Najnovije vesti iz auto industrije
Renault Megane R26.R - sportski automobil godine časopisa EVO
Objavljeno: 22.11.2008.
Renault Megane R26.R predstavljen je 22. jula tekuće godine, na međunarodnom sajmu automobila u Londonu. Veoma brzo privukao je pažnju javnosti postizanjem rekorda u svojoj kategoriji, na stazi Nürburgring - Nordschleife, sa vremenom 8:17...
Britanski časopis EVO proglasio je ovaj automobil za Sportski auto godine 2008. Renault Megane R26.R titulu je osvojio u dva kola. Pobednik prvog kola „The Real World“ pristupio je do fiunalnog skupnog testa superautomobila. Megane R26.R ubrzo je porazio 10 superautomobila ove godine (BMW M3, Caterham R500 Superlight i Mini John Cooper Works), a zatim je učestvovao u izboru među 6 ekskluzivnih super-sportskih automobila (Lamborgini Gallardo LP560-4, Porsche 911 GT2, Aston Martin Vantage 4,7, Maserati GranTurismo S, Nissan GT-R i Alfa Romeo 8C Competizione).

U konačnom izboru, u generalnom plasmanu, R26.R završio je na četvrtom mestu, iza Alfa Romea, Maseratija i Aston Martina. Sabiranjem rezultata i utisaka, redakcija je odlučila da pomenutom modelu dodeli titulu "Najbolji Sportski Auto 2008". Podsetimo, Renault Megane R26.R je model limitirane edicije, a proizveden je u fabrici Alpine Renault, u francuskom Diepeu. Većina od 450 proizvedenih primeraka otputovala je na britansko tržište, a prodaja je počela u oktobru. Divizija Renault Sport Technologies predstavila je ovaj model u znak proslave na odlazeći model. Od početka svoje "ere", Megane RS (2004. godine) pronašao je put do preko 20.000 vlasnika u više od 30 zemalja sveta.

Renault Mégane R26.R koristi isti motor, menjač i diferencijal kao i Megane F1 Team R26, ali je lakši za velikih 123 kilograma. Od "običnog" Megane Sport razvikuje se po karbonskoj unutrašnjosti (instaliran roll-bar), nepostojanju zadnjih sedišta i sitnim detaljima. Za pogon je zadužen poznati 2.0 Turbo motor, koji razvija 230 KS. Sprint iz mesta do stotke razvija za samo 6 sekundi, a kilometar iz stanja mirovanja sposoban je da pređe za samo 25,9 sekundi. Maksimalna brzina iznosi 237 km/h.
Goran Sarić - Automagazin
Špijunskim fotografima ponovo je pošlo za rukom da snime najmanji SUV iz Minhena, ovoga puta u otvorenom saobraćaju. Dužina međuosovinskog rastojanja biće na nivou Ford Kuge ili Toyote RAV4, a početna cena kretaće se oko 32.000 Eura...
BMW će u Ženevi predstaviti najavni koncept svog novog automobila, koji se teško može svrstati u bilo koju katgoriju. Nije limuzina, nije karavan, nije MPV, a BMW ga svrstava u novu kategoriju, Progressive Activity Sedan...
Renault priprema ofanzivu sa sledećim karoserijskim varijantama novog Meganea. Iako je nova generacija modela Megane predstavljena nedavno, uskoro ćemo videti: karavan i sedan u Ženevi, a kupe-kabriolet na tržište dolazi u leto...
Primenom nove carinske stope od 12,5% za putnička vozila proizvedena van Evropske Unije (EU) i preferencijalnih stopa od 10% ili 10,6% za putnička vozila proizvedena u EU, od 30. januara 2009., Toyota Srbija priprema nove cene koje će biti primenjene na svim putničkim vozilima...
Primenjujući nove propise oko smanjenja carinskih stopa za uvoz automobila u našu zemlju koji su stupili na snagu, zvanični distributer za vozila Subaru u Srbiji, kompanija „Nikos C. Kattamis Serbia and Montenegro“ od 01. februara primenjuje nove, snižene cene za sve modele ovog poznatog japanskog proizvođača...
Iako je lošeg kvaliteta, ova nezvanična fotografija otkriva nam mogući izgled novog modela, Peugeot 408. Podsetimo, model Peugeot 407 na tržište stigao 2004. godine, prošle godine preživeo i facelift, a prema našim izvorima njegov naslednik (Peugeot 408) na tržište stiže tek sledeće godine...
Posle
Volkswagen Scirocca, tema rada poznate tjunerske kuće ABT bio je Volkswagen Golf šeste generacije. Pored izmena eksterijera, koje čine sportski detalji, agregati su dobili novu "porciju" snage...
Drugi najveći japanski proizvođač automobila, kompanija Honda, objavila je poslovne rezultate za treći kvartal ove fiskalne godine (oktobar - decembar 2008), kada je ostvarila međugodišnji pad profita za velikih 89,9 %...
Posle nedavno osveženih modela Porsche 911 Carrera, Carrera 4 i Targa, pred nama su prve fotografije prestižnog modela Porsche 911 GT3. Kako smo i navikli od Porschea, radikalnih izmena dizajna nema, ali zato ima više snage i automobil tehnički je napredniji...