AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

GM prodao preko 2 miliona automobila u Evropi u 2008. godini

GM prodao preko 2 miliona automobila u Evropi u 2008. godini

General Motors (GM) prodao je u Evropi 2.04 miliona vozila u 2008., sa tržišnim učešćem od 9.3 odsto. Uprkos izazovnim ekonomskim uslovima, GM je uspeo da proda preko 2 miliona vozila treću godinu za redom u Evropi...

Chevrolet je značajno popravio svoju prodaju i uspeo da dostigne istorijsku brojku od preko pola miliona prodatih vozila u Evropi. I dok je cela autoindustrija suočena sa padom prodaje od oko 5 odsto, Chevrolet je uspeo da poveća svoju prodaju za 11 odsto na evropskom tržištu, prodajući preko 507,000 automobila i tako postavio novi rekord u tržišnom učešću od 2.3 odsto. "Ovo je veliki uspeh u ovako teškim vremenima. Ohrabreni smo rezultatima naše prodaje i ako se suočavamo sa nepredvidivim ekonomskim uslovima usled globalne ekonomske krize." izjavio je Carl-Peter Forster, Predsednik kompanije GM Europe. "Naša odluka da zadržimo jasan fokus na kvalitet i strategiju rasta na tržištima Centralne i Istočne Evrope se nastavlja. I ako smo suočeni sa veoma teškim uslovima poslovanja, siguran sam da je GM Europe tim sposoban da nastavi da uspešno obavlja posao u ovim izazovnim vremenima. Imamo mnogo novih proizvoda uključujući Opel Insigniju, evropski automobil godine 2009., i Chevrolet Cruze – a nastavićemo i da upravljamo našom proizvodnjom i troškovima što je bolje moguće." GM Europe Podpredsednik za, prodaju, marketing i postprodaju, Brent Dewar, naglasio je da je dilerska mreža imala veliku ulogu u odličnim rezultatima prodaje uprkos teškim vremenima: “Veliki je uspeh postići prodaju od preko 2 miliona vozila treću godinu za redom u Evropi. To je pre svega uspeh naše dilerske mreže koja je uspela, iako okružena nepredvidivim ekonomskim uslovima, da postigne značajan rezultat, komunicirajući time jasnu poruku na tržištu naših proizvoda.” Chevrolet prodao preko 500,000 vozila Uprkos padu prodaje automobila na evropskom tržištu Chevrolet je uspeo da poveća svoju prodaju za 11 odsto na evropskom tržištu, prodajući preko 507,000 automobila i tako postavio novi rekord u tržišnom učešću od 2.3 odsto. "Chevrolet kao brend GM-a ima veoma važnu ulogu na evropskom tržištu. Imamo prave automobile za naše kupce na tržištu Centralne i Istočne Evrope i dokazali smo da smo veoma konkurentni u svim segmentima u Zapadnoj Evropi. Sigurni smo u potencijale našeg brenda i sa nestrpljenjem očekujemo lansiranje Chevrolet Cruza na proleće, čime ćemo još više ojačati naš pobednički portfolio." izjavio je Brent Dewar. Opel dostigao rekordnu prodaju u Centralnoj i Istočnoj Evropi Opel je prodao oko 1,459,000 vozla u Evropi što je za 10.5 odsto manje u odnosu na proteklu godinu. Ovo je pre svega rezultat finansijske krize na zapadnoevropskim tržištima, koja je zahvatila celu industriju. I pored toga rezultati prodaje brenda Opel u Centralnoj i Istočnoj Evropi su impresivni. Opel je povećao prodaju u Istočnoj Evropi za 41 odsto, što je skoro 4 puta više od rasta prodaje autoindustrije i prodao 257,000 automobila. U Rusiji, prodaja Opel vozila je porasla za 49 odsto! Goran Sarić - Automagazin

BMW xDrive - najprodavaniji 4x4 pogon u 2008. godini

BMW xDrive - najprodavaniji 4x4 pogon u 2008. godini

U 2008. godini kompanija BMW potvrdila je poziciju najuspešnijeg prodavca automobila sa pogonom na sve točkove u premium segmentu. U celom svetu prošle godine ukupno je prodato 323 293 BMW automobila sa pogonom na sve točkove xDrive, najinteligentnijeg pogona na sve točkove na tržištu. Udeo automobila sa pogonom xDrive u ukupnoj prodaji vozila marke BMW u 2008. godini porastao je za 27 %...
Saab 9-3X - špijunske fotografije

Saab 9-3X - špijunske fotografije

Švedski Saab uvideo je da modeli kao što su Audi Allroad, Škoda Octavia Scout, Volvo XC70, Subaru Forester... imaju veliki uspeh na tržištu. Automobil sa povišenom karoserijom, boljim karakteristikama na terenu i boljom varijabilnošću, imaju sve veće poverenje kupaca, što je iniciralo razvoj modela Saab 9-3X...
Naslednik Hyundai Tucsona  - koncept već u Ženevi

Naslednik Hyundai Tucsona - koncept već u Ženevi

Hyundai će na predstojećem sajmu automobila u Ženevi predstaviti studiju novog SUV modela. Pod kodnim imenom HED-6 krije se naslednik modela Tucson, i ako produkcijska verzija bude pratila dizajn koncepta, možemo slobodno reći da konkurenti imaju puno razloga za brigu...
McLaren P11 - Sprema se odgovor Britanaca na Ferrari F430

McLaren P11 - Sprema se odgovor Britanaca na Ferrari F430

Špijunskim fotografima konačno je pošlo za rukom da snime prototip novog McLarena. Kao što možemo videti, test vozač je u vožnji McLarena P11 prilično uživao, a fotografi tvrde da dugo nisu videli nekog ko tako agresivno upravlja prototip modelom...
Pagani Zonda R: oficijalno predstavljena

Pagani Zonda R: oficijalno predstavljena

Pred nama je jedan od najekstremnijih automobila današnjice, koji se može registrovati. Italijanski proizvođač superautomobila oficijalno je predstavio najnovijeg predstavnika porodice ekskluzivnih primeraka...
SEAT Leon, Altea, Altea XL - novi motori i moderniji izgled

SEAT Leon, Altea, Altea XL - novi motori i moderniji izgled

Iako to na prvi pogled ne izgleda, na modelima Seat Altea i Seat Leon, izmenjeno je dosta toga. Dizajn prednjeg i zadnjeg dela prošao je "plastičnu operaciju", i rezultat je: druagačija svetla, manji logo Seata, izmenjeni branici, veće zadnje staklo i drugi detalji...
BMW Group - pad prodaje u januaru za 24,1 %

BMW Group - pad prodaje u januaru za 24,1 %

Grupacija BMW, u januaru mesecu 2009. godine, prodala je 70 405 vozila marke BMW, MINI i Rolls Royce, što je u poređenju sa istim mesecom u 2008. godini, kada je prodato 92 849 vozila, pad od 24,2 %...
Kia YN spremna za Ženevu

Kia YN spremna za Ženevu

Kompanija Kia otkrila je prvu fotografiju koncept modela, koji će debi imati na sajmu automobila u Ženevi, početkom marta meseca. Studija sa radnim nazivom YN najavljuje budući izgled kompaktnih porodičnih modela južnokorejske kompanije...
YANGWANG U9 Xtreme
Slika nedelje