proizvoda, a pritom i će proširiti ponudu...

Novo ime i rukovodstvo kompanije Stellantis stupaju na snagu

Novo ime i rukovodstvo kompanije Stellantis stupaju na snagu

Kompanija Stellantis N.V. (NYSE / MTA / Euronext Paris: STLA) („Stellantis“) je objavila 17. januara da, nakon spajanja grupacija Peugeot S.A. („Groupe PSA“) i Fiat Chrysler Automobiles N.V. („FCA“) 16. januara 2021. godine, udružena kompanija menja naziv u Stellantis...

YANGWANG U9 Xtreme
Slika nedelje