Honda u Parizu: restilizovani Civic Hybrid i automatski menjač za i-DTEC

Honda je prikazala unapređenu verziju svog modela sa trenutno najmanjom emisijom CO2, Civic Hybrid, na pariskom salonu automobila. Iako prodaja još uvek nadmašuje sve planove širom Evrope, Civic Hybrid, čije je težište na niskoj potrošnji i emisiji štetnih gasova, je restilizovan.

Najupadljivija od svih promena je restilizovani prednji branik, koji sada ostavlja agresivniji utisak i opremljen je parom svetala za maglu. Velika svetla su takođe blago sužena, sa okvirom od tamnog hroma, koji odaje utisak visoko kvalitetne izrade. Ovo je upotpunjeno redizajniranom maskom koja je odlično uklopljena sa novim velikim svetlima. Odgovarajući na želje kupaca, dosadašnji naplatci od lakog metala su zamenjeni novodizajniranim petokrakim naplatcima. I konačno, zadnji kraj sedana sa četvoro vrata je osvežen novim bojama zadnjih svetala.

U unutrašnjosti se može primetiti novi dizajn presvlaka na sedištima, a pokazivači pravca su sada prilagođeni brzoj promeni saobraćajnih traka. U mehaničkom smislu Civic Hybrid zadržava svoju proslavljenu i nagrađivanu pogonsku grupu, koja se sastoji od kombinacije benzinskog motora i elektromotora za izuzetno malu potrošnju goriva u gradskoj vožnji i minimalnu emisiju štetnih gasova.

Kao i njegov prethodnik, i ovaj model Civic Hybrid-a će imati osmogodišnju garanciju na akumulatorske baterije, a Honda će reciklirati stare akumulatore preko svoje dilerske mreže.
HONDA PREDSTAVLJA AUTOMATSKI MENJAČ ZA MOTOR i-DTEC Honda je predstavila dugo očekivani automatski menjač za i-DTEC motor koji je debitovao u Parizu na novopromovisanom Accord-u. Japanski proizvođač je dugo odbijao da kompromituje performanse motora i-DTEC, koji je osvojio mnoga priznanja, korišćenjem menjača drugog proizvođača. Honda je umesto toga razvila sopstveni menjač u svojim konstrukcionim biroima, kako bi stepeni prenosa i ponašanje menjača odgovarali drugoj generaciji ovog dizel motora. Honda je razvila novi petostepeni menjač kao odgovor na zahteve kupaca i nakon što se došlo do zaključka da je automatski menjač benzinskog motora neprikladan za napredni četvorocilindrični dizel motor. Novi automatski menjač ima ručicu pravog hoda i sistem lopatica za promenu brzine, kakav je prvi put viđen na novom Accord-u ove godine. Hirojuki Ikegami, vođa konstruktorskog tima Accord-a, ponosan na dostignuće ostvareno novim menjačem je izjavio: „Nakon što smo opremili novi Accord novorazvijenim motorom, ne bi bilo nikakvog smisla da kompromitujemo izuzetnu fleksibilnost našeg dizela zapremine 2,2 litra. Zato smo se, uprkos tome što je za to bilo potrebno više vremena, posvetili intenzivnom programu razvoja novog menjača, kako bismo doveli dizel sa automatskim menjačem u Evropu.” Automatska verzija Accord-a sa i-DTEC motorom će se pojaviti na pojedinim tržištima početkom 2009. Delta Automoto PR