AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Toyota sprovodi akciju sađenja drveća na Tajlandu

Toyota sprovodi akciju sađenja drveća na Tajlandu

Toyota Motor Corporation (TMC) je objavila da je Toyota Motor Thailand Co., Ltd. (TMT) obavila dosada najveću¹ akciju sađenja drveća na Tajlandu u TMT-ovoj Ban Pho fabrici u provinciji Chachoengsao na Tajlandu. Više od 10.000 dobrovoljaca, u okviru pomenute akcije, zasadilo je približno 100.000 stabala...

Toyota sprovodi akciju sađenja drveća na Tajlandu

Više od 10.000 dobrovoljaca - uključujući lokalno stanovništvo, zvaničnike provincije Chachoengsao,Toyotine snabdevače i trgovce kao i fabričke službenike i njihove porodice - okupilo se da bi posadilo oko 100.000 stabala ispred i u blizini postrojenja za proizvodnju vozila. Akcija koja prikazuje stalno nastojanje TMC da sadi drveće ispred i u blizini kapaciteta za proizvodnju vozila kao deo svojih globalnih aktivnosti održive fabrike² - osmišljena je da bi stvorila višeslojan prirodni ambijent koristeći drveće koje je srodno toj oblasti i da napravi predeo koji bi služio kao bogato i raznovrsno prebivalište za razna živa bića. Na osnovu ispitivanja lokalne flore, odabrano je 34 vrste drveća uključujući yang-na i takien thong, da bi ukupno bilo zasađeno oko 100.000 stabala.

Toyota sprovodi akciju sađenja drveća na Tajlandu

Ban Pho fabrika, koja je stavljena u pogon 2007. godine ima za cilj da postane inovator u Azijsko-Pacifičkom regionu kada su njena proizvodna tehnologija i ekološko reagovanje u pitanju. Postigla je nulti stepen zagađenja zemljišta od početka poslovanja i bila je prva prekomorska fabrika TMC koja je uvela kogeneracioni sistem i solarne ploče, koji joj omogućavaju da smanjuje emisiju CO2 gasa do 9.000 tona godišnje. Uz to, otpadne vode se prerađuju u fabrici a metalna boja koja se pri tom dobije se koristi za farbanje ivica na karoserijama vozila. U ovom trenutku, biotop³ koji se kreira u fabrici će potpomoći višekratnu upotrebu proizvodnih materijala kao i onih koji su povezani sa procesima proizvodnje, kao što su upotreba drveta od brodskih sanduka da bi se gradili mostovi, otpadaka od plastike da bi se pravile klupe i blokova od čvrstog otpada za asfaltiranje pešačkih staza.

Toyota sprovodi akciju sađenja drveća na Tajlandu

Ban Pho Fabrika, je zajedno sa TMC-ovom Tsutsumi fabrikom u Japanu, Toyota Motor Manufacturing Mississippi Inc. (TMMMS) u SAD-u, Toyota Motor Manufacturing (UK) Ltd., i Toyota Motor Manufacturing France S.A.S. (TMMF), je model za održive aktivnosti fabrike. TMC veruje da uspešno sprovođenje održivih aktivnosti fabrike zavisi od toga koliko će dobro kultivisati ekološku svest među zaposlenima i sposobnosti svojih fabrika da koegzistiraju sa zajednicama u svom okruženju. U fabrici Ban Pho postavljeni su prikazi okoline u svakoj zoni gde se odvija proizvodnja kako bi se podigla svest zaposlenih o okolini i kroz akcije kao što je današnje sađenje drveća kao i buduće otvaranje biotopa za javnost, fabrika planira da unapredi svoje održive aktivnosti, trudeći se da postane proizvodni objekat koji će biti prihvaćen u okruženju.

Toyota sprovodi akciju sađenja drveća na Tajlandu

U budućnosti, TMC planira da postepeno uvede takve aktivnosti u svim svojim fabrikama u svetu čineći održive fabrike realnošću. ¹ Prema istraživanju TMT ² TMC polako uvećava broj proizvodnih objekata širom sveta u kojima su preduzete održive fabričke aktivnosti. U julu 2007. godine u cilju kreiranja proizvodnih mesta koja imaju korist od prirodne sredine i ostvaruju harmoniju sa prirodom, preduzete su ove aktivnosti sa težištem na sledeće tri oblasti: i) Redukcija energije kroz razvoj i uvođenje proizvodnih tehnologija sa niskom emisijom CO2 i svakodnevno sprovođenje kaizen (neprekidno poboljšavanje) aktivnosti ii) Prebacivanje na izvor energije koji se višekratno puni kao što je solarna energija iii) Doprinos lokalnoj zajednici i očuvanje okoline sađenjem drveća u i oko fabrika ³ Oblast sa ujednačenom klimom i raspodelom životinjskog i biljnog sveta Toyota Srbija PR

Ljetopis Automotive na Jadranskom Sajmu Automobila

Ljetopis Automotive na Jadranskom Sajmu Automobila

Ljetopis Automotive, na 11. Jadranskom sajmu automobila, koji se održava u Budvi od 8. do 12. oktobra 2008 godine, predstavlja brendove Mercedes-Benz, Chrysler, Jeep i Dodge. Na oplemenjenom prostoru, predstavljeno je ukupno devet modela putničkog programa Mercedes-Benz, i šest modela brendova Chrysler Jeep Dodge...
Hyundai oficijalni sponzor dodele Oscara!

Hyundai oficijalni sponzor dodele Oscara!

Veliki General Motors i malena Hollywood-ska zlatna statua bili su prijatelji 11 godina. Ipak, posle novih markentiških studija i "kresanja troškova" čelnici GM odlučili su da sledeće godine ne budu sponzori dodele Oscara. Tu ulogu preuzeće Hyundai...
Nova Mazda 3 - prve zvanične fotografije

Nova Mazda 3 - prve zvanične fotografije

Iako je sajam automobila u Parizu u punom jeku, kompanija Mazda najavila je da će premijeru nove "trojke" održati 19. novembra, na Los Angles Auto Show-u. Još uvek nisu poznati tehnički podaci, ali pred nama su prve zvanične fotografije nove generacije Mazde 3...
Toyota “iQ” među 15 najboljih  za nagradu za dobar dizajn 2008

Toyota “iQ” među 15 najboljih za nagradu za dobar dizajn 2008

Toyota Motor Corporation (TMC) objavila je da je njen novi “iQ” ultra kompakt - vozilo koje prevazilazi sve klasične pojmove malog automobila - ušao u izbor od najboljih 15* za nagradu za dobar dizajn (Good Design Award) 2008 i takmiči se za veliku nagradu za dobar dizajn (Good Design Grand Award) počevši od 6. novembra ove godine...
Honda Legend 3.5 VTEC - galerija fotografija

Honda Legend 3.5 VTEC - galerija fotografija

Pred nama su najinteresantnije fotografije snimljene prilikom testiranja najluksuznijeg modela Honde u Evropi. Kompletan foto album sa Hondom Legend u glavnoj ulozi možete pogledati u galeriji Automagazin portala ili jednostavnije klikom na LINK...
Ferrari nije zainteresovan za automobil sa četvora vrata

Ferrari nije zainteresovan za automobil sa četvora vrata

Posle predstavljanja koncept modela Lamborghini Estoque, očekivali smo da Ferrari odgovori adekvatnom najavom, ali to se nije dogodilo. Predsednik Fiata, Luca di Montezemolo, demantovao je glasine da će se propeti konjić pridružiti razjarenom biku u širenju karoserijske ponude...
Hyundai Santa Fe - lider u segmentu velikih SUV vozila u Evropi

Hyundai Santa Fe - lider u segmentu velikih SUV vozila u Evropi

Hyundai Santa Fe i dalje drži ubedljivo prvo mesto po broju prodatih vozila u segmentu veliki SUV. To su rezultati analize Evropskog tržišta za prvu polovinu 2008. god. koju je objavio "Automotive News Europe" u svom izdanju od 15 septembra 2008. god. a prema podacima dobijenim od kompanije JATO Dynamics...
Sajam automobila u Parizu: Opel Insignia ecoFLEX

Sajam automobila u Parizu: Opel Insignia ecoFLEX

Nova Insignia ecoFLEX, koja je prvi put predstavljena na Pariskom sajmu automobila, ponudiće vožnju prihvatljivu za okolinu bez ikakvih kompromisa. Za razliku od mnogih drugih konkurenata, ne radi se o modelu s dna ponude, već o vozilu koje dolazi sa snažnim pogonskim sistemom i pruža užitak u vožnji, uz maksimalnu efikasnost...
Opel u Parizu: Insignia Sports Tourer

Opel u Parizu: Insignia Sports Tourer

Novi Opel Insignia Sports Tourer ilustruje dinamičan izgled Opelove ponude u klasi srednje velikih vozila, tačnije segmentu karavana, što se odražava i u njegovom imenu. Dva nova motora za čitavu liniju Insignija takođe imaju svoju svetsku premijeru na Pariskom sajmu automobila...
Mazda CX-5 2026
Slika nedelje