Odlično prvo polugodište za Škodu
Kompanija Škoda u prvoj polovini 2008. godine prodala je 366.686 automobila, što predstavlja rast prodaje u odnosu na isti period prošle godine od 17,9%. Škoda je najveće povećanje prodaje ostvarila na tržištima Evrope, prodavši 63.684 vozila, što je međugodišnji rast od 40,1%...
Najdinamičnije rastuće tržište bilo je tržište Rusije, gde je češka kompanija prodala čak 23.950 automobila, što je za 83,7% više od rezultata i istog perioda prošle godine. Prodaja Škode u Ukrajini povećana je za 51,2%, gde je prodato 15.964 automobila sa znakom Škode. Sledeće najbrže rastuće tržište za Škodu bila je Kina, gde je za prvih šest meseci prodato 31.566 automobila, što predstavlja međugodišnji rast od 61,6%. Prodaja Škoda automobila u Zapadnoj Evropi povećana je za 2,1%, na 177.101 vozilo, a samo u Nemačkoj regostrovano je 64.589 primeraka, što je rezultat koji svrstava Škodu na drugo mesto najprodavanijih uvoznih marki. Interesantan je i podatk da je Škoda Auto uspela u Zapadnoj Evropi da ostvari tržišni udeo od 2,27%. Najprodavaniji model Škode u prvom polugodištu ove godine bila je Octavia. Za Octaviu se odlučilo 186.487 kupaca, što je povećanje prodaje ovog modela od 27,1%. Od ove brojke, čak 41.197 primeraka je atraktivna karavan verzija, Škoda Octavia Combi. Prodaja modela Škoda Fabia povećana je za 14,5% na 136.985 prodatih primeraka, a sa 33.789 prodatih jedinica, rast od 0,8% zabeležio je i model Roomster. Odmah po uvođenju na tržište nove generacije modela Superb, prodat je 1.771 primerak. Goran Sarić - Automagazin