Najnovije vesti iz auto industrije
Honda prva u Nemačkoj po kriterijumu zadovoljstva kupaca
Objavljeno: 25.07.2008.
Na osnovu istraživanja J.D. Power and Associates, 22.juna je objavljena informacija da je Honda na prvom mestu mereno indeksom zadovoljstva kupaca u Nemačkoj (Customer Satisfaction Index- CSI). Već drugu godinu za redom, trudeći se da u potpunosti izađe u susret svojim kupcima, Honda zauzima prvo mesto u ovoj svetski priznatoj studiji.
Ovo istraživanje, koja se radi već sedam godina, ispituje zadovoljstvo kupaca novim automobilom i servisom automobila posle dve godine korišćenja. Za potrebe ovog istraživanja kupci vrlo detaljno ocenjuju svoje automobile i usluge svojih dilera, na osnovu 77 atributa svrstanih u četiri grupe. U prvu i najvažniju grupu ovih karakteristika svakako spadaju kvalitet i pouzdanost. Performanse, dizajn i komfor, zajedno sa drugim atributima koji su vezani za atraktivnost vozila, svrstani su u drugu grupu. Usluge dilera i troškovi održavanja čine preostale dve grupe.Vrednošću indeksa od 849 poena Honda je prva na skali satisfakcije kupaca s a ubedljivim vođstvom u domenu zadovoljstva servisom. Na ovoj skali na drugom mestu je BMW čiji je, prema ocenama kupaca, osnovni atribut atraktivnost automobila. Generalno gledano, ukupna satisfakcija potrošača je na daleko višem nivou u odnosu na 2002. godinu kada je počelo ovo ispitivanje. Takođe, mnogo je više onih koji su oduševljeni svojim automobilom od onih koji su prosečno zadovoljni. Duplo više kupaca koji su veoma zadovoljni samim proizvodom i uslugom kupuju automobil iste marke u poređenju sa onima čija je satisfakcija niža.

Ova vrlo detaljna i sveobuhvatna studija zasnovana je na ocenama više od 19.000 vlasnika automobila u Nemačkoj. Ona obuhvata 23 brenda i 103 modela automobila. Ovakav tip istražibanja vrši se pod pokroviteljstvom J.D. Power and Associates širom sveta. J.D. Power and Associates je jedna od najpoznatijih globalnih agencija koja se bavi istraživanjem tržišta i pružanjem informacuja kompanijama u ključnim poslovnim sektorima. Velika pouzdanost rezultata njenih istraživanja proizilazi iz odgovora miliona potrošača godišnje širom sveta.
Goran Sarić - Automagazin
U četvrtak, 20. novembra 2008, Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora je za predstavnike medija organizovao manifestaciju pod nazivom EconoDrive. Iako je proizvod Mercedes-Benz prepoznatljiv po svom kvalitetu, inovativnosti, bezbednosti i dugoj tradiciji, namera koja je i ostvarena ovom prilikom, bila je da se ukaže i na još jednu karakteristiku premijum Brenda - ekonomična potrošnja...
Zbog izuzetnog interesovanja za vozila koja je, uz značajne popuste, ponudio tokom šestodnevne akcije od 10. do 15. novembra, u Grand Motorsu, generalnom uvozniku Fordovih vozila, odlučili su da potencijalnim kupcima od 1. do 15. decembra pruže još jednu retku priliku za kupovinu...
Nemački Volkswagen na američkom tržištu niže uspehe jedan za drugim. Aktuelna novina je pobeda modela Volkswagen Jetta TDI u domaćoj anketi "Green Car of the Year", gde se Jetta 2.0 TDI CR (Common-Rail) istakla niskom potrošnjom i malom emisijom CO2...
Hyundai je u Los Angelesu predstavio sopstveno konstruisan hibridni pogon, koji kombinuje benzinski motor zapremine 2,4 litra (ili 2.0 Turbo) sa elektromotorom snage 30 kW. Napredni hibridni sistem u serijskoj proizvodnji pojaviće se tokom sledeće godine...
Novi menadžerski sportsko-luksuzni sedan se neočekivano predstavio odmah posle inovativnog Boxtera i Caymana, i nedugo posle potvrde proizvodnje dizelske verzije Cayenne. Jedna od najočekivanijih ovogodišnjih novina iz Porsche porodice, imena Panamera, polako se otkriva...
Renault Megane R26.R predstavljen je 22. jula tekuće godine, na međunarodnom sajmu automobila u Londonu. Veoma brzo privukao je pažnju javnosti postizanjem rekorda u svojoj kategoriji, na stazi Nürburgring - Nordschleife, sa vremenom 8:17...
U četvrtak 20.11.2008. god. u prostorijama Hyundai Auto Beograda u ulici Milutina Milankovića 7V naš poznati slikar Cile Marinković je imenovan za promotera velike akcije Hyundai Auto Beograda ’’Hyundai bojice za bezbednije ulice’’ koja je posvećena povećanju bezbednosti dece u saobraćaju.
Druga generacija Mazde 3 oficijalno je predstavljena na sajmu automobila u Los Angelesu, dok će evropska verzija biti predstavljena na sajmu u Bolonji. Nova generacija Mazde 3 ima težak zadatak da nadmaši veliki uspeh prethodnika...
Pobednik ovogodišnjeg izdanja "Design Challenge" jeste Mazdina studija Kaan, razvijena u severnoameričkom odeljenju za istraživanje i razvoj. U pitanju je eko-sportista sa tri točka, koji za pogon koristi električnu energiju...