AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

GM prodao preko 2 miliona automobila u Evropi u 2008. godini

GM prodao preko 2 miliona automobila u Evropi u 2008. godini

General Motors (GM) prodao je u Evropi 2.04 miliona vozila u 2008., sa tržišnim učešćem od 9.3 odsto. Uprkos izazovnim ekonomskim uslovima, GM je uspeo da proda preko 2 miliona vozila treću godinu za redom u Evropi...

Chevrolet je značajno popravio svoju prodaju i uspeo da dostigne istorijsku brojku od preko pola miliona prodatih vozila u Evropi. I dok je cela autoindustrija suočena sa padom prodaje od oko 5 odsto, Chevrolet je uspeo da poveća svoju prodaju za 11 odsto na evropskom tržištu, prodajući preko 507,000 automobila i tako postavio novi rekord u tržišnom učešću od 2.3 odsto. "Ovo je veliki uspeh u ovako teškim vremenima. Ohrabreni smo rezultatima naše prodaje i ako se suočavamo sa nepredvidivim ekonomskim uslovima usled globalne ekonomske krize." izjavio je Carl-Peter Forster, Predsednik kompanije GM Europe. "Naša odluka da zadržimo jasan fokus na kvalitet i strategiju rasta na tržištima Centralne i Istočne Evrope se nastavlja. I ako smo suočeni sa veoma teškim uslovima poslovanja, siguran sam da je GM Europe tim sposoban da nastavi da uspešno obavlja posao u ovim izazovnim vremenima. Imamo mnogo novih proizvoda uključujući Opel Insigniju, evropski automobil godine 2009., i Chevrolet Cruze – a nastavićemo i da upravljamo našom proizvodnjom i troškovima što je bolje moguće." GM Europe Podpredsednik za, prodaju, marketing i postprodaju, Brent Dewar, naglasio je da je dilerska mreža imala veliku ulogu u odličnim rezultatima prodaje uprkos teškim vremenima: “Veliki je uspeh postići prodaju od preko 2 miliona vozila treću godinu za redom u Evropi. To je pre svega uspeh naše dilerske mreže koja je uspela, iako okružena nepredvidivim ekonomskim uslovima, da postigne značajan rezultat, komunicirajući time jasnu poruku na tržištu naših proizvoda.” Chevrolet prodao preko 500,000 vozila Uprkos padu prodaje automobila na evropskom tržištu Chevrolet je uspeo da poveća svoju prodaju za 11 odsto na evropskom tržištu, prodajući preko 507,000 automobila i tako postavio novi rekord u tržišnom učešću od 2.3 odsto. "Chevrolet kao brend GM-a ima veoma važnu ulogu na evropskom tržištu. Imamo prave automobile za naše kupce na tržištu Centralne i Istočne Evrope i dokazali smo da smo veoma konkurentni u svim segmentima u Zapadnoj Evropi. Sigurni smo u potencijale našeg brenda i sa nestrpljenjem očekujemo lansiranje Chevrolet Cruza na proleće, čime ćemo još više ojačati naš pobednički portfolio." izjavio je Brent Dewar. Opel dostigao rekordnu prodaju u Centralnoj i Istočnoj Evropi Opel je prodao oko 1,459,000 vozla u Evropi što je za 10.5 odsto manje u odnosu na proteklu godinu. Ovo je pre svega rezultat finansijske krize na zapadnoevropskim tržištima, koja je zahvatila celu industriju. I pored toga rezultati prodaje brenda Opel u Centralnoj i Istočnoj Evropi su impresivni. Opel je povećao prodaju u Istočnoj Evropi za 41 odsto, što je skoro 4 puta više od rasta prodaje autoindustrije i prodao 257,000 automobila. U Rusiji, prodaja Opel vozila je porasla za 49 odsto! Goran Sarić - Automagazin

Grand Motors - Nova Ford Fiesta stigla u Srbiju!

Grand Motors - Nova Ford Fiesta stigla u Srbiju!

Novi Ford Fiesta, savremeni automobil kompakt klase, atraktivnog izgleda i naprednih tehničkih karakteristika, predstavljen je sinoć u beogradskom salonu kompanije Grand Motors. Nova Fiesta je kreirana u skladu sa Fordovom već slavnom filozofijom „kinetičkog dizajna“ i proizvedena u „Fabrici ljubavi“ pored Kelna (Nemačka). Najzanimljivije fotografije snimljene na prezentaciji možete pogledati u galeriji Automagazin portala, ili klikom na LINK...
Mercedes-Benz GL 2010 - špijunske fotografije

Mercedes-Benz GL 2010 - špijunske fotografije

Elixir mladosti dobiće i veliki off-road iz Mercedes-Benza. Mercedes-Benz GL je na tržištu od 2006. godine, a kako bi bio ravnopravan u bitci sa konkurentima, stručnjaci u Mercedesa odlučili su se na "zatezanje bora"...
Internet Automobil 2009. godine je Toyota Avensis

Internet Automobil 2009. godine je Toyota Avensis

Preduzeće za tržišne komunikacije Metro Market ove godine, sedmi put za redom organizovalo je izbor za Internet automobil godine. Posetioci automobilskog web portala www.netauto.co.rs, prema sopstvenim kriterijumima glasali su za automobile koji su se pojavili u ovoj godini. Fotografije snimljene na manifetaciji proglašenja možete pogledati u galeriji Automagazin portala, ili klikom na LINK...
Seat Exeo - tehnički detalji + FOTO

Seat Exeo - tehnički detalji + FOTO

Kompanija Seat na prošlogodišnjem sajmu automobila u Parizu predstavila je svoj novi sedan, smešten na donjoj granici srednje klase. Seat Exeo koristi platformu prethodne generacije Audija A4, a vidljivi su i dizajnerski uticaji proizvođača iz Ingolstadta. Pred nama su nove informacije i fotografije, koje možete pogledati klikom na LINK...
Chevrolet Volt osvojio nagradu “Grand Prix de l’Environnement 2009”

Chevrolet Volt osvojio nagradu “Grand Prix de l’Environnement 2009”

Chevrolet Volt je primio Veliku nagradu za ekološka dostignuća na 24-tom Međunarodnom automobilskom festivalu (Festival Automobile International) u Parizu za svoju inovativnu tehnologiju. Tokom 24 godine postojanja, Međunarodni automobilski festival prepoznaje inovacije u svetu automobila koje bude emocije i strasti...
Saab 9-3X - prve zvanične informacije i fotografije

Saab 9-3X - prve zvanične informacije i fotografije

Iako smo Vam juče predstavili špijunske fotografije i nezvanične informacije, danas je kompanija Saab objavila oficijalne detalje o novom modelu imena 9-3X. Pogon na sve točkove je standardan uz benzinske motore, dok će dizel agregat ići u kombinaciji sa 4x2 pogonom. Fotografije za Vaš Desktop možete pogledati klikom na LINK...
Peugeot Hdi motori sa neverovatno malom  potrošnjom

Peugeot Hdi motori sa neverovatno malom potrošnjom

Zahvaljujući ekonomičnosti HDI motora Peugeot 207 ima neverovatnu potrošnju od samo 3.8 litra na 100 kilometara, tako da ovaj automobil sa punim rezervoarom prelazi čak 1.300 kilometara. Pored male potrošnje, Peugeot 207 ima i nisku emisiju ugljen dioksida što Peugeot stavlja na vodeće mesto kada je u pitanju zaštita životne sredine.
ASIMO predstavlja Evropi novi Honda Insight hibrid

ASIMO predstavlja Evropi novi Honda Insight hibrid

ASIMO, Hondin napredni humanoidni robot, će pomagati prilikom predstavljanja novog Insight hibrida na Salonu automobila u Ženevi 2009. Novi Insight, koji će u Ženevi doživeti svoj evropski debi, konstruisan je kao praktični porodični automobil sa pet sedišta, pristupačne cene, izuzetno male potrošnje goriva i niske emisije CO2 i drugih štetnih gasova...
Renault Twingo E-Tech electric (2026)
Slika nedelje