Najnovije vesti iz auto industrije
Volvo DRIVe stiže u Pariz
Objavljeno: 11.09.2008.
Kompanija Volvo će na sajmu automobila u Parizu predstaviti modele C30, S40 i V50 u verziji DRIVe, opremljene motorom 1.6D koji beleži kombinovanu potrošnju goriva od 4,4 do 4,5 L/100 km i emisiju CO2 ispod 120 grama po pređenom kilometru...
Tri modela razvijena su na bazi koncepta C30 Efficiency, koji je predstavljen prošle godine na sajmu automobila u Frankfurtu. Serijske verzije modela sa oznakom Volvo DRIVe imaće premijeru na predstojećem sajmu automobila u Parizu, a u serijsku proizvodnju startuju krajem godine. Sva tri modela imaju zatvorenu masku hladnjaka, deflektore pred prednjim točkovima i visinu smanjenu za 10 mm. Na Volvo C30 DRIVe instaliran je i atraktivni spojler i poseban zadnji branik. Modeli S40 DRIVe i V50 DRIVe imaju prednji spojler od verzije T5, a model S40 DRIVe ima i zadnji spojler "pozajmljen" od modela T5.
![Volvo DRIVe stiže u Pariz Volvo DRIVe stiže u Pariz](slike/vesti/20080911024315_photo_2.jpg)
DRIVe verzije opremljene su pneumaticima Michelin sa smanjenim otporom kotrljanja, obuvene u specijalne 15-inčne i 16-inčne felne izrađene od lakih materijala. Menjač ima produžen treći, čevtrti i peti stepen prenosa, a hladnjaci i servo pojačivač izmenjeni su kako bi koristili što manje energije. Rezultat je kombinovana potrošnja goriva od 4,5 L/100 km kod modela S40 i V50, dok je C30 sposoban prosečno da troši 4,4 L/100 km. Volvo tvrdi da je model C30 DRIVe ostvario minimalnu potrošnju od 3,7 L/100 km, što je za 0,5 litra manja potrošnja od standardne verzije opremljene 1,6D motorom.
Plan je da već sledeće godine Volvo proda 20.000 primeraka modela sa oznakom DRIVe. Najveća tržišta za ove modele biće Francuska, Španija i Švedska. Prodaja modela sa oznakom DRIVe počinje krajem godine, a doplata za DRIVe modele iznosiće od 150 do 450 Eura.
Goran Sarić - Automagazin
Velikim prodajnim uspesima Fiat Grande Punta pridružuje se i veliki jubilej - proizveden je milioniti primerak najnovije generacije Grande Punta, koji se prodaje od 2005. godine. Fiat Grande Punto sa rednim brojem 1.000.000 je bogato opremljen crveni hatchback, namenjen kupcu u Velikoj Britaniji...
U četvrtak, 20. novembra 2008, Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora je za predstavnike medija organizovao manifestaciju pod nazivom EconoDrive. Iako je proizvod Mercedes-Benz prepoznatljiv po svom kvalitetu, inovativnosti, bezbednosti i dugoj tradiciji, namera koja je i ostvarena ovom prilikom, bila je da se ukaže i na još jednu karakteristiku premijum Brenda - ekonomična potrošnja...
Zbog izuzetnog interesovanja za vozila koja je, uz značajne popuste, ponudio tokom šestodnevne akcije od 10. do 15. novembra, u Grand Motorsu, generalnom uvozniku Fordovih vozila, odlučili su da potencijalnim kupcima od 1. do 15. decembra pruže još jednu retku priliku za kupovinu...
Nemački Volkswagen na američkom tržištu niže uspehe jedan za drugim. Aktuelna novina je pobeda modela Volkswagen Jetta TDI u domaćoj anketi "Green Car of the Year", gde se Jetta 2.0 TDI CR (Common-Rail) istakla niskom potrošnjom i malom emisijom CO2...
Hyundai je u Los Angelesu predstavio sopstveno konstruisan hibridni pogon, koji kombinuje benzinski motor zapremine 2,4 litra (ili 2.0 Turbo) sa elektromotorom snage 30 kW. Napredni hibridni sistem u serijskoj proizvodnji pojaviće se tokom sledeće godine...
Novi menadžerski sportsko-luksuzni sedan se neočekivano predstavio odmah posle inovativnog Boxtera i Caymana, i nedugo posle potvrde proizvodnje dizelske verzije Cayenne. Jedna od najočekivanijih ovogodišnjih novina iz Porsche porodice, imena Panamera, polako se otkriva...
Renault Megane R26.R predstavljen je 22. jula tekuće godine, na međunarodnom sajmu automobila u Londonu. Veoma brzo privukao je pažnju javnosti postizanjem rekorda u svojoj kategoriji, na stazi Nürburgring - Nordschleife, sa vremenom 8:17...
U četvrtak 20.11.2008. god. u prostorijama Hyundai Auto Beograda u ulici Milutina Milankovića 7V naš poznati slikar Cile Marinković je imenovan za promotera velike akcije Hyundai Auto Beograda ’’Hyundai bojice za bezbednije ulice’’ koja je posvećena povećanju bezbednosti dece u saobraćaju.
Druga generacija Mazde 3 oficijalno je predstavljena na sajmu automobila u Los Angelesu, dok će evropska verzija biti predstavljena na sajmu u Bolonji. Nova generacija Mazde 3 ima težak zadatak da nadmaši veliki uspeh prethodnika...