AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Honda Polar III

Honda Polar III

Honda Motor Co., Ltd. je izdala saopštenje da će pre kraja ove godine početi sa korišćenjem nove lutke – pešaka treće generacije, POLAR III, prilikom testova sudara vozla i pešaka, sa ciljem smanjenja broja povreda donjih delova leđa i gornjih delova nogu, koji su česti prilikom udara džipova ili minivenova u pešake...

Honda Polar III

Primenom POLARA III, vernost oponašanja povreda donjih delova leđa i gornjih delova nogu je dodato poboljšana, omogućavajući procene povreda kostiju u ovim oblastima, pored mogućnosti procene povreda ligamenata kolena i kostiju donjih delova nogu, kakva je postojala i do sada. Honda je 1998. godine prva u svetu počela da se bavi razvojem sistema testova uz primenu lutaka, sa ciljem oponašanja reagovanja ljudskog tela prilikom udara vozila u pešake, kako bi se identifikovali delovi vozila koji najčešće nanose povrede, kao i da se razviju bezbednosne tehnologije čiji bi cilj bio smanjenje povreda glave pešaka prilikom sudara sa vozilom. Honda je tokom 2000. godine proširila područje napora ka smanjenju broja povreda kod pešaka razvojem druge generacije lutke pešaka, POLAR II, koja je unapredila vernost oponašanja reagovanja ljudskog tela i omogućila merenje obima povreda u osam telesnih područja, uključujući tu i povrede glave i vrata, korišćenjem ugrađenih instrumenata. Pored toga, Honda je istovremeno vršila i nezavisno razvijala simulacije u kojima se oponašaju reakcije tela i njegove povrede.

Honda Polar III

Prilikom razvoja POLARA III, Honda se usredsredila na donje delove leđa i gornje delove nogu, delove tela koji su više izloženi povredama prilikom udara vozila veće visine kao što su džipovi i minivenovi, jer je broj ovih vozila na ulicama sve veći. Da bi se omogućile šire i dublje analize, struktura donjih delova leđa, kao i gornjih delova nogu lutke je dodatno unapređena. Honda kod projektovanja lutke upotrebljava materijale i oblike koji vernije odgovaraju karakteristikama ljudskog tela, i obavlja niz provera sa ciljem poređenja karakteristika svakog dela tela lutke u odnosu na ljudsko telo. Uvođenjem ovih lutaka – pešaka, Honda je aktivno vršila ispitivanja u oblasti smanjenja broja povreda pešaka. Tokom 1998. godine, Honda je najavila početak razvoja karoserije vozila čija će konstrukcija smanjiti mogućnost povreda glave pešaka i primenila rezultate tog razvoja na model HR-V, koji je izašao na tržište u septembru iste godine. Od tada, Honda je proširila primenu ove tehnologije na više drugih modela, a sada se ona primenjuje na svim njenim modelima. Delta Automoto PR

Toyota Srbija – Nove cene putničkih vozila

Toyota Srbija – Nove cene putničkih vozila

Primenom nove carinske stope od 12,5% za putnička vozila proizvedena van Evropske Unije (EU) i preferencijalnih stopa od 10% ili 10,6% za putnička vozila proizvedena u EU, od 30. januara 2009., Toyota Srbija priprema nove cene koje će biti primenjene na svim putničkim vozilima...
Subaru u Srbiji snizio cene vozila

Subaru u Srbiji snizio cene vozila

Primenjujući nove propise oko smanjenja carinskih stopa za uvoz automobila u našu zemlju koji su stupili na snagu, zvanični distributer za vozila Subaru u Srbiji, kompanija „Nikos C. Kattamis Serbia and Montenegro“ od 01. februara primenjuje nove, snižene cene za sve modele ovog poznatog japanskog proizvođača...
Uhvaćen Peugeot 408?

Uhvaćen Peugeot 408?

Iako je lošeg kvaliteta, ova nezvanična fotografija otkriva nam mogući izgled novog modela, Peugeot 408. Podsetimo, model Peugeot 407 na tržište stigao 2004. godine, prošle godine preživeo i facelift, a prema našim izvorima njegov naslednik (Peugeot 408) na tržište stiže tek sledeće godine...
Abt Golf VI

Abt Golf VI

Posle Volkswagen Scirocca, tema rada poznate tjunerske kuće ABT bio je Volkswagen Golf šeste generacije. Pored izmena eksterijera, koje čine sportski detalji, agregati su dobili novu "porciju" snage...
Honda objavila pad profita za 90 %

Honda objavila pad profita za 90 %

Drugi najveći japanski proizvođač automobila, kompanija Honda, objavila je poslovne rezultate za treći kvartal ove fiskalne godine (oktobar - decembar 2008), kada je ostvarila međugodišnji pad profita za velikih 89,9 %...
Porsche 911 GT3 - facelift najbržeg atmosferskog Porschea

Porsche 911 GT3 - facelift najbržeg atmosferskog Porschea

Posle nedavno osveženih modela Porsche 911 Carrera, Carrera 4 i Targa, pred nama su prve fotografije prestižnog modela Porsche 911 GT3. Kako smo i navikli od Porschea, radikalnih izmena dizajna nema, ali zato ima više snage i automobil tehnički je napredniji...
Nagrade za novu Ford Fiestu

Nagrade za novu Ford Fiestu

Vodeći britanski magazin za savete o novim automobilima What Car? (Koji, kakav automobil), imenovao je novu Ford Fiestu 1.25i Zetec Automobilom godine 2009, čime je proširena lista nagrada za novi mali automobil koji Ford uvodi na tržišta širom sveta. Urednici What Car? magazina su pohvalili Fiestu za njen elegantan dizajn, performanse i ekonomičnost u potrošnji goriva.
Kraj za Chrysler PT Cruiser! Zbogom, retro dizajnu

Kraj za Chrysler PT Cruiser! Zbogom, retro dizajnu

Od raspada koncerna Daimler-Chrysler, model PT Cruiser je sedmi model čija proizvodnja će biti stopirana. Već je okončana produkcija modela PT Cruiser Convertible, neuspešnog modela Chrysler Crossfire, Dodge Magnuma, Dodge Duranga, Chrysler Aspena i crossovera Chrysler Pacifica...
Lamborghini Temerario Ad Personam (2025)
Slika nedelje