AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Restilizovana Honda Legend

Restilizovana Honda Legend

Na moskovskom salonu automobila, Honda je po prvi put u Evropi prikazala restilizovanu Hondu Legend. Unapređeni model daje novi i snažniji karakter vodećem modelu Honde i predstavlja odgovor na reakcije kupaca na prethodnu verziju modela...

Restilizovana Honda Legend

Najupečatljivije su izmene eksterijera Legend-a, jer su restilizovana velika sveta, prednja krila i branici i dodati naplatci prečnika 18 inča u standardnoj verziji. Ispod restilizovane haube, nalazi se jedan od najsnažnijih V6 motora u ovom segmentu sa snagom koja odgovara motoru V8, ali istovremeno i sa mirnoćom rada i potrošnjom goriva koje odgovaraju njegovoj konfiguraciji. • Novi V6 motor radne zapremine 3,7 litara sa povećanim obrtnim momentom, smanjenom emisijom CO2 i potrošnjom goriva • Bolje ubrzanje • Značajne izmene u izgledu • Revidirani automatski menjač sa kraćim odzivom promene brzine, kao i znatno osetljivija krilca za promenu brzine • Povećana absorpcija buke postignuta unapređenjem Aktivnog sistema smanjenja buke (Active Noise Cancellation system)

Restilizovana Honda Legend

Radna zapremina novog motora je povećana za 200 cm3, što daje novom Legend-u značajno veći obrtni momenat pri svakom broju obrtaja. Pored ovog povećanja zapremine, V6 motor je opremljen i sistemom VTEC (Promenljivo tajmiranje ventila i eletronska kontrola podizača - Variable Valve Timing and Lift Electronic Control) i na izduvnim ventilima, što je na prethodnoj verziji bilo učinjeno samo sa usisnim ventilima. Ovo je dovelo do povećanja obrtnog momenta za 20% na srednjem rasponu broja obrtaja. Posledica je povećano osećanje snage motora, kao i poboljšano ubrzanje.

Restilizovana Honda Legend

Pored unapređenog motora, tu je i novi petostepeni menjač koji pruža vozaču mogućnost veće iskorišćenosti i uživanja u pogonskoj jedinici. Novi menjač je opremljen izmenjenom ručicom pravog hoda i omogućava vozaču poboljšanu kontrolu nad izborom stepena prenosa, uz pomoć unapređenih krilaca za menjanje brzine smeštenih na volanu i novog softvera za promenu brzine. Novi menjač reaguje brže na komande vozača čak i u običnom automatskom režimu rada i pruža pristup snazi motora koja je najpovoljnija. Udruženi efekti unapređene transmisije i povećanog obrtnog momenta doveli su do toga da novi Legend postiže ubrzanje od 0 do 100 km/h za 7,1 sekundu, odnosno 0,2 sekunde brže nego ranije. Potrošnja goriva i emsija CO2 su takođe smanjeni u odnosu na prethodnu verziju modela.

Restilizovana Honda Legend

U središtu koncepta novog Legend-a nalazi se oprema kabine usmerena ka smanjenju napora prilikom vožnje u najrazličitijim uslovima. Ovaj automobil opremljen je čitavim nizom NVH (Noise, Vibration and Harshness – Buka, vibracije i udarci) tehnologija. Najnapredniji među njima je Aktivni sistem smanjenja buke (Active Noise Cancellation system - ANC), koji smanjuje buku niske frekvencije, emitujući suprotne zvučne talase putem ’Bose’ muzičkog sistema. Potpuno nova u ovom modelu je i podloga povećanih svojstava prigušenja buke, a koja je istovremeno lakša od uobičajene. Akustički vetrobran i unapređeni silen blokovi doprinose još većem komforu i udobnosti.

Bezbednost je jedna od najbitnijih odlika Legend-a, a skupu bezbednosne opreme koji je i do sada bio upečatljiv dodati su i aktivni nasloni za glavu. Novi nasloni za glavu su po principu rada slični onima koji se mogu naći kod modela Civic i Accord, a upotpunjeni su i sistemom ACE (Inženjering napredne kompatibilnosti - Advanced Compatibility Engineering) koji je korišćen u izradi strukture karoserije. Na pojedinim tržištima je kao opcioni deo opreme u ponudi Adatpibilni tempomat (Adaptive Cruise Control) i sistem CMBS (Collision Mitigation Braking System – Sistem kočenja za izbegavanje sudara) koji koristi radar milimetarskog opsega sa ciljem otkrivanja i smanjenja rizika od sudara. Šasiji Legend-a je takođe posvećena pažnja u cilju poboljšanja njegovog neverovatno stabilnog, a u isto vreme i živahnog držanja na putu. Iako napredni sistem pojačane stabilnosti sa pogonom na svim točkovima (SH-AWD - Super Handling – all Wheel Drive) nije pretpreo nikakve promene, sistem oslanjanja je poboljšan kako bi se postigla udobnija vožnja i bolje upravljanje. Legend, koji je i do sada bio bogato opremljen, u novoj verziji je dobio još nekoliko dodataka. Putnici sada mogu uživati na zadnjim sedištima sa grejačima, dok je ’Bose’ muzički sistem sada opremljen i USB priključkom, za lako priključivanje iPod-a. Delta Automoto PR

Nova Mercedes A klasa i zvanično stigla u Srbiju!

Nova Mercedes A klasa i zvanično stigla u Srbiju!

U sredu je na Novom Beogradu održana zvanična promocija nove Mercedes-Benz A klase. Uz nastup Ane Stanić u prijatnoj atmosferi Mercedes-Benz Beograd prodajnog centra, dobrodošlicu novoj A klasi poželeo je Stavros Paraskevaides, generalni direktor kompanije Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora. Najzanimljivije detalje možete pogledati u galeriji Automagazin portala ili jednostavnim klikom na LINK...
Tri svetske premijere za Toyotu u Parizu

Tri svetske premijere za Toyotu u Parizu

Na ovogodišnjem sajmu automobila u Parizu - Paris Motor Show, tri nova Toyota modela imaće svoju svetsku premijeru. Na svetsku automobilsku scenu ponosno dolaze novi Avensis, iQ i Urban Cruiser...
Tri Hondine svetske premijere u Parizu

Tri Hondine svetske premijere u Parizu

Hondin štand na pariskom salonu automobila biće ispunjen modelima koji pokazuju čvrstu rešenost ove kompanije, da se, kako do sada, tako i u budućnosti, posveti smanjenju uticaja svojih vozila na životnu sredinu. Pariski salon automobila je proizvodna i konceptualna premijera i jasno demonstrira Hondinu dugogodišnju posvećenost očuvanju životne sredine.
Forester i Impreza sa Subaru boxer dizel motorom

Forester i Impreza sa Subaru boxer dizel motorom

Fuji Heavy Industries Ltd. (FHI), proizvođač automobila Subaru, danas je najavio da će izložiti svoje modele Forester i Impreza opremljene motorom Subaru Boxer Diesel na manifestaciji Mondiale de l’Automobile (Pariski sajam automobila), koji će za posetioce biti otvoren od 4. do 19. oktobra 2008. ( dani za novinare 2. I 3. oktobar)...
Kompanija Autočačak predstavila novu Škodu Superb

Kompanija Autočačak predstavila novu Škodu Superb

Ubrzo posle svetske i evropske premijere kompanija "Autočačak" je svim ljubiteljima dobrih automobila predstavila novu Škodu Superb, najveće vozilo u klasi automobila koje proizvodi fabrika Škoda. Kompanija Autočačak planira ove godine da u Srbiji plasira 5.000 Škodinih vozila, što će od 1996. godine, kada je ova kompanija postala generalni uvoznik, dostići broj od 35.000 prodatih vozila. Fotografije sa prezentacije možete pogledati klikom na LINK...
Toyota ulaže 80 miliona Eura u istraživanje i razvoj za područje Evrope

Toyota ulaže 80 miliona Eura u istraživanje i razvoj za područje Evrope

Toyota Motor Europe (TME) će uložiti dodatnih 80 miliona evra u svoj Evropski tehnički centar koji se nalazi u Zaventemu, u Belgiji – a to je prvi korak u planu širenja u dve faze koji će za početak otvoriti 250 novih radnih mesta. Toyota tehnički centar počinje sa radom 2009. godine, a formiraće test stazu za potrebe razvoja, uvesti novu opremu za testiranje i renovirati objekte da bi se dobilo dodatnih 12.000 m2 radnog prostora...
Grand Motors i Ford uz košarkaške šampione

Grand Motors i Ford uz košarkaške šampione

U prisustvu specijalizovanih novinara iz elektronskih i štampanih medija, 3. septembra, u svom poslovnom centru na Novom Beogradu, Grand Motors, generalni uvoznik Fordovih automobila za Srbiju, ozvaničio je potpisivanje ugovora sa košarkaškim klubom Partizan iz Beograda...
Kia Soul - nove fotografije i informacije

Kia Soul - nove fotografije i informacije

Kia Soul prvi put javnosti će biti predstavljena 2. oktobra, na sajmu automobila u Parizu. Soul je hatchback sa pet vrata, kojeg odlikuje visoka linija krova, dugačko međuosovinsko rastojanje i povećano odstojanje od tla...
BMW M5 Touring 2025
Slika nedelje