AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Kružne trke, NIS Novi Sad 2008 – Prva trka Vesniću

Kružne trke, NIS Novi Sad 2008 – Prva trka Vesniću

Trkom Nagrada Naftne Industrije Srbije, Novi Sad 2008, započeo je novi ciklus kružnih trka za Šampionat Srbije. Ove sezone, bez takmičara iz Crne Gore, ostalo je samo na domaćim automobilistima da “zabave” mnogobrojne ljubitelje oktanskih disciplina. I verujem da ista ta publika nije otišla kući nezadovoljna nakon četiri trke u šest klasa...

Kružne trke, NIS Novi Sad 2008 – Prva trka Vesniću

Istini za volju neke od klasa su vidno “praznije” bez crnogorskih takmičara ali na tu činjenicu se moramo navići i pored žala za nekoliko vrsnih vozača i bolida. Nakon kišnog treninga u subotu vreme je nedelju 04. maja poslužilo sve takmičare a Trka je startovala tačno u podne spojenim klasama ST i SP. Samo šest desetih delova sekunde razdvajalo je na treningu branioca titule Milovana Vesnića i njegovog glavnog konkurenta Andreja Kulundžića koji je u šampionat “doterao” novu trkačku raketu, Alfa Romeo 156 ST, kupljenu od čuvenog slovenačkog asa Dekleve. U bojama novog sponzora, kompanije "Delta Automoto" Kulundžić se tako nametnuo kao glavni pretendent na titulu ove godine.

Kružne trke, NIS Novi Sad 2008 – Prva trka Vesniću

Ipak, prvi pehar odlazi u ruke vozaču Optima Modriča Racing tima, aktuelnom ST Šampionu države, Milovanu Vesniću. Popularni Mikica je od samog starta zauzeo čelnu poziciju, i odbranio je do kraja trke sigurnom vožnjom bez grešaka. Istina, Kulundžić je imao ozbiljne zamerke na ponašanje vozača koje je pristizao za krug (Terzića konkretno) ali drugo mesto na početku sezone u potpuno novom bolidu je odličan rezultat koji najavljuje mlađem Vesniću da će put ka eventualnoj odbrani titule biti “trnovit”, sve na radost publike koju je ova borba dobro razmrdala i navijački podelila. Ostatak ST “karavana” činili su Timotić i novopridošli Đurić sa Renault Lagunama ST i standardni Mika Đelmaš u Peugeotu 406, svi dobro zaostavši za raspoloženim dvojcem Vesnić-Kulundžić.

Kružne trke, NIS Novi Sad 2008 – Prva trka Vesniću

I u klasi do 2000ccm SP i N pobeda odlazi u ruke članu Optima Modriča Racing tima, može se reći doajenu domaćih trka, Žarku Terziću. Žare je nakon mnogobrojnih osvojenih pobeda i titula, prvo u jugićima klase hibrid pa zatim sa Peugeotom 106 u klasi N1400, ponovo “potegao” za promenom klase i novim dokazivanjima što se i ovoga puta pokazalo kao pun pogodak. Sa Peugeotom 306 pripremljenim u sopstvenoj režiji, pobedom na prvoj trci sezone u novom automobilu još jednom je dokazao da je ne samo vrstan vozač već i tjuner trkačkih automobila. Terzić je bez problema ostavio daleko iza sebe drugoplasiranog Dragana Stojkovića sa Alfom 146 startujući sa poslednje osme pozicije.

Kružne trke, NIS Novi Sad 2008 – Prva trka Vesniću

Pobeda u klasi V do 1600ccm SuperSport odlazi u ruke Dragana Simića iako je kroz cilj prvi prošao velikan Pavle Komljenović sa BMW-om. Razlog je Komljenovićev prerani start zbog čega je dobio kaznu plus 30 sekundi pa Simić nije ni morao previše da forsira odvozivši jednu taktički dobru trku. Do treće pozicije stiže Nebojša Atanacković koji se vratio na stazu nakon teške povrede na brdskoj trci u Pirotu prošle godine. Zajedno sa “hobijevcima” drugu trku dana su odvozili i vozači klase III do 1400ccm grupe N. Put ka Šampionskoj tituli najbolje je započeo vicešampion iz 2007-me, Dejan Stojić, bez ikakvih problema osvojivši ubedljivo prvo mesto.

Kružne trke, NIS Novi Sad 2008 – Prva trka Vesniću

I na kraju dve klase domaćeg brenda Zastave Jugo. Jači Hibrid obeležila je laka pobeda ponovo predominantnog Dušana Borkovića i težak udes, srećom bez ozbiljnijih posledica, Branka Zirojevića nakon kontakta sa Markom Pavličevićem. Drugu poziciju je teškom mukom izborio Zvezdan Jovanović a treću Dušan Nastasijević završivši tako trku u Novom Sadu u istom poretku kao i u generalnom plasmanu na kraju sezone 2007. Borković je nakon trke najavio i kupovinu Citroena C2R2 sa kojim će u daljem toku sezone voziti reli i brdski šampionat pa bi ova pobeda mogla biti i oproštajna od kruga. Mali N, na radost domaće publike, je pripao Novosađaninu Damiru Iliću, ali tek nakon odlične trke sa drugoplasiranim Ivanom Mrseom i trećeplasiranim Milošem Borovčaninom.

Kružne trke, NIS Novi Sad 2008 – Prva trka Vesniću

Kompletne rezultate očekujte uskoro na stranicama Automagazin web portala kao i najzanimljivije fotografije u galeriji Nagrade Naftne Industrije Srbije, Novi Sad 2008. Sledeće okupljanje najboljih srpskih vozača na kružnim stazama je 25. maja na stazi Beranovac u Kraljevu.

Kružne trke, NIS Novi Sad 2008 – Prva trka Vesniću

Petar Janković - Automagazin

Brabham se vraća kao tjuner BMW-a !

Brabham se vraća kao tjuner BMW-a !

Kompaniju Brabham Racing, koja je osnovana 1960. godine, mnogi pamte po svetskim uspesima u Formuli 1, gde je osvojila četiri vozačke šampionske titule i dve titule u konkurenciji konstruktora. Brabham se ponovo vraća na scenu, ovoga puta kao tjuner BMW-a...
Audi Q5 - Za aktivan životni stil

Audi Q5 - Za aktivan životni stil

Na jedinstvenom off-road parku, Beograđani koji vode aktivan i dinamičan život, vozili su novi Audi Q5 i uz nadzor stručnjaka, uživali u okretnosti ovog SUV-a. Predstavnici medija, među kojima je bio i Miroslav Lazanski i Borislav Miljanović, oprobali su se u vožnji Q5 na pesku, vodenim preprekama kroz više od 20 modula terena, dok su Vuk Brajović i Filip Maksimović uživali u dinamičnoj vožnji do Avale.
Honda počinje masovnu proizvodnju Civic sedana u Indijani

Honda počinje masovnu proizvodnju Civic sedana u Indijani

Honda je svojoj fabrici u Grinzburgu u Indijani, otpočela sa masovnom proizvodnjom sedana Honda Civic sa četvorocilindričnim motorom efikasne potrošnje goriva. Fabrika za čiju je izgradnju potrošeno 550 miliona američkih dolara, će pri punom kapacitetu proizvoditi 200.000 vozila i zapošaljavati 2.000 saradnika...
Delta Motors - Otvoren novi BMW i MINI auto centar u Beogradu

Delta Motors - Otvoren novi BMW i MINI auto centar u Beogradu

Delta Motors, ekskluzivni uvoznik i distributer automobila BMW i MINI za Srbiju i Crnu Goru, otvorio je novi prodajno-servisni centar BMW i MINI vozila u sredu, 12. novembra 2008. u 19.30 časova. Najzanimljivije fotografije snimljene na jučerašnjoj Press konferenciji i otvaranju savremenog centra možete pogledati u galeriji ili klikom na LINK...
Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora - Stigla je Nova godina!

Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora - Stigla je Nova godina!

Snažnom kampanjom započetom u novembru, Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora je objavila neverovatne cene koje će biti aktuelne do 25. decembra 2008. godine. Važna napomena je da ove cene sa carinom i PDV-om važe samo do 25. decembra 2008. Od januara 2009 cene za ova vozila će biti više za 2000 do 5000 evra!
Heico Sportiv Volvo XC60

Heico Sportiv Volvo XC60

Novi Volvo XC 60 nedavno je preživeo i prvi tuning. Kompanija Heico Sportiv pod haubu je smestila novu "porciju" konjskih snaga, ali posebna pažnja posvećena je dizajnu exterijera, kao i izmenama na vešanju i kočnicama...
General Motors u Rusiji

General Motors u Rusiji

General Motors je ušao na rusko tržište 1992.godine. 1995. godine došlo je do zajedničkog prjekta ELAZ-GM, LLC u Elabugi, u Republici Tatarstan u Rusiji. Partneri u ovom zajedničkom projektu su bili General Motors i Fabrika automobila Elabuga (ELAZ) i oni su proizvodili (od 1996. – 2001.) SKD verziju Chevrolet Blazer-a i Opel Vectra-e (1999.-2001.).
Novi šestocilindrični motori za Renault Lagunu

Novi šestocilindrični motori za Renault Lagunu

Posle predstavljanja u Laguni Coupe, kompanija Renault će dva nova šestocilindrična motora ugraditi i u modele Laguna liftback i karavan. Radi se o dva savremena agregata koji su plod saradnje sa Nissanom: benzinski V6 3.5 i turbodizel V6 3.0...
Renault Twingo E-Tech electric (2026)
Slika nedelje