AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Toyota “ozelenjava” mrežu partnera

Toyota “ozelenjava” mrežu partnera

Toyota Motor Europe (TME) danas je objavila plan da “ozeleni” preko 3000 Toyota partnera primenom ambicioznih standarda za očuvanje životne sredine u novim i postojećim prodajnim mestima. Prva dva Održiva partnera biće promovisana u Švedskoj i Francuskoj za primer poslovnog dizajna i konstrukcije koji čuvaju životnu sredinu...

Toyota će težiti da sagradi nove zgrade i potpuno renovira stare da bi u velikom luku postigla smanjenje u korišćenju energije, potrošnji vode i emisiji CO2. Poboljšanja kod postojećih partnera smanjiće emisiju CO2 čak do 12%, što je ušteda od 10 milliona evra ukupnih tekućih troškova do 2013. godine. Od 2009, TME će svake godine ustanoviti i do 60 Održivih partnera. "Način na koji dizajniramo, gradimo i radimo u zgradama u kojima obavljamo posao, ima vrlo značajan uticaj na trag koji ćemo mi ostaviti u ekološkom smislu."- rekao je Andrea Formica, viši zamenik direktora TME. "Posvećeni smo cilju da obezbedimo da ne samo naši proizvodi, već i celokupne radne operacije, budu u što boljem skladu sa životnom sredinom. Svaki Toyota partner će aktivno početi da smanjuje svoj uticaj na okolinu." U Malmeu, u Švedskoj, postojeći partner će se podvrgnuti potpunom renoviranju, koje uključuje travnati krov koji će delovati kao prirodni rashladni sistem u letnjim mesecima. Ovo i ostale mere zaštite životne sredine trebalo bi da prepolove korišćenje ugljenika od strane ovog švedskog partnera, te da dovedu do uštede od 135.000 evra operativnih troškova svake godine. Toyotinom novom partneru u La Rochelleu, u Francuskoj, solarne ploče na krovu parkinga stvaraju i do 200.000 kilovata energije godišnje i tako obezbeđuju potpunu neutralnost ove zgrade u potrošnji CO2. Izgradnja novih prodajnih mesta i potpuno renoviranje starih biće procenjeno od strane nezavisne ekološke komisije koja se zasniva na BREEAM proceni, strogom evropskom ispitivanju za održivi dizajn konstrukcije i izgradnje. Ovaj metod će pomenute partnere oceniti po sledećim oblastima: energija, voda, otpad i materijali, zagađivanje, korišćenje zemljišta i ekologija, zdravlje i dobrobit, kao i menadžment i transport. Postojeće zgrade, koje se ne renoviraju, takođe će doprineti Toyotinoj viziji održivog partnera; kaizen program koji se tiče energije pomoći će vlasnicima da prepoznaju prilike za uštedu energije i smanje troškove preko izgradnje bolje iskorišćenih prostora. Toyota je nedavno završila promociju u tri partnerske kuće u Nemačkoj koje su postigle smanjenje emisije CO2 od čak 12% putem malih, svakodnevnih poboljšanja. Do 2015. godine, TME ima za cilj da za sve Toyota partnere u Evropi obezbedi sertifikat ISO 1400 – međunarodnu referencu za ekološki menadžment. Toyota nastoji da smanji štetan uticaj na životnu sredinu ne samo preko svojih partnera. Prošlog meseca, Toyota je počela sa aktivnostima Održive fabrike u dve proizvodne kompanije u Francuskoj i Velikoj Britaniji. TMMF i TMUK će promovisati aktivnosti da bi se realizovali ambiciozni ciljevi očuvanja životne okoline do 2010. godine, uključujući smanjenje korišćenja vode od 25% u Toyotinoj proizvodnoj mreži u Evropi. Goran Sarić - Automagazin

Velauto -  25 godina duga tradicija Mitsubishi Pajero

Velauto - 25 godina duga tradicija Mitsubishi Pajero

Mitsubishi Motors obeležio je u Srbiji 25 godina dugu tradiciju Mitsubishi Pajero na prvoj „Off road Park Marani” stazi kod Bubanj potoka. Mitsubishi Pajero debitovao je na reliju Dakar 1983. godine i od tada stekao imidž 12-godišnjeg pobednika. Ljubitelji ikone Mitsubishijevog brenda u Srbiji, zajedno sa licenciranim instruktorima, imali su priliku da se uvere u performanse Pajera IV-te generacije. Fotografije možete pogledati u galeriji portala ili klikom na LINK...
Ljetopis Automotive na Jadranskom Sajmu Automobila

Ljetopis Automotive na Jadranskom Sajmu Automobila

Ljetopis Automotive, na 11. Jadranskom sajmu automobila, koji se održava u Budvi od 8. do 12. oktobra 2008 godine, predstavlja brendove Mercedes-Benz, Chrysler, Jeep i Dodge. Na oplemenjenom prostoru, predstavljeno je ukupno devet modela putničkog programa Mercedes-Benz, i šest modela brendova Chrysler Jeep Dodge...
Hyundai oficijalni sponzor dodele Oscara!

Hyundai oficijalni sponzor dodele Oscara!

Veliki General Motors i malena Hollywood-ska zlatna statua bili su prijatelji 11 godina. Ipak, posle novih markentiških studija i "kresanja troškova" čelnici GM odlučili su da sledeće godine ne budu sponzori dodele Oscara. Tu ulogu preuzeće Hyundai...
Nova Mazda 3 - prve zvanične fotografije

Nova Mazda 3 - prve zvanične fotografije

Iako je sajam automobila u Parizu u punom jeku, kompanija Mazda najavila je da će premijeru nove "trojke" održati 19. novembra, na Los Angles Auto Show-u. Još uvek nisu poznati tehnički podaci, ali pred nama su prve zvanične fotografije nove generacije Mazde 3...
Toyota “iQ” među 15 najboljih  za nagradu za dobar dizajn 2008

Toyota “iQ” među 15 najboljih za nagradu za dobar dizajn 2008

Toyota Motor Corporation (TMC) objavila je da je njen novi “iQ” ultra kompakt - vozilo koje prevazilazi sve klasične pojmove malog automobila - ušao u izbor od najboljih 15* za nagradu za dobar dizajn (Good Design Award) 2008 i takmiči se za veliku nagradu za dobar dizajn (Good Design Grand Award) počevši od 6. novembra ove godine...
Honda Legend 3.5 VTEC - galerija fotografija

Honda Legend 3.5 VTEC - galerija fotografija

Pred nama su najinteresantnije fotografije snimljene prilikom testiranja najluksuznijeg modela Honde u Evropi. Kompletan foto album sa Hondom Legend u glavnoj ulozi možete pogledati u galeriji Automagazin portala ili jednostavnije klikom na LINK...
Ferrari nije zainteresovan za automobil sa četvora vrata

Ferrari nije zainteresovan za automobil sa četvora vrata

Posle predstavljanja koncept modela Lamborghini Estoque, očekivali smo da Ferrari odgovori adekvatnom najavom, ali to se nije dogodilo. Predsednik Fiata, Luca di Montezemolo, demantovao je glasine da će se propeti konjić pridružiti razjarenom biku u širenju karoserijske ponude...
Hyundai Santa Fe - lider u segmentu velikih SUV vozila u Evropi

Hyundai Santa Fe - lider u segmentu velikih SUV vozila u Evropi

Hyundai Santa Fe i dalje drži ubedljivo prvo mesto po broju prodatih vozila u segmentu veliki SUV. To su rezultati analize Evropskog tržišta za prvu polovinu 2008. god. koju je objavio "Automotive News Europe" u svom izdanju od 15 septembra 2008. god. a prema podacima dobijenim od kompanije JATO Dynamics...
Sajam automobila u Parizu: Opel Insignia ecoFLEX

Sajam automobila u Parizu: Opel Insignia ecoFLEX

Nova Insignia ecoFLEX, koja je prvi put predstavljena na Pariskom sajmu automobila, ponudiće vožnju prihvatljivu za okolinu bez ikakvih kompromisa. Za razliku od mnogih drugih konkurenata, ne radi se o modelu s dna ponude, već o vozilu koje dolazi sa snažnim pogonskim sistemom i pruža užitak u vožnji, uz maksimalnu efikasnost...
Hyundai i20 N Rally1 - Ott Tanak
Slika nedelje