AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

GM prodao preko 2 miliona automobila u Evropi u 2008. godini

GM prodao preko 2 miliona automobila u Evropi u 2008. godini

General Motors (GM) prodao je u Evropi 2.04 miliona vozila u 2008., sa tržišnim učešćem od 9.3 odsto. Uprkos izazovnim ekonomskim uslovima, GM je uspeo da proda preko 2 miliona vozila treću godinu za redom u Evropi...

Chevrolet je značajno popravio svoju prodaju i uspeo da dostigne istorijsku brojku od preko pola miliona prodatih vozila u Evropi. I dok je cela autoindustrija suočena sa padom prodaje od oko 5 odsto, Chevrolet je uspeo da poveća svoju prodaju za 11 odsto na evropskom tržištu, prodajući preko 507,000 automobila i tako postavio novi rekord u tržišnom učešću od 2.3 odsto. "Ovo je veliki uspeh u ovako teškim vremenima. Ohrabreni smo rezultatima naše prodaje i ako se suočavamo sa nepredvidivim ekonomskim uslovima usled globalne ekonomske krize." izjavio je Carl-Peter Forster, Predsednik kompanije GM Europe. "Naša odluka da zadržimo jasan fokus na kvalitet i strategiju rasta na tržištima Centralne i Istočne Evrope se nastavlja. I ako smo suočeni sa veoma teškim uslovima poslovanja, siguran sam da je GM Europe tim sposoban da nastavi da uspešno obavlja posao u ovim izazovnim vremenima. Imamo mnogo novih proizvoda uključujući Opel Insigniju, evropski automobil godine 2009., i Chevrolet Cruze – a nastavićemo i da upravljamo našom proizvodnjom i troškovima što je bolje moguće." GM Europe Podpredsednik za, prodaju, marketing i postprodaju, Brent Dewar, naglasio je da je dilerska mreža imala veliku ulogu u odličnim rezultatima prodaje uprkos teškim vremenima: “Veliki je uspeh postići prodaju od preko 2 miliona vozila treću godinu za redom u Evropi. To je pre svega uspeh naše dilerske mreže koja je uspela, iako okružena nepredvidivim ekonomskim uslovima, da postigne značajan rezultat, komunicirajući time jasnu poruku na tržištu naših proizvoda.” Chevrolet prodao preko 500,000 vozila Uprkos padu prodaje automobila na evropskom tržištu Chevrolet je uspeo da poveća svoju prodaju za 11 odsto na evropskom tržištu, prodajući preko 507,000 automobila i tako postavio novi rekord u tržišnom učešću od 2.3 odsto. "Chevrolet kao brend GM-a ima veoma važnu ulogu na evropskom tržištu. Imamo prave automobile za naše kupce na tržištu Centralne i Istočne Evrope i dokazali smo da smo veoma konkurentni u svim segmentima u Zapadnoj Evropi. Sigurni smo u potencijale našeg brenda i sa nestrpljenjem očekujemo lansiranje Chevrolet Cruza na proleće, čime ćemo još više ojačati naš pobednički portfolio." izjavio je Brent Dewar. Opel dostigao rekordnu prodaju u Centralnoj i Istočnoj Evropi Opel je prodao oko 1,459,000 vozla u Evropi što je za 10.5 odsto manje u odnosu na proteklu godinu. Ovo je pre svega rezultat finansijske krize na zapadnoevropskim tržištima, koja je zahvatila celu industriju. I pored toga rezultati prodaje brenda Opel u Centralnoj i Istočnoj Evropi su impresivni. Opel je povećao prodaju u Istočnoj Evropi za 41 odsto, što je skoro 4 puta više od rasta prodaje autoindustrije i prodao 257,000 automobila. U Rusiji, prodaja Opel vozila je porasla za 49 odsto! Goran Sarić - Automagazin

Toyota Srbija – Nove cene putničkih vozila

Toyota Srbija – Nove cene putničkih vozila

Primenom nove carinske stope od 12,5% za putnička vozila proizvedena van Evropske Unije (EU) i preferencijalnih stopa od 10% ili 10,6% za putnička vozila proizvedena u EU, od 30. januara 2009., Toyota Srbija priprema nove cene koje će biti primenjene na svim putničkim vozilima...
Subaru u Srbiji snizio cene vozila

Subaru u Srbiji snizio cene vozila

Primenjujući nove propise oko smanjenja carinskih stopa za uvoz automobila u našu zemlju koji su stupili na snagu, zvanični distributer za vozila Subaru u Srbiji, kompanija „Nikos C. Kattamis Serbia and Montenegro“ od 01. februara primenjuje nove, snižene cene za sve modele ovog poznatog japanskog proizvođača...
Uhvaćen Peugeot 408?

Uhvaćen Peugeot 408?

Iako je lošeg kvaliteta, ova nezvanična fotografija otkriva nam mogući izgled novog modela, Peugeot 408. Podsetimo, model Peugeot 407 na tržište stigao 2004. godine, prošle godine preživeo i facelift, a prema našim izvorima njegov naslednik (Peugeot 408) na tržište stiže tek sledeće godine...
Abt Golf VI

Abt Golf VI

Posle Volkswagen Scirocca, tema rada poznate tjunerske kuće ABT bio je Volkswagen Golf šeste generacije. Pored izmena eksterijera, koje čine sportski detalji, agregati su dobili novu "porciju" snage...
Honda objavila pad profita za 90 %

Honda objavila pad profita za 90 %

Drugi najveći japanski proizvođač automobila, kompanija Honda, objavila je poslovne rezultate za treći kvartal ove fiskalne godine (oktobar - decembar 2008), kada je ostvarila međugodišnji pad profita za velikih 89,9 %...
Porsche 911 GT3 - facelift najbržeg atmosferskog Porschea

Porsche 911 GT3 - facelift najbržeg atmosferskog Porschea

Posle nedavno osveženih modela Porsche 911 Carrera, Carrera 4 i Targa, pred nama su prve fotografije prestižnog modela Porsche 911 GT3. Kako smo i navikli od Porschea, radikalnih izmena dizajna nema, ali zato ima više snage i automobil tehnički je napredniji...
Nagrade za novu Ford Fiestu

Nagrade za novu Ford Fiestu

Vodeći britanski magazin za savete o novim automobilima What Car? (Koji, kakav automobil), imenovao je novu Ford Fiestu 1.25i Zetec Automobilom godine 2009, čime je proširena lista nagrada za novi mali automobil koji Ford uvodi na tržišta širom sveta. Urednici What Car? magazina su pohvalili Fiestu za njen elegantan dizajn, performanse i ekonomičnost u potrošnji goriva.
Kraj za Chrysler PT Cruiser! Zbogom, retro dizajnu

Kraj za Chrysler PT Cruiser! Zbogom, retro dizajnu

Od raspada koncerna Daimler-Chrysler, model PT Cruiser je sedmi model čija proizvodnja će biti stopirana. Već je okončana produkcija modela PT Cruiser Convertible, neuspešnog modela Chrysler Crossfire, Dodge Magnuma, Dodge Duranga, Chrysler Aspena i crossovera Chrysler Pacifica...
Lamborghini Temerario Ad Personam (2025)
Slika nedelje