AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Sajam u Parizu - Renault Megane III, prvi utisci

Sajam u Parizu - Renault Megane III, prvi utisci

Najnovija generacija Renault Meganea, u odnosu na svog prethodnika, izgleda mnogo konzervativnije i daleko prijatnije za širu ciljnu grupu kupaca. Zadnji deo automobila više nije zasečen pod pravim uglom, ali dinamičnost dizajna automobila ostala je na visokom nivou...

Sajam u Parizu - Renault Megane III, prvi utisci

Dizajn prednjeg dela automobila najviše određuju svetlosne grupe dizajnirane po uzoru na one sa modela Laguna, što se odnosi i na detalje u unutrašnjosti koju karakteriše kvalitet automobila srednje klase. ovi Megane meri 4,30 metara dužine, dok je međuosovinsko rastojanje 2,64 metra. To je za 10, odnosno 1,5 centimetar više od aktualne odlazeće generacije. Golf VI je kraći od novog Meganea za čak 10 centimetara, a Fiatov Bravo je duži za necela 4 centimetra, slično kao i Ford Focus. Trag točkova u odnosu na prethodnu generaciju povećan je za 4 cm, na 1,55 metra, a karoserija izgleda robusnije, dok su vozne osobine sigurno poboljšane. Zapremina prtljažnog prostora od 405 litara predstavlja jedan od najvećih prtljažnika u klasi i iznosi 405 litara.

Sajam u Parizu - Renault Megane III, prvi utisci

Od benzinskih motora u početku će biti ugrađivan 1.6 16V snage 101 ili 110 konjskih snaga, a 2.0 16V razvijaće 140 KS. Dvolitraš će biti opremljen šestostepenim manuelnim menjačem, a u ponudi će biti i bestepeni CVT menjač. U proleće sledeće godine počeće i prodaja turbo benzinca TCe 130, koji iz 1,4 litra zapremine "izvlači" 130 konjskih snaga pri 5.500 o/min i 190 Nm Obrtnog momenta pri samo 2.250 o/min. Ovaj motor pokušaće da se suprostavi sve popularnijim konkurentskim 1.4 TSI i 1.4 TJET motorima od Volkswagena i Fiata. Uz ove agregate dolazi i petostepena i šestostepena manuelna transmisija, kao i automat. Vrh ponude biće TCe 180 motor, koji razvija 180 konjskih snaga.

Sajam u Parizu - Renault Megane III, prvi utisci

Bogata će biti i ponuda turbodizel agregata. Osnovna motorizacija biće 1.5 dCi snage 85, odnosno 105 konjskih snaga, koji će zameniti verzije istog motora od 90 do 110 KS, opremljene filterom štetnih čestica. Sledeća dizelska motorizacija su agregati 1.9 dCi od 130 konjskih snaga i 2.0 dCi od 160 konjskih snaga. Megane III jedan od onih automobila koji i pored povećanja dimenzija meri manju masu, prosečno za 8 kilograma. Podsetimo, automobil je razvijen na platformi Nissan Qashqaija. Prema tvrdnjama Renaulta kočioni sistem Megane je najbolji u klasi. Prednji, samoventilirajući diskovi su prečnika 296 mm, a zadnji prečnika 260 mm, sa kojim se novi Megane sa 100 km/h zaustavlja za samo 37 metara. Kočioni sistem pojačan je sistemima ABS i EBD, kao i asistentom paničnog kočenja. Goran Sarić - Automagazin

Zbogom Renault Laguna, Vel Satis i Espace

Zbogom Renault Laguna, Vel Satis i Espace

Kompanija Renault prestaće da proizvodi velike automobile. Laguna, Vel Satis i Espace neće dočekati svoje naslednike. Aktuelna generacija Renault Lagune prestaće da se proizvodi jop 2010. godine, a godinu dana kasnije fabrilka u Sandouville biće preorjentisana na proizvodnju lakih dostavnih automobila...
Grand Motors - Nova Ford Fiesta stigla u Srbiju!

Grand Motors - Nova Ford Fiesta stigla u Srbiju!

Novi Ford Fiesta, savremeni automobil kompakt klase, atraktivnog izgleda i naprednih tehničkih karakteristika, predstavljen je sinoć u beogradskom salonu kompanije Grand Motors. Nova Fiesta je kreirana u skladu sa Fordovom već slavnom filozofijom „kinetičkog dizajna“ i proizvedena u „Fabrici ljubavi“ pored Kelna (Nemačka). Najzanimljivije fotografije snimljene na prezentaciji možete pogledati u galeriji Automagazin portala, ili klikom na LINK...
Mercedes-Benz GL 2010 - špijunske fotografije

Mercedes-Benz GL 2010 - špijunske fotografije

Elixir mladosti dobiće i veliki off-road iz Mercedes-Benza. Mercedes-Benz GL je na tržištu od 2006. godine, a kako bi bio ravnopravan u bitci sa konkurentima, stručnjaci u Mercedesa odlučili su se na "zatezanje bora"...
Internet Automobil 2009. godine je Toyota Avensis

Internet Automobil 2009. godine je Toyota Avensis

Preduzeće za tržišne komunikacije Metro Market ove godine, sedmi put za redom organizovalo je izbor za Internet automobil godine. Posetioci automobilskog web portala www.netauto.co.rs, prema sopstvenim kriterijumima glasali su za automobile koji su se pojavili u ovoj godini. Fotografije snimljene na manifetaciji proglašenja možete pogledati u galeriji Automagazin portala, ili klikom na LINK...
Seat Exeo - tehnički detalji + FOTO

Seat Exeo - tehnički detalji + FOTO

Kompanija Seat na prošlogodišnjem sajmu automobila u Parizu predstavila je svoj novi sedan, smešten na donjoj granici srednje klase. Seat Exeo koristi platformu prethodne generacije Audija A4, a vidljivi su i dizajnerski uticaji proizvođača iz Ingolstadta. Pred nama su nove informacije i fotografije, koje možete pogledati klikom na LINK...
Chevrolet Volt osvojio nagradu “Grand Prix de l’Environnement 2009”

Chevrolet Volt osvojio nagradu “Grand Prix de l’Environnement 2009”

Chevrolet Volt je primio Veliku nagradu za ekološka dostignuća na 24-tom Međunarodnom automobilskom festivalu (Festival Automobile International) u Parizu za svoju inovativnu tehnologiju. Tokom 24 godine postojanja, Međunarodni automobilski festival prepoznaje inovacije u svetu automobila koje bude emocije i strasti...
Saab 9-3X - prve zvanične informacije i fotografije

Saab 9-3X - prve zvanične informacije i fotografije

Iako smo Vam juče predstavili špijunske fotografije i nezvanične informacije, danas je kompanija Saab objavila oficijalne detalje o novom modelu imena 9-3X. Pogon na sve točkove je standardan uz benzinske motore, dok će dizel agregat ići u kombinaciji sa 4x2 pogonom. Fotografije za Vaš Desktop možete pogledati klikom na LINK...
Peugeot Hdi motori sa neverovatno malom  potrošnjom

Peugeot Hdi motori sa neverovatno malom potrošnjom

Zahvaljujući ekonomičnosti HDI motora Peugeot 207 ima neverovatnu potrošnju od samo 3.8 litra na 100 kilometara, tako da ovaj automobil sa punim rezervoarom prelazi čak 1.300 kilometara. Pored male potrošnje, Peugeot 207 ima i nisku emisiju ugljen dioksida što Peugeot stavlja na vodeće mesto kada je u pitanju zaštita životne sredine.
Toyota Hilux BEV (2026)
Slika nedelje