Najnovije vesti iz auto industrije
Volvo DRIVe stiže u Pariz
Objavljeno: 11.09.2008.
Kompanija Volvo će na sajmu automobila u Parizu predstaviti modele C30, S40 i V50 u verziji DRIVe, opremljene motorom 1.6D koji beleži kombinovanu potrošnju goriva od 4,4 do 4,5 L/100 km i emisiju CO2 ispod 120 grama po pređenom kilometru...
Tri modela razvijena su na bazi koncepta C30 Efficiency, koji je predstavljen prošle godine na sajmu automobila u Frankfurtu. Serijske verzije modela sa oznakom Volvo DRIVe imaće premijeru na predstojećem sajmu automobila u Parizu, a u serijsku proizvodnju startuju krajem godine. Sva tri modela imaju zatvorenu masku hladnjaka, deflektore pred prednjim točkovima i visinu smanjenu za 10 mm. Na Volvo C30 DRIVe instaliran je i atraktivni spojler i poseban zadnji branik. Modeli S40 DRIVe i V50 DRIVe imaju prednji spojler od verzije T5, a model S40 DRIVe ima i zadnji spojler "pozajmljen" od modela T5.
![Volvo DRIVe stiže u Pariz Volvo DRIVe stiže u Pariz](slike/vesti/20080911024315_photo_2.jpg)
DRIVe verzije opremljene su pneumaticima Michelin sa smanjenim otporom kotrljanja, obuvene u specijalne 15-inčne i 16-inčne felne izrađene od lakih materijala. Menjač ima produžen treći, čevtrti i peti stepen prenosa, a hladnjaci i servo pojačivač izmenjeni su kako bi koristili što manje energije. Rezultat je kombinovana potrošnja goriva od 4,5 L/100 km kod modela S40 i V50, dok je C30 sposoban prosečno da troši 4,4 L/100 km. Volvo tvrdi da je model C30 DRIVe ostvario minimalnu potrošnju od 3,7 L/100 km, što je za 0,5 litra manja potrošnja od standardne verzije opremljene 1,6D motorom.
Plan je da već sledeće godine Volvo proda 20.000 primeraka modela sa oznakom DRIVe. Najveća tržišta za ove modele biće Francuska, Španija i Švedska. Prodaja modela sa oznakom DRIVe počinje krajem godine, a doplata za DRIVe modele iznosiće od 150 do 450 Eura.
Goran Sarić - Automagazin
Toyota je postala ubedljivi pobednik ocenjivanja kvaliteta u režiji časopisa Auto Bild. Posle "hetrika" 2001, 2002. i 2003. godine ovo je četvrti put da Toyota osvaja prvo mesto u ocenjivanju pouzdanosti, kvaliteta i zadovoljstva kupaca...
Umetnik Matthew Harrison iz engleskog Sheffielda nedavno je učestvovao na izložbi "Zoo Art Fair" održanoj u Limoncello galeriji u Istočnom Londonu. Harrison je javnosti predstavio neobičan Hummer H3 opremljen drvenim točkovima...
Južnoorejska kompanija Hyundai juče je zvanično predstavila dva nova turbodizel agregata sa oznakom R. Hyundai će od sledeće godine godine početi prodaju modele Sonata i Tucson pogonjene ovim štedljivim i snažnim motorima...
Grand Motors, generalni uvoznik Fordovih vozila, kupcima u Srbiji nudi izuzetnu mogućnost da od 10. do 15. novembra u prodajnim salonima na Novom Beogradu, u Novom Sadu, Subotici, Sremskoj Mitrovici, Kragujevcu, Čačku i Nišu kupe automobile i laka komercijalna vozila po izuzetno povoljnim cenama...
U prijatnoj atmosferi zgrade Narodnog pozorišta sinoć je domaćim medijima predstavljen prvi bokser dizel motor na svetu, u produkciji kompanije Subaru. U konceptu pozorišnog performansa, u kojem je narator bio naš poznati glumac Božidar Stošić, predstavljne su prednosti novog Subaru bokser turbodizel motora. Najzanimljivije fotografije možete pogledati u galeriji portala ili klikom na
LINK...
Italija, najveće evropsko tržište vozila A-segmenta, biće domaćin premijere AYGO-a 2009 tokom nastupajućeg Sajma automobila u Bolonji koji počinje 4. decembra. AYGO je sa nekoliko dizajnerskih eksternih promena dobio još dinamičniji izgled...
Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora i ove godine organizovao Mercedes-Benz Star Experience, pod nazivom GLK & Friends karavan, koji je tom prilikom prošao kroz nekoliko gradova: Šabac, Novi Sad i Beograd...
Priča o MTM-u počinje još davne 1985. sa prvim Quattro modelom, sa kojim je započela fascinacija automobilima, koja ih nije napustila od tada. Još kao mlad inženjer sredinom osamdesetih, sadašnji vlasnik kompanije, Roland Mayer, radio je na razvoju sada već legendarnog petocilindričnog motora za Audi Quattro...
U četvrtak je potpisan Ugovor o Sponzorstvu između kompanije Chrysler Balkans i K.K. Crvena Zvezda. Prepoznajući značaj prisustva u sportu i povezivanja najuspešnijih klubova i kompanija, Chrysler Balkans će u 2009 vezati svoj brend DODGE uz najpoznatiji brend na ovim prostorima – Crvenu Zvezdu. Dodge i Zvezda imaju puno toga zajedničkog. Fotografije možete pogledati u galeriji, ili klikom na
LINK...