Najnovije vesti iz auto industrije
Hyundai - oficijelni automobil UEFA EURO 2008
Objavljeno: 11.06.2008.
Kompanija Hyundai nastavlja svoje aktivnosti strateškog partnerstva u svetu fudbala. Za oficijelni prevoz timova, funkcionera i VIP osoba na evropskom prvenstvu u fudbalu UEFA EURO 2008, kompanija Hyundai obezbediće 265 automobila i 463 autobusa. Ovo je treći put da Hyundai pruža podporu na Evropskom prvenstvu u fudbalu...
Predsednik kompanije Hyundai Motor Europe, K. H. Ahn, simbolično je direktoru UEFA-e, , Philipu Morgaffiu predao ključeve od Hyundai automobila. Ahn je istakao da ovim projektom Hyundai podiže svoje aponzorske aktivnosti na viši stepen: "Kompanija Hyundai izražava zadovoljstvo što je već po treće put partner evropskog prvenstva u fudbalu. Fudbal je univerzalni jezik sveta i moćna zajednička sila koja spaja ljude svih nacija i veroispovesti."

Posebno mesto u floti Hyundaija zauzima luksuzna limuzina Hyundai Grandeur. 39 automobila Grandeur služiće za prevoz funkcionera. Hyundai kao oficijalni automobilski partner obezbedio je i sedan više srednje klase, model Hyundai Sonata (8 automobila), zatim vozila SUV Hyundai Santa Fe (12 automobila), Tucson (2 automobila), model i30 cw (70 automobila) i model H-1 (134 automobila). Pored automobila, Hyundai je obezbedio i autobuse, koji su u bojama nacionalnih timova i oznakom loga Hyundai. Hyundai je obezbedio i tehničku podporu i šofere, za vreme trajanja EURO 2008. Podsetimo, kompanija Hyundai je bio oficijelni automobil Evropskog prvenstva u fudbalu 2000. i 2004. godine i od tada je efektivni partner asocijacije EUFA, čime osvaja srca milione fanova širom sveta. Hyundai Motor Company je jedan od najsnažnijih sponzora fudbala u svetu. 2002. godine Hyundai je bio sponzor prvenstva sveta u Koreji i Japanu i prvenstva 2006 FIFA World Cup Germany™. Alo, to nije kraj. Kompanija Hyundai je već poslao ponudu za strateško sponzorstvo za šampionate sveta 2010. i 2014. godine.
Goran Sarić - Automagazin
Na svom Drugom međunarodnom skupu, organizacija CAR 2 CAR Communication Consortium (C2C-CC) će po prvi put svetskoj javnosti demonstrirati komunikaciju vozila, nezavisno od proizvođača ili vrste vozila. Opel je domaćin ove manifestacije koja se održava u Dudenhofen Test Centru General Motorsa u Nemačkoj...
Toyota Motor Corporation (TMC) objavila je da je Sichuan FAW Toyota Motor Co., Ltd. (SFTM) - udružena kompanija za proizvodnju vozila osnovana sa China FAW Group Corporation (FAW) u kineskoj provinciji Sečuan - održala je ceremoniju otvaranja svoje nove fabrike u gradu Čangčun, provincija Jilin...
Na sajmu automobila u brazilskom Sao Paolu, na štandu Fiata pojaviće se koncept FCC II, koji predstavlja automobil za radost i vožnju pogonjenu elektromotorom. Podsetimo, Fiat FCC II najpre je predstavljen na kompjuterskim simulacijama pod imenom Bugster...
Na internetu su se pojavile prve skice novih modela, koje kompanija iz Ingolstadta planira da uvede na tržište u vremenskom periodu od dve godine. Skice nam pokazuju da Audi ostaje veran svom poznatom dizajnerskom pravcu, koji neguje dinamiku, agilnost i ekskluzivnost...
Kompanija Mercedes-Benz predstavlja nam četvrti model C klase, koji pripada porodici BlueEFFICIENCY. Konkretno, u pitanju je model Mercedes-Benz C 350 CGI BlueEFFICIENCY opremljenim šestocilindričnim agregatom zapremine 3.498 cm3...
Špekulacije o budućnosti kompanije Volvo, koja trenutno posluje pod kapom Forda, iz dana u dan se nastavljaju. Prodaja švedske kompanije je sve izvesnija, a prema poslednjim informacijama, za kupovinu Volva zainteresovan je nemački BMW...
Nova generacija modela Lexus RX biće predstavljena za nekoliko nedelja, na sajmu automobila u Los Angelesu. Lexus RX biće predstavljen kako sa standardnim pogonom, tako i u svojoj hibridnoj verziji, čime će ovaj japanski proizvođač još jednom potvrditi renome "nejekološkije premium marke"...
Prema istraživanju nemačkog auto magazina Auto Bild, Opel je proglašen za najboljeg evropskog proizvođača automobila. Auto Bild je u svom istraživanju obuhvatio 22 automobilska brenda širom sveta i na temelju dobijenih rezultata objavio Izveštaj o kvalitetu za 2008.godinu...
Grupacija "BMW Group" dostigla je međugodišnji rast prodaje, u periodu od početka godine do kraja septembra 2008. godine, na novou od 1,7 %. Globalna ukupna prodaja grupacije broji 1.113.972 automobila (prošle godine u istom periodu prodaja je iznosila 1.094.849 jedinica)...