AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Vrhunska usluga: Opelovi dileri održavaju svoje kupce mobilnim

Vrhunska usluga: Opelovi dileri održavaju svoje kupce mobilnim

Opelovi dileri su tu za svoje kupce. Možete ih kontaktirati telefonom ili e-poštom za prodaju novih ili polovnih automobila i ako je potrebna mobilnost u kratkom roku...

Vrhunska usluga: Opelovi dileri održavaju svoje kupce mobilnim

Servis je takođe otvoren. Kupci mogu dogovoriti telefonom, e-poštom ili aplikacijom „myOpel“, provere, mali ili veliki servis, popravke ili procene oštećenja.  Snabdevanje originalnim rezervnim delovima Opela je osigurano i određene kampanje se nastavljaju kako je planirano.
Kupci mogu da dovezu svoje automobile većini ovlašćenih servisera na pregled posle zimskog perioda. Neki servisi čak obavljaju i manje poslove. Informacije o radnom vremenu najbližeg ovlašćenog servisa koji radi, kao i zakazivanje dolaska, svi zainteresovani kupci mogu da obave preko LINKA.

Vrhunska usluga: Opelovi dileri održavaju svoje kupce mobilnim

Ukoliko neko od kupaca nije u mogućnosti da u predviđenom roku dođe na servis, tolerisaće se 10% prekoračenja na osnovu pređene kilometraže, a u slučaju da vozilo zahteva raniju zamenu ulja, ograničenje iznosi 10% od do tada pređenih kilometara od prethodne zamene ulja. Prekoračenje će se tolerisati do ukidanja posebnih propisa vezanih za COVID-19.

„Opel je uvek tu za kupce“, rekao je Nenad Buha, menadžer prodaje Opel Srbija. „Većina naših dilera radi, u skladu sa svim higijenskim zahtevima. Opel uvek održava svoje kupce mobilnim”.
 Kako bi pokazali svojim kupcima da su uvek tu za njih Opel je pokrenuo novu kampanju pod #OpelOpen. “Otvoreni smo“ je glavna poruka nove kampanje koja naglašava da nemačka kompanija održava svoje usluge i kupce mobilnim tokom krize izazvane koronavirusom. Nekonvencionalni dizajn i režija spota snimljenog za samo 72 sata,  prilagođen je trenutnoj situaciji. Koristeći selfi video zapise Opelovih dilera i zaposlenih u kol centrima na 14 tržišta, kompanija je poslala snažnu izjavu međusobne podrške i zajedničkog prkošenja novonastaloj krizi.

PR

Renault predstavio novi logotip (VIDEO)

Renault predstavio novi logotip (VIDEO)

Renault ovog meseca predstavlja novi logotip. Prvobitno je predstavljen u januaru, tokom predstavljanja nove strategije Renaulution,  i već tada je krasio prednju masku modela Renault 5 Prototype...

SEAT martovska prodajna akcija

SEAT martovska prodajna akcija

Od početka marta, SEAT u Srbiji je za većinu svojih modela pripremio specijalnu prodajnu akciju. Na primer, Best Buy automobil u Evropi - novi SEAT Leon u toku trajanja ove akcije ima preporučenu cenu već od 15.990 evra...

Renault najavljuje uspešnu prodaju vlasništvu u Daimleru

Renault najavljuje uspešnu prodaju vlasništvu u Daimleru

Renault S.A. obavestio je javnost o uspešnoj prodaji celokupnog udela u Daimler AG. Reč je o 16.448.378 akcija, što predstavlja 1,54% svih akcija kompanije Daimler, po ceni od 69,50 EUR po akciji (za ukupno 1,143 milijarde EUR), kroz ponudu kvalifikovanim investitorima, u skladu sa zakonodavstvom EU 2017/1129...

Toyota Hilux BEV (2026)
Slika nedelje