Najnovije vesti iz auto industrije
Richard Gere u reklamnom spotu za Lancia Deltu
Objavljeno: 11.08.2008.
Od 8. avgusta počelo je internet i TV emitovanje spota u kojem poznati holivudski glumac, Richard Gere, reklamira novu Lancia Deltu. Tvorci spota su reditelj Harald Zwart (Pink Panther 2), i muzičar Ennio Morricone. Spot možete pogledati klikom na LINK...
U spotu dugom 30 sekundi Gere vozi novu lanciu Deltu od Hollywooda do Himalaja, gde ga čeka grupa dece. Reklamni slogan novog italijanskog modela jeste: Lancia Delta - Doživite razliku. Podsetimo, početak prodaje Lancia Delte u Evropi počinje u septembru tekuće godine, a cena u Nemačkoj startuje od od 19.900 Eura za model 1.4 T-Jet Argento, dok će za model Delta Multijet Platino kupac morati da izdvoji 28 740 Eura.
Oprema će biti zasita bogata: već nivo opreme Oro pruža tempomat, kvalitetne materijale kao što su Alcantara, dvozonski klima uređaj, a u Platino paket opreme ulaze čak i stakleni krov, kao i karoserija sa dve boje. Podsetimo, Lancia Delta jeste tehnički blizanac sa Fiat Bravom, ali sa produženom platformom (međuosovinsko rastojanje duže je za 10 cm i iznosi 2 700 mm). I spoljašnje mere automobila govore nam da dolazi jedan od najraskošnijih kompaktnih modela: 4,5 x 1,8 x 1,5 m.
Goran Sarić - Automagazin
Pred nama su najinteresantnije fotografije snimljene prilikom testiranja najluksuznijeg modela Honde u Evropi. Kompletan foto album sa Hondom Legend u glavnoj ulozi možete pogledati u galeriji Automagazin portala ili jednostavnije klikom na
LINK...
Posle predstavljanja koncept modela Lamborghini Estoque, očekivali smo da Ferrari odgovori adekvatnom najavom, ali to se nije dogodilo. Predsednik Fiata, Luca di Montezemolo, demantovao je glasine da će se propeti konjić pridružiti razjarenom biku u širenju karoserijske ponude...
Hyundai Santa Fe i dalje drži ubedljivo prvo mesto po broju prodatih vozila u segmentu veliki SUV. To su rezultati analize Evropskog tržišta za prvu polovinu 2008. god. koju je objavio "Automotive News Europe" u svom izdanju od 15 septembra 2008. god. a prema podacima dobijenim od kompanije JATO Dynamics...
Nova Insignia ecoFLEX, koja je prvi put predstavljena na Pariskom sajmu automobila, ponudiće vožnju prihvatljivu za okolinu bez ikakvih kompromisa. Za razliku od mnogih drugih konkurenata, ne radi se o modelu s dna ponude, već o vozilu koje dolazi sa snažnim pogonskim sistemom i pruža užitak u vožnji, uz maksimalnu efikasnost...
Novi Opel Insignia Sports Tourer ilustruje dinamičan izgled Opelove ponude u klasi srednje velikih vozila, tačnije segmentu karavana, što se odražava i u njegovom imenu. Dva nova motora za čitavu liniju Insignija takođe imaju svoju svetsku premijeru na Pariskom sajmu automobila...
Najnovija generacija Renault Meganea, u odnosu na svog prethodnika, izgleda mnogo konzervativnije i daleko prijatnije za širu ciljnu grupu kupaca. Zadnji deo automobila više nije zasečen pod pravim uglom, ali dinamičnost dizajna automobila ostala je na visokom nivou...
Sigurno najveća zvezda sajma automobila u Parizu jeste studija super sportskog sedana imena Lamborghini Estoque. 5,15 metara dugačak, 1,99 metar širok i 1,35 m visok sedan sa četvoro vrata u serijsku proizvodnju kreće za najmanje četiri godine...
Honda je prikazala unapređenu verziju svog modela sa trenutno najmanjom emisijom CO2, Civic Hybrid, na pariskom salonu automobila. Iako prodaja još uvek nadmašuje sve planove širom Evrope, Civic Hybrid, čije je težište na niskoj potrošnji i emisiji štetnih gasova, je restilizovan.
Pod sloganom „Verovatno najbolje vozilo na planeti?“, Grand Motors, ovlašćeni uvoznik Land Rovera, kupcima u Srbiji nudi ograničenu količinu vrhunskog modela Discovery 3 iz modelske 2009. godine sa specijalnom cenom, počevši od 47.900 evra sa PDV-om, u dinarskoj protivvrednosti.