AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Honda Polar III

Honda Polar III

Honda Motor Co., Ltd. je izdala saopštenje da će pre kraja ove godine početi sa korišćenjem nove lutke – pešaka treće generacije, POLAR III, prilikom testova sudara vozla i pešaka, sa ciljem smanjenja broja povreda donjih delova leđa i gornjih delova nogu, koji su česti prilikom udara džipova ili minivenova u pešake...

Honda Polar III

Primenom POLARA III, vernost oponašanja povreda donjih delova leđa i gornjih delova nogu je dodato poboljšana, omogućavajući procene povreda kostiju u ovim oblastima, pored mogućnosti procene povreda ligamenata kolena i kostiju donjih delova nogu, kakva je postojala i do sada. Honda je 1998. godine prva u svetu počela da se bavi razvojem sistema testova uz primenu lutaka, sa ciljem oponašanja reagovanja ljudskog tela prilikom udara vozila u pešake, kako bi se identifikovali delovi vozila koji najčešće nanose povrede, kao i da se razviju bezbednosne tehnologije čiji bi cilj bio smanjenje povreda glave pešaka prilikom sudara sa vozilom. Honda je tokom 2000. godine proširila područje napora ka smanjenju broja povreda kod pešaka razvojem druge generacije lutke pešaka, POLAR II, koja je unapredila vernost oponašanja reagovanja ljudskog tela i omogućila merenje obima povreda u osam telesnih područja, uključujući tu i povrede glave i vrata, korišćenjem ugrađenih instrumenata. Pored toga, Honda je istovremeno vršila i nezavisno razvijala simulacije u kojima se oponašaju reakcije tela i njegove povrede.

Honda Polar III

Prilikom razvoja POLARA III, Honda se usredsredila na donje delove leđa i gornje delove nogu, delove tela koji su više izloženi povredama prilikom udara vozila veće visine kao što su džipovi i minivenovi, jer je broj ovih vozila na ulicama sve veći. Da bi se omogućile šire i dublje analize, struktura donjih delova leđa, kao i gornjih delova nogu lutke je dodatno unapređena. Honda kod projektovanja lutke upotrebljava materijale i oblike koji vernije odgovaraju karakteristikama ljudskog tela, i obavlja niz provera sa ciljem poređenja karakteristika svakog dela tela lutke u odnosu na ljudsko telo. Uvođenjem ovih lutaka – pešaka, Honda je aktivno vršila ispitivanja u oblasti smanjenja broja povreda pešaka. Tokom 1998. godine, Honda je najavila početak razvoja karoserije vozila čija će konstrukcija smanjiti mogućnost povreda glave pešaka i primenila rezultate tog razvoja na model HR-V, koji je izašao na tržište u septembru iste godine. Od tada, Honda je proširila primenu ove tehnologije na više drugih modela, a sada se ona primenjuje na svim njenim modelima. Delta Automoto PR

Rolls-Royce Phantom 2009

Rolls-Royce Phantom 2009

Automobilski kralj, Rolls Royce Phantom, za 2009. godinu dobija manji facelift. Umesto velikih promena, osveženi Phantom dobiće nekoliko novih luksuznih detalja, koji će ovaj prestižni automobil učiniti još atraktivnijim. Fotografije za Vaš Desktop možete pronaći u galeriji Automagazin portla ili klikom LINK...
Auto Pak - Uz akumulator i poklon

Auto Pak - Uz akumulator i poklon

S namerom da vlasniku automobila olakša ugradnju, beogradska prodavnica Auto Pak uz svaki kupljeni novi akumulator poklanja “odvijač” sprej. Akcija traje dok su na zalihama i akumulatori i "odvijač" sprej...
Mazda CX-7 facelift

Mazda CX-7 facelift

Iako tako ne izgleda, Mazda CX-7 na tržištu egzistira već tri godine. S obzirom da novi model neće biti predstavljen pre 2013. godine, manji facelift mogli smo i očekivati. Mazda CX-7 facelift biće predstavljena na sajmu automobila u Torontu, a prodaja startuje tokom leta tekuće godine...
Volkswagen objavio skicu nove limuzine

Volkswagen objavio skicu nove limuzine

Predsednik koncerna Volkswagen Group, Martin Winterkorn, prisustvovao je prezentaciji skice tzv. NMS (New Midsized Sedan), nove limuzine srednje klase koja će biti prvenstveno namenjena američkom tržištu...
Fiat 500 Cabrio je tu! Prve zvanične fotografije

Fiat 500 Cabrio je tu! Prve zvanične fotografije

Fiat je danas u javnost pustio prve zvanične fotografije modela Fiat 500 C, koji će svetsku premijeru imati na predstojećem sajmu automobila u Ženevi. Kao što smo i najavili, Fiat 500 kabriolet imaće platneni krov, ali može se otvoriti samo deo krova, dok će kontrukcija bočnih profila i C stuba ostati...
Sajam automobila u Ženevi - izložbeni prostor rasprodat

Sajam automobila u Ženevi - izložbeni prostor rasprodat

I pored činjenice da svetska ekonomska kriza "drma" i automobilskom industrijom, i da su najavljena mnogobrojna otkazivanja učešća pojedinih proizvođača automobila na sajmovima, jedini sajam koji nema te probleme, i koji je rasprodao ceo izložbeni prostor, je sajam u Ženevi...
Prodaja automobila u Evropi na minimumu - Statistika

Prodaja automobila u Evropi na minimumu - Statistika

Pad prodaje automobila u Evropi se nastavlja. Prodaja novih automobila u Evropi, u januaru mesecu, zabeležila je međugodišnji pad od velikih 27 procenata. Broj registrovanih novih automobila prošlog meseca u Evropi, zaustavio se na brojci od 958 517 automobila, što je za 27% manje od 1,31 milion prodatih primeraka u januaru 2008. godine. Jedina marka koja je zabeležila rast prodaje jeste Jaguar...
Fiat 500 Cabrio - Prva zvanična skica otkriva rešenje krova

Fiat 500 Cabrio - Prva zvanična skica otkriva rešenje krova

Nepune dve godine posle predstavljanja hatchback verzije, model Fiat 500 dobija i svoju kabriolet verziju. Fiat 500 Cabrio biće predstavljen za dve nedelje, na sajmu automobila u Ženevi. Pre objavljinvanja zvaničnih fotografija, Fiat nas je "počastio" zvaničnom skicom...
Toyota Hilux BEV (2026)
Slika nedelje