Najnovije vesti iz auto industrije
Hyundai - oficijelni automobil UEFA EURO 2008
Objavljeno: 11.06.2008.
Kompanija Hyundai nastavlja svoje aktivnosti strateškog partnerstva u svetu fudbala. Za oficijelni prevoz timova, funkcionera i VIP osoba na evropskom prvenstvu u fudbalu UEFA EURO 2008, kompanija Hyundai obezbediće 265 automobila i 463 autobusa. Ovo je treći put da Hyundai pruža podporu na Evropskom prvenstvu u fudbalu...
Predsednik kompanije Hyundai Motor Europe, K. H. Ahn, simbolično je direktoru UEFA-e, , Philipu Morgaffiu predao ključeve od Hyundai automobila. Ahn je istakao da ovim projektom Hyundai podiže svoje aponzorske aktivnosti na viši stepen: "Kompanija Hyundai izražava zadovoljstvo što je već po treće put partner evropskog prvenstva u fudbalu. Fudbal je univerzalni jezik sveta i moćna zajednička sila koja spaja ljude svih nacija i veroispovesti."

Posebno mesto u floti Hyundaija zauzima luksuzna limuzina Hyundai Grandeur. 39 automobila Grandeur služiće za prevoz funkcionera. Hyundai kao oficijalni automobilski partner obezbedio je i sedan više srednje klase, model Hyundai Sonata (8 automobila), zatim vozila SUV Hyundai Santa Fe (12 automobila), Tucson (2 automobila), model i30 cw (70 automobila) i model H-1 (134 automobila). Pored automobila, Hyundai je obezbedio i autobuse, koji su u bojama nacionalnih timova i oznakom loga Hyundai. Hyundai je obezbedio i tehničku podporu i šofere, za vreme trajanja EURO 2008. Podsetimo, kompanija Hyundai je bio oficijelni automobil Evropskog prvenstva u fudbalu 2000. i 2004. godine i od tada je efektivni partner asocijacije EUFA, čime osvaja srca milione fanova širom sveta. Hyundai Motor Company je jedan od najsnažnijih sponzora fudbala u svetu. 2002. godine Hyundai je bio sponzor prvenstva sveta u Koreji i Japanu i prvenstva 2006 FIFA World Cup Germany™. Alo, to nije kraj. Kompanija Hyundai je već poslao ponudu za strateško sponzorstvo za šampionate sveta 2010. i 2014. godine.
Goran Sarić - Automagazin
U četvrtak, 20. novembra 2008, Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora je za predstavnike medija organizovao manifestaciju pod nazivom EconoDrive. Iako je proizvod Mercedes-Benz prepoznatljiv po svom kvalitetu, inovativnosti, bezbednosti i dugoj tradiciji, namera koja je i ostvarena ovom prilikom, bila je da se ukaže i na još jednu karakteristiku premijum Brenda - ekonomična potrošnja...
Zbog izuzetnog interesovanja za vozila koja je, uz značajne popuste, ponudio tokom šestodnevne akcije od 10. do 15. novembra, u Grand Motorsu, generalnom uvozniku Fordovih vozila, odlučili su da potencijalnim kupcima od 1. do 15. decembra pruže još jednu retku priliku za kupovinu...
Nemački Volkswagen na američkom tržištu niže uspehe jedan za drugim. Aktuelna novina je pobeda modela Volkswagen Jetta TDI u domaćoj anketi "Green Car of the Year", gde se Jetta 2.0 TDI CR (Common-Rail) istakla niskom potrošnjom i malom emisijom CO2...
Hyundai je u Los Angelesu predstavio sopstveno konstruisan hibridni pogon, koji kombinuje benzinski motor zapremine 2,4 litra (ili 2.0 Turbo) sa elektromotorom snage 30 kW. Napredni hibridni sistem u serijskoj proizvodnji pojaviće se tokom sledeće godine...
Novi menadžerski sportsko-luksuzni sedan se neočekivano predstavio odmah posle inovativnog Boxtera i Caymana, i nedugo posle potvrde proizvodnje dizelske verzije Cayenne. Jedna od najočekivanijih ovogodišnjih novina iz Porsche porodice, imena Panamera, polako se otkriva...
Renault Megane R26.R predstavljen je 22. jula tekuće godine, na međunarodnom sajmu automobila u Londonu. Veoma brzo privukao je pažnju javnosti postizanjem rekorda u svojoj kategoriji, na stazi Nürburgring - Nordschleife, sa vremenom 8:17...
U četvrtak 20.11.2008. god. u prostorijama Hyundai Auto Beograda u ulici Milutina Milankovića 7V naš poznati slikar Cile Marinković je imenovan za promotera velike akcije Hyundai Auto Beograda ’’Hyundai bojice za bezbednije ulice’’ koja je posvećena povećanju bezbednosti dece u saobraćaju.
Druga generacija Mazde 3 oficijalno je predstavljena na sajmu automobila u Los Angelesu, dok će evropska verzija biti predstavljena na sajmu u Bolonji. Nova generacija Mazde 3 ima težak zadatak da nadmaši veliki uspeh prethodnika...
Pobednik ovogodišnjeg izdanja "Design Challenge" jeste Mazdina studija Kaan, razvijena u severnoameričkom odeljenju za istraživanje i razvoj. U pitanju je eko-sportista sa tri točka, koji za pogon koristi električnu energiju...