Najnovije vesti iz auto industrije
Hyundai - oficijelni automobil UEFA EURO 2008
Objavljeno: 11.06.2008.
Kompanija Hyundai nastavlja svoje aktivnosti strateškog partnerstva u svetu fudbala. Za oficijelni prevoz timova, funkcionera i VIP osoba na evropskom prvenstvu u fudbalu UEFA EURO 2008, kompanija Hyundai obezbediće 265 automobila i 463 autobusa. Ovo je treći put da Hyundai pruža podporu na Evropskom prvenstvu u fudbalu...
Predsednik kompanije Hyundai Motor Europe, K. H. Ahn, simbolično je direktoru UEFA-e, , Philipu Morgaffiu predao ključeve od Hyundai automobila. Ahn je istakao da ovim projektom Hyundai podiže svoje aponzorske aktivnosti na viši stepen: "Kompanija Hyundai izražava zadovoljstvo što je već po treće put partner evropskog prvenstva u fudbalu. Fudbal je univerzalni jezik sveta i moćna zajednička sila koja spaja ljude svih nacija i veroispovesti."

Posebno mesto u floti Hyundaija zauzima luksuzna limuzina Hyundai Grandeur. 39 automobila Grandeur služiće za prevoz funkcionera. Hyundai kao oficijalni automobilski partner obezbedio je i sedan više srednje klase, model Hyundai Sonata (8 automobila), zatim vozila SUV Hyundai Santa Fe (12 automobila), Tucson (2 automobila), model i30 cw (70 automobila) i model H-1 (134 automobila). Pored automobila, Hyundai je obezbedio i autobuse, koji su u bojama nacionalnih timova i oznakom loga Hyundai. Hyundai je obezbedio i tehničku podporu i šofere, za vreme trajanja EURO 2008. Podsetimo, kompanija Hyundai je bio oficijelni automobil Evropskog prvenstva u fudbalu 2000. i 2004. godine i od tada je efektivni partner asocijacije EUFA, čime osvaja srca milione fanova širom sveta. Hyundai Motor Company je jedan od najsnažnijih sponzora fudbala u svetu. 2002. godine Hyundai je bio sponzor prvenstva sveta u Koreji i Japanu i prvenstva 2006 FIFA World Cup Germany™. Alo, to nije kraj. Kompanija Hyundai je već poslao ponudu za strateško sponzorstvo za šampionate sveta 2010. i 2014. godine.
Goran Sarić - Automagazin
Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora je u sredu, 19.11.2008 bila jedan od sponzora modne revije, kolekcija jesen-zima 2008/2009, koja je održana u sklopu proslave trećeg rođendana TQ Plaza, ekskluzivnog centra mode i restorana u Njegoševoj 55...
Sa primernim rezultatom od osvojenih 35 od maksimalnih 37 poena i sa ocenom 5 za odrasle putnike, Evropski institut za bezbednost saobraćaja potvrđuje bezbednost koncepta Opel Insignia. Insignia je takođe ocenjena i sa 4 zvezdice za zaštitu dece i dve za zaštitu pešaka, što je najbolje vrednovanje do sada u segmentu velikih porodičnih modela.
Na sajmu automobila u Los Angelesu predstavljena je nova Mazda 3 u sedan izvedbi, a na Bologna MOtor Show-u predstaviće se petovratna (hatchback) izvedba. Predstavljamo Vam prve fotografije i informacije o hatchback verziji popularnog Mazdinog modela...
S namerom da kupovinu Volvo automobila učini pravim zadovoljstvom, Grand Motors, eksluzivni uvoznik te marke, nudi mogućnost da se kupi dodatna i zimska oprema za većinu modela, čak i skije – pa se iz poslovnog centra u ulici Milutina Milankovića 21 novi vlasnik odmah može odvesti u neki od zimskih skijaških centara...
Delta Automoto, generalni uvoznik i distributer Honda vozila sinoć je u beogradskom klubu Magacin predstavio novu Hondu Jazz uz performans inspirisan samim nazivom modela. Druga generacija ovog malog gradskog automobila predstavljena je kupcima u Srbiji u isto vreme kad i u ostalim evropskim državama. Najzanimljivije fotografije snimljene sinoć u klubu Magacin, možete pogledati u galeriji Automagazin portala, ili klikom na
LINK...
Citroen C5 HDi 138 FAP izabran je za Taxi godine 2008/2009 u kategoriji sedana. Citroen tako nastavlja tradiciju jer je prošle godine model Grand Picasso HDi 138 FAP primio ovu nagradu u kategoriji monovolumena...
Novi proizvodi UNIQA osiguranja na našem tržištu pružaju nove dodatne vidove asistencije: uz Auto 24 PLUS, organizaciju pomoći na putu, a uz Auto KASKO 24 PLUS, uz organizaciju pomoći, UNIQA nadoknađuje i troškove pomoći na putu u Srbiji i inostranstvu, u svim zemljama u kojima važi zelena karta.
Velikim prodajnim uspesima Fiat Grande Punta pridružuje se i veliki jubilej - proizveden je milioniti primerak najnovije generacije Grande Punta, koji se prodaje od 2005. godine. Fiat Grande Punto sa rednim brojem 1.000.000 je bogato opremljen crveni hatchback, namenjen kupcu u Velikoj Britaniji...
U četvrtak, 20. novembra 2008, Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora je za predstavnike medija organizovao manifestaciju pod nazivom EconoDrive. Iako je proizvod Mercedes-Benz prepoznatljiv po svom kvalitetu, inovativnosti, bezbednosti i dugoj tradiciji, namera koja je i ostvarena ovom prilikom, bila je da se ukaže i na još jednu karakteristiku premijum Brenda - ekonomična potrošnja...