AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Toyota sprovodi akciju sađenja drveća na Tajlandu

Toyota sprovodi akciju sađenja drveća na Tajlandu

Toyota Motor Corporation (TMC) je objavila da je Toyota Motor Thailand Co., Ltd. (TMT) obavila dosada najveću¹ akciju sađenja drveća na Tajlandu u TMT-ovoj Ban Pho fabrici u provinciji Chachoengsao na Tajlandu. Više od 10.000 dobrovoljaca, u okviru pomenute akcije, zasadilo je približno 100.000 stabala...

Toyota sprovodi akciju sađenja drveća na Tajlandu

Više od 10.000 dobrovoljaca - uključujući lokalno stanovništvo, zvaničnike provincije Chachoengsao,Toyotine snabdevače i trgovce kao i fabričke službenike i njihove porodice - okupilo se da bi posadilo oko 100.000 stabala ispred i u blizini postrojenja za proizvodnju vozila. Akcija koja prikazuje stalno nastojanje TMC da sadi drveće ispred i u blizini kapaciteta za proizvodnju vozila kao deo svojih globalnih aktivnosti održive fabrike² - osmišljena je da bi stvorila višeslojan prirodni ambijent koristeći drveće koje je srodno toj oblasti i da napravi predeo koji bi služio kao bogato i raznovrsno prebivalište za razna živa bića. Na osnovu ispitivanja lokalne flore, odabrano je 34 vrste drveća uključujući yang-na i takien thong, da bi ukupno bilo zasađeno oko 100.000 stabala.

Toyota sprovodi akciju sađenja drveća na Tajlandu

Ban Pho fabrika, koja je stavljena u pogon 2007. godine ima za cilj da postane inovator u Azijsko-Pacifičkom regionu kada su njena proizvodna tehnologija i ekološko reagovanje u pitanju. Postigla je nulti stepen zagađenja zemljišta od početka poslovanja i bila je prva prekomorska fabrika TMC koja je uvela kogeneracioni sistem i solarne ploče, koji joj omogućavaju da smanjuje emisiju CO2 gasa do 9.000 tona godišnje. Uz to, otpadne vode se prerađuju u fabrici a metalna boja koja se pri tom dobije se koristi za farbanje ivica na karoserijama vozila. U ovom trenutku, biotop³ koji se kreira u fabrici će potpomoći višekratnu upotrebu proizvodnih materijala kao i onih koji su povezani sa procesima proizvodnje, kao što su upotreba drveta od brodskih sanduka da bi se gradili mostovi, otpadaka od plastike da bi se pravile klupe i blokova od čvrstog otpada za asfaltiranje pešačkih staza.

Toyota sprovodi akciju sađenja drveća na Tajlandu

Ban Pho Fabrika, je zajedno sa TMC-ovom Tsutsumi fabrikom u Japanu, Toyota Motor Manufacturing Mississippi Inc. (TMMMS) u SAD-u, Toyota Motor Manufacturing (UK) Ltd., i Toyota Motor Manufacturing France S.A.S. (TMMF), je model za održive aktivnosti fabrike. TMC veruje da uspešno sprovođenje održivih aktivnosti fabrike zavisi od toga koliko će dobro kultivisati ekološku svest među zaposlenima i sposobnosti svojih fabrika da koegzistiraju sa zajednicama u svom okruženju. U fabrici Ban Pho postavljeni su prikazi okoline u svakoj zoni gde se odvija proizvodnja kako bi se podigla svest zaposlenih o okolini i kroz akcije kao što je današnje sađenje drveća kao i buduće otvaranje biotopa za javnost, fabrika planira da unapredi svoje održive aktivnosti, trudeći se da postane proizvodni objekat koji će biti prihvaćen u okruženju.

Toyota sprovodi akciju sađenja drveća na Tajlandu

U budućnosti, TMC planira da postepeno uvede takve aktivnosti u svim svojim fabrikama u svetu čineći održive fabrike realnošću. ¹ Prema istraživanju TMT ² TMC polako uvećava broj proizvodnih objekata širom sveta u kojima su preduzete održive fabričke aktivnosti. U julu 2007. godine u cilju kreiranja proizvodnih mesta koja imaju korist od prirodne sredine i ostvaruju harmoniju sa prirodom, preduzete su ove aktivnosti sa težištem na sledeće tri oblasti: i) Redukcija energije kroz razvoj i uvođenje proizvodnih tehnologija sa niskom emisijom CO2 i svakodnevno sprovođenje kaizen (neprekidno poboljšavanje) aktivnosti ii) Prebacivanje na izvor energije koji se višekratno puni kao što je solarna energija iii) Doprinos lokalnoj zajednici i očuvanje okoline sađenjem drveća u i oko fabrika ³ Oblast sa ujednačenom klimom i raspodelom životinjskog i biljnog sveta Toyota Srbija PR

EconoDrive Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora

EconoDrive Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora

U četvrtak, 20. novembra 2008, Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora je za predstavnike medija organizovao manifestaciju pod nazivom EconoDrive. Iako je proizvod Mercedes-Benz prepoznatljiv po svom kvalitetu, inovativnosti, bezbednosti i dugoj tradiciji, namera koja je i ostvarena ovom prilikom, bila je da se ukaže i na još jednu karakteristiku premijum Brenda - ekonomična potrošnja...
Grand Motors: Totalni popusti za Ford od 1. do 15. decembra

Grand Motors: Totalni popusti za Ford od 1. do 15. decembra

Zbog izuzetnog interesovanja za vozila koja je, uz značajne popuste, ponudio tokom šestodnevne akcije od 10. do 15. novembra, u Grand Motorsu, generalnom uvozniku Fordovih vozila, odlučili su da potencijalnim kupcima od 1. do 15. decembra pruže još jednu retku priliku za kupovinu...
Volkswagen Jetta TDI - Green Car of the Year u USA

Volkswagen Jetta TDI - Green Car of the Year u USA

Nemački Volkswagen na američkom tržištu niže uspehe jedan za drugim. Aktuelna novina je pobeda modela Volkswagen Jetta TDI u domaćoj anketi "Green Car of the Year", gde se Jetta 2.0 TDI CR (Common-Rail) istakla niskom potrošnjom i malom emisijom CO2...
Predstavljen Hyundai Hybrid Blue Drive

Predstavljen Hyundai Hybrid Blue Drive

Hyundai je u Los Angelesu predstavio sopstveno konstruisan hibridni pogon, koji kombinuje benzinski motor zapremine 2,4 litra (ili 2.0 Turbo) sa elektromotorom snage 30 kW. Napredni hibridni sistem u serijskoj proizvodnji pojaviće se tokom sledeće godine...
Porsche Panamera - prve fotografije i informacije

Porsche Panamera - prve fotografije i informacije

Novi menadžerski sportsko-luksuzni sedan se neočekivano predstavio odmah posle inovativnog Boxtera i Caymana, i nedugo posle potvrde proizvodnje dizelske verzije Cayenne. Jedna od najočekivanijih ovogodišnjih novina iz Porsche porodice, imena Panamera, polako se otkriva...
Hyundai Auto Beograd - Cile će voziti ’’neobičnog’’ Tucsona

Hyundai Auto Beograd - Cile će voziti ’’neobičnog’’ Tucsona

U četvrtak 20.11.2008. god. u prostorijama Hyundai Auto Beograda u ulici Milutina Milankovića 7V naš poznati slikar Cile Marinković je imenovan za promotera velike akcije Hyundai Auto Beograda ’’Hyundai bojice za bezbednije ulice’’ koja je posvećena povećanju bezbednosti dece u saobraćaju.
Predstavljena nova Mazda 3

Predstavljena nova Mazda 3

Druga generacija Mazde 3 oficijalno je predstavljena na sajmu automobila u Los Angelesu, dok će evropska verzija biti predstavljena na sajmu u Bolonji. Nova generacija Mazde 3 ima težak zadatak da nadmaši veliki uspeh prethodnika...
Mazda Kaan - pobednik Design Challenge-a

Mazda Kaan - pobednik Design Challenge-a

Pobednik ovogodišnjeg izdanja "Design Challenge" jeste Mazdina studija Kaan, razvijena u severnoameričkom odeljenju za istraživanje i razvoj. U pitanju je eko-sportista sa tri točka, koji za pogon koristi električnu energiju...
Porsche Cayenne Turbo Electric (2026)
Slika nedelje