AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Toyota sprovodi akciju sađenja drveća na Tajlandu

Toyota sprovodi akciju sađenja drveća na Tajlandu

Toyota Motor Corporation (TMC) je objavila da je Toyota Motor Thailand Co., Ltd. (TMT) obavila dosada najveću¹ akciju sađenja drveća na Tajlandu u TMT-ovoj Ban Pho fabrici u provinciji Chachoengsao na Tajlandu. Više od 10.000 dobrovoljaca, u okviru pomenute akcije, zasadilo je približno 100.000 stabala...

Toyota sprovodi akciju sađenja drveća na Tajlandu

Više od 10.000 dobrovoljaca - uključujući lokalno stanovništvo, zvaničnike provincije Chachoengsao,Toyotine snabdevače i trgovce kao i fabričke službenike i njihove porodice - okupilo se da bi posadilo oko 100.000 stabala ispred i u blizini postrojenja za proizvodnju vozila. Akcija koja prikazuje stalno nastojanje TMC da sadi drveće ispred i u blizini kapaciteta za proizvodnju vozila kao deo svojih globalnih aktivnosti održive fabrike² - osmišljena je da bi stvorila višeslojan prirodni ambijent koristeći drveće koje je srodno toj oblasti i da napravi predeo koji bi služio kao bogato i raznovrsno prebivalište za razna živa bića. Na osnovu ispitivanja lokalne flore, odabrano je 34 vrste drveća uključujući yang-na i takien thong, da bi ukupno bilo zasađeno oko 100.000 stabala.

Toyota sprovodi akciju sađenja drveća na Tajlandu

Ban Pho fabrika, koja je stavljena u pogon 2007. godine ima za cilj da postane inovator u Azijsko-Pacifičkom regionu kada su njena proizvodna tehnologija i ekološko reagovanje u pitanju. Postigla je nulti stepen zagađenja zemljišta od početka poslovanja i bila je prva prekomorska fabrika TMC koja je uvela kogeneracioni sistem i solarne ploče, koji joj omogućavaju da smanjuje emisiju CO2 gasa do 9.000 tona godišnje. Uz to, otpadne vode se prerađuju u fabrici a metalna boja koja se pri tom dobije se koristi za farbanje ivica na karoserijama vozila. U ovom trenutku, biotop³ koji se kreira u fabrici će potpomoći višekratnu upotrebu proizvodnih materijala kao i onih koji su povezani sa procesima proizvodnje, kao što su upotreba drveta od brodskih sanduka da bi se gradili mostovi, otpadaka od plastike da bi se pravile klupe i blokova od čvrstog otpada za asfaltiranje pešačkih staza.

Toyota sprovodi akciju sađenja drveća na Tajlandu

Ban Pho Fabrika, je zajedno sa TMC-ovom Tsutsumi fabrikom u Japanu, Toyota Motor Manufacturing Mississippi Inc. (TMMMS) u SAD-u, Toyota Motor Manufacturing (UK) Ltd., i Toyota Motor Manufacturing France S.A.S. (TMMF), je model za održive aktivnosti fabrike. TMC veruje da uspešno sprovođenje održivih aktivnosti fabrike zavisi od toga koliko će dobro kultivisati ekološku svest među zaposlenima i sposobnosti svojih fabrika da koegzistiraju sa zajednicama u svom okruženju. U fabrici Ban Pho postavljeni su prikazi okoline u svakoj zoni gde se odvija proizvodnja kako bi se podigla svest zaposlenih o okolini i kroz akcije kao što je današnje sađenje drveća kao i buduće otvaranje biotopa za javnost, fabrika planira da unapredi svoje održive aktivnosti, trudeći se da postane proizvodni objekat koji će biti prihvaćen u okruženju.

Toyota sprovodi akciju sađenja drveća na Tajlandu

U budućnosti, TMC planira da postepeno uvede takve aktivnosti u svim svojim fabrikama u svetu čineći održive fabrike realnošću. ¹ Prema istraživanju TMT ² TMC polako uvećava broj proizvodnih objekata širom sveta u kojima su preduzete održive fabričke aktivnosti. U julu 2007. godine u cilju kreiranja proizvodnih mesta koja imaju korist od prirodne sredine i ostvaruju harmoniju sa prirodom, preduzete su ove aktivnosti sa težištem na sledeće tri oblasti: i) Redukcija energije kroz razvoj i uvođenje proizvodnih tehnologija sa niskom emisijom CO2 i svakodnevno sprovođenje kaizen (neprekidno poboljšavanje) aktivnosti ii) Prebacivanje na izvor energije koji se višekratno puni kao što je solarna energija iii) Doprinos lokalnoj zajednici i očuvanje okoline sađenjem drveća u i oko fabrika ³ Oblast sa ujednačenom klimom i raspodelom životinjskog i biljnog sveta Toyota Srbija PR

BMW Group - analiza globalne prodaje

BMW Group - analiza globalne prodaje

Grupacija "BMW Group" dostigla je međugodišnji rast prodaje, u periodu od početka godine do kraja septembra 2008. godine, na novou od 1,7 %. Globalna ukupna prodaja grupacije broji 1.113.972 automobila (prošle godine u istom periodu prodaja je iznosila 1.094.849 jedinica)...
Kakva je budućnost Hummera?

Kakva je budućnost Hummera?

Kompanija General Motors imenovala je novog šefa marke Hummer. To je postao nekadašnji generalni menadžer Cadillaca, Jim Taylor, koji bi trebao svojim sposobnostima i iskustvom da izvuče Hummer iz "crvenih brojki" i pripremi poznatu marku za prodaju...
Renault Sandero F1 Edition - Stiže brazilska Dacia RS

Renault Sandero F1 Edition - Stiže brazilska Dacia RS

Kompanija Renault pripremila je za tržište Brazila specijalnu ediciju cenovno dostupnog modela Sandero, koji je nedavno počeo da se prodaje i u našoj zemlji pod znakom Dacie. Mlađi "brat" Logana u Brazilu će biti dostupan i u specijalnoj ediciji F1...
Renault Megane Coupe RS - špijunske fotografije

Renault Megane Coupe RS - špijunske fotografije

Renault nas je sve iznenadio kada je na nedavno održanom sajmu automobila u Parizu predstavio model Megane Coupe. Svi poznavaoci francuske marke znaju da osnovne verzije nisu sve - divizija Renault Sport uskoro će nam predstaviti nabildovanu verziju imena Megane Coupe RS...
Sajam automobila Novi Sad - hostese

Sajam automobila Novi Sad - hostese

Nijedan sajam automobila ne može se zamisliti bez harizmatičnih lepotica. One su nezaobilazan ukras skoro svakog automobila na svim štandovima svakog proizvođača automobila. Ovo je naš izbor hostesa na sajmu automobila u Novom Sadu. Fotografije možete pogledati u galeriji automagazin portala ili jednostavnik klikom na LINK...
Toyota u Japanu počela prodaju modela iQ

Toyota u Japanu počela prodaju modela iQ

Toyota Motor Corporation (TMC) je objavila da počinje sa prodajom svog novog „mikro premium” automobila, „iQ”, u Japanu, počevši od 20. novembra. Toyota iQ kombinuje izvanredne performanse i superioran kvalitet u ultrakompaktnom obliku koji menja tradicionalan način razmišljanja o malim automobilima...
Otvoren Centar komercijalnih vozila Mercedes-Benz Beograd

Otvoren Centar komercijalnih vozila Mercedes-Benz Beograd

U saradnji sa matičnom kućom Daimler AG, 24. oktobra 2008, kompanija Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora je otvorila najveći i najmoderniji Centar komercijalnih vozila Mercedes-Benz u ovom delu Evrope. Objekat površine 4.210 m² izgrađen je na prostoru od 25.000 m² i nalazi se u industrijskoj zoni Krnješevci, na 25 km od Beograda, na auto-putu Beograd-Zagreb...
Mazda CX-5 2026
Slika nedelje