Najnovije vesti iz auto industrije
Toyota počinje leasing hibridnih vozila sa gorivnom ćelijom
Objavljeno: 10.09.2008.
Toyota Motor Corporation (TMC) objavila je da je 1.septembra počela prodaju svog novog modela hibridnog vozila sa gorivnom ćelijom - “TOYOTA FCHV-adv*” na leasing za Ministarstvo životne sredine Japana...
TMC takođe planira leasing TOYOTA FCHV-adv, koji je poboljšan u smislu dometa vožnje i performansi starta na niskim temperaturama u odnosu na prethodno vozilo “TOYOTA FCHV”, za ostale nacionalne vladine institucije, lokalnu upravu i kompanije u industriji elektroenergetike i srodnim granama. Uslovi leasinga su 840.000 jena (uključujući porez) mesečno na 30 meseci.
Leasingom svojih hibridnih vozila sa gorivnom ćelijom, TMC - prvi svetski proizvođač automobila koji je komercijalizovao vozilo sa gorivnom ćelijom počevši leasing-om TOYOTA FCHV u Japanu, decembra 2002 - mogao bi da dobije povratnu informaciju iz stvarnog sveta za dalji razvoj, uključujući nastojanje da poboljša izdržljivost i smanji troškove svoje patentom zaštićene polimer elektrolit gorivne ćelije visokih performansi, Toyota FC Stack.
Ovaj leasing, kao i učešće TMC u ostalim vidovima saradnje sa vladom, elektroenergetika i ostale grane smatraju velikom pomoći u širenju ideje o sveopštem korišćenju vozila sa gorivnom ćelijom.
Vozilo: | Toyota FCHV-adv |
Dužina / Širina / Visina (mm): | 4.735 /1.815 /1.685 |
Težina (kg): | 1.88 |
Mesta za sedenje: | 5 |
Maksimum dometa vožnje (km): | Približno 830 |
Maksimalna brzina (km/h): | 155 |
Naziv gorivne ćelije: | Toyota FC Stack |
Tip gorivne ćelije: | Polimer elektrolit |
Snaga (kW): | 90 |
Motor: | Permanantni magnet |
Maksimalna snaga (kW): | 90 |
Maksimalni Obrtni moment: | 260 Nm |
Gorivo: | Vodonik |
Sistem skladištenja: | Rezervoar pod visokim pristiskom |
Max. Pritisak skladištenja: | 70 Mpa |
Kapacitet rezervoara (L): | 156 |
Baterija: | Nikl-Metal hidrid |
Period Leasinga: | 30 meseci-840.000 jena mesečno sa porezom na potrošnju |
Renault je predstavio prve fotografije i informacije o novom Cliu. Posle tri godine proizvodnje, došlo je vreme za facelift svog predstavnika u segmentu "supermini". Clio se ne prodaje loše, ali osveženje sigurno neće naškoditi...
Iako Mercedes-Benz SL 63 AMG ne važi za automobil kojem je potrebna infuzija snage, tuner Carlsson nam pokazuje da kod ovog modela ima prostora za izmene. Izmene je pretrpela spoljašnjost, a pod haubu je instalirana nova "porcija" snage...
Novi model automobila Ford Fiesta stiže na naše prostore 12. februara, kao lepa najava Dana Zaljubljenih. Ovakav izbor datuma nije slučajnost, jer se radi o prvom proizvodu Fordove „Fabrike ljubavi“, smeštene u industrijskoj zoni Kelna (Nemačka).
Dizel u skladu sa Euro 5 standardom se prodaje na svih 59 OMV benzinskih stanica širom Srbije od 1. januara 2009.. Prema JUS EN 590 standardu Evrodizel, sadrži ne više od 10 ppm sumpora (10 mg po kilogramu).
Kontroverzni dizajner ne napušta samo BMW, već se povlači iz automobilske industrije. Posle višegodišnjih aktivnosti u minhenskoj kompaniji, 52-godišnji Chris Bangle, koji je radikalno uticao na promenu dizajnerskog pravca, povlači se iz automobilskog biznisa...
Nemački proizvođač automobila na sajmu automobila u Ženevi predstaviće dva značajna noviteta. Prvi je Ampera, plug-in hibrid razvijen na bazi modela Volt, a drugi je OPC verzija nove Insignie...
Posle prošlogodišnje studije, Aston Martin će nam na martovskom sajmu automobila u Ženevi predstaviti novu serijsku verziju modela Vantage coupe, koji pokreće V12 monstrum zapremine 6 litara i snage 516 KS...
Kompanija EKO YU izvinjava se svim svojim potrošačima zbog eventualnih neprijatnosti, usled nestašice goriva u proteklih nekoliko dana. U EKO YU naglasili su da Uredba dozvoljava snabdevanje naših benzinskih stanica isključivo iz domaćih rafinerija...
Ovo bi trebao biti perfektan tuning Mercedesa SLR 722? ASMA Design tvrdi da je tuning Mercedes-McLarena SLR 722 perfektan, i zato ga naziva Perfectus. Mi smo slobodni da ovo nazovemo "Defectus" ili "Defecus" ili se u tuning uopšte ne razumemo. Ali, moramo razumeti drugačiji ukus Azije...