Najnovije vesti iz auto industrije
Neverovatni iQ stigao u Evropu
Objavljeno: 22.12.2008.
Sredinom decembra, samo tri nedelje posle inicijalne pan-evropske test vožnje za predstavnike medija u Milanu, prvi automobili iQ iz proizvodnje počeli su da pristižu u Evropu, a prva vozila će biti isporučena kupcima do kraja ove godine...

iQ je velika prekretnica u razvoju Toyotinih vozila i predstavlja prototip promene dizajna malog automobila. iQ se suprotstavlja konvencionalnom načinu razmišljanja: mali je, a opet prostran, funkcionalan, a odaje emocije, kompaktan, a ipak prefinjen. To je ozbiljna mašina za vožnju koja takođe vodi računa o očuvanju životne sredine sa emisijama koje kreću od 99g/km, savršeno se uklapajući u gradski životni stil stanovnika evropskih metropola.
Jedinstveni iQ kombinuje neverovatno kompaktne spoljašnje dimenzije sa izuzetno efikasnim prostorom enterijera. Dugačak je nešto manje od tri metra, ali može da primi i do četvoro ljudi. Kompaktan je, ali njegova širina i srazmerno dugačak razmak osovina daju ovom automobilu snažan stav i dobru upravljivost. Okretan na gradskim ulicama, iQ pruža užitak i stabilnu vožnju i na autoputevima.

Lansirani iQ će biti na raspolaganju u dve kontrastne, vrlo privlačne, boje: crnoj i beloj. Ovo lansirano izdanje odlikovaće se celokupnom serijom standardne opreme kao što je metalik boja, ručni klima-uređaj, aluminijumski točkovi od 15”, elektronski podizači prozora, audio sistem sa 6 zvučnika uključujući prekidače na volanu i mini-utičnicu za priključenje MP3/iPod uređaja, sistem ulaska bez ključa i zatamnjeno staklo. Sigurnost će biti na visokom nivou, sa standardnom opremom aktivne i pasivne bezbednosti, kao što je devet airbag jastuka – uključujući prvu na svetu airbag zavesu u zadnjem delu, aktivne naslone za glavu na prednjem sedištu i kontrolu stabilnosti vozila - Vehicle Stability Control sa kontrolom vuče - Traction Control.
Toyota Srbija PR
Donosimo Vam pregled međunarodnih sajmova automobila u 2009. godini, koji se održavaju pod "patronatom" Međunarodne organizacije proizvođača automobila (OICA). U zvaničnom kalendaru nalazi se 22 manifestacije, a među njima je i sajam automobila u Beogradu, koji će biti održan od 26. marta do 5. aprila...
Svet se okrenuo naopačke. Najbolji golfer sveta je crnac, najbolji reper belac, a Porsche pogoni Audijev turbodizel agregat 3.0 TDI. Još pre početka 2009. godine kompanija Porsche u Lajpcigu je počela ugradnju 3.0 TDI motora u model Cayenne...
Beogradski Auto sistem, kompanija koja se 12 godina bavi uvozom i velikoprodajom opreme i kozmetike za putnička i komercijalna vozila, nudi jedinstven proizvod na našem tržištu – «čarapu» za montažu na pogonske točkove automobila, terenaca i lakih kombija, koja ima brojne prednosti u odnosu na klasične lance...
Ivestitor i milijarder, Kirk Kerkorian, prodao je svoj paket akcija u američkoj automobilskoj kompaniji Ford Motor Co. Kerkorian je tako okončao svoju investiciju vrednu nekoliko stotina miliona dolara, što još jednom dokazuje loše signale poslovanja američkih automobilskih kompanija...
2010. godine na tržištu će se pojaviti novi veliki sedan kompanije Kia. Špijunskim fotografima pošlo je za rukom da snime automobil prilikom testiranja, sa minimalno zamaskiranim detaljima...
Prilikom otkrivanja svojih novina, automobilske kompanije koriste razne načine da privuku pažnju. Neke svoje novine otkrivaju na tamnim fotografijama, a neke otkrivaju parcijalno njegove delove. BMW nam, prilikom otkrivanja nove "petice", nije priredio puno radosti...
Kompanija Rolls-Royce pripremila je, za svoje verne kupce, novu specijalno izrađenu ediciju limuzine Phantom. Posle perl, wolframove i srebrne edicije, javnosti će biti predstavljena safir edicija ekskluzivnog modela...
Ana Milojković i Goran Svilar, novinari beogradskog dnevnog lista Blic, pobednici su ovogodišnjeg konkursa OMV Move & Help (Pokreni se i pomozi) za najbolji novinski članak/TV reportažu sa temom bezbednost dece u saobraćaju...
Kompanija Morgan već godinama je poznata po proizvodnji klasičnih modela, koji u drvenom ramu skrivaju turbo osmocilindrične monstrume. Još 1909. godine, kada je automobilska industrija još uvek bila u povoju, Morgan je počeo sa proizvodnjom trokolica, koje su za pogon koristila motor iz motocikla...