AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Vrhunska usluga: Opelovi dileri održavaju svoje kupce mobilnim

Vrhunska usluga: Opelovi dileri održavaju svoje kupce mobilnim

Opelovi dileri su tu za svoje kupce. Možete ih kontaktirati telefonom ili e-poštom za prodaju novih ili polovnih automobila i ako je potrebna mobilnost u kratkom roku...

Vrhunska usluga: Opelovi dileri održavaju svoje kupce mobilnim

Servis je takođe otvoren. Kupci mogu dogovoriti telefonom, e-poštom ili aplikacijom „myOpel“, provere, mali ili veliki servis, popravke ili procene oštećenja.  Snabdevanje originalnim rezervnim delovima Opela je osigurano i određene kampanje se nastavljaju kako je planirano.
Kupci mogu da dovezu svoje automobile većini ovlašćenih servisera na pregled posle zimskog perioda. Neki servisi čak obavljaju i manje poslove. Informacije o radnom vremenu najbližeg ovlašćenog servisa koji radi, kao i zakazivanje dolaska, svi zainteresovani kupci mogu da obave preko LINKA.

Vrhunska usluga: Opelovi dileri održavaju svoje kupce mobilnim

Ukoliko neko od kupaca nije u mogućnosti da u predviđenom roku dođe na servis, tolerisaće se 10% prekoračenja na osnovu pređene kilometraže, a u slučaju da vozilo zahteva raniju zamenu ulja, ograničenje iznosi 10% od do tada pređenih kilometara od prethodne zamene ulja. Prekoračenje će se tolerisati do ukidanja posebnih propisa vezanih za COVID-19.

„Opel je uvek tu za kupce“, rekao je Nenad Buha, menadžer prodaje Opel Srbija. „Većina naših dilera radi, u skladu sa svim higijenskim zahtevima. Opel uvek održava svoje kupce mobilnim”.
 Kako bi pokazali svojim kupcima da su uvek tu za njih Opel je pokrenuo novu kampanju pod #OpelOpen. “Otvoreni smo“ je glavna poruka nove kampanje koja naglašava da nemačka kompanija održava svoje usluge i kupce mobilnim tokom krize izazvane koronavirusom. Nekonvencionalni dizajn i režija spota snimljenog za samo 72 sata,  prilagođen je trenutnoj situaciji. Koristeći selfi video zapise Opelovih dilera i zaposlenih u kol centrima na 14 tržišta, kompanija je poslala snažnu izjavu međusobne podrške i zajedničkog prkošenja novonastaloj krizi.

PR

Dacia ima novi strateški plan - Renaulution

Dacia ima novi strateški plan - Renaulution

Dacia je predstavila svoj petogodišnji plan u okviru strategije Renaulution. Stvaranjem poslovne jedinice Dacia-Lada, Dacia će snažno povećati efikasnost i konkurentnost svojih proizvoda, a pritom i će proširiti ponudu...

Novo ime i rukovodstvo kompanije Stellantis stupaju na snagu

Novo ime i rukovodstvo kompanije Stellantis stupaju na snagu

Kompanija Stellantis N.V. (NYSE / MTA / Euronext Paris: STLA) („Stellantis“) je objavila 17. januara da, nakon spajanja grupacija Peugeot S.A. („Groupe PSA“) i Fiat Chrysler Automobiles N.V. („FCA“) 16. januara 2021. godine, udružena kompanija menja naziv u Stellantis...

Putevi Srbije - apel zbog niskih temperatura

Putevi Srbije - apel zbog niskih temperatura

JP „Putevi Srbije" apeluje na sve učesnike u saobraćaju da posebno budu oprezni, poštuju ograničenja brzine i prilagode brzinu kretanja uslovima na putu, obzirom da se u periodu od 16.01. do 19.01.2021.g, na području Srbije očekuju ledeni dani a u višim predelima i nove snežne padavine...

Kama-1 je novi elektromobil iz Rusije (VIDEO)

Kama-1 je novi elektromobil iz Rusije (VIDEO)

Ruski proizvođač kamiona Kama u saradnji sa univerzitetom iz Sankt Peterburga (SPb­PU) predstavio je električni automobil Kama-1. Prema prvim informacijama, to bi trebalo da bude jedan od najjeftinijih električnih automobila...

Lamborghini Temerario Ad Personam (2025)
Slika nedelje