AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Restilizovana Honda Legend

Restilizovana Honda Legend

Na moskovskom salonu automobila, Honda je po prvi put u Evropi prikazala restilizovanu Hondu Legend. Unapređeni model daje novi i snažniji karakter vodećem modelu Honde i predstavlja odgovor na reakcije kupaca na prethodnu verziju modela...

Restilizovana Honda Legend

Najupečatljivije su izmene eksterijera Legend-a, jer su restilizovana velika sveta, prednja krila i branici i dodati naplatci prečnika 18 inča u standardnoj verziji. Ispod restilizovane haube, nalazi se jedan od najsnažnijih V6 motora u ovom segmentu sa snagom koja odgovara motoru V8, ali istovremeno i sa mirnoćom rada i potrošnjom goriva koje odgovaraju njegovoj konfiguraciji. • Novi V6 motor radne zapremine 3,7 litara sa povećanim obrtnim momentom, smanjenom emisijom CO2 i potrošnjom goriva • Bolje ubrzanje • Značajne izmene u izgledu • Revidirani automatski menjač sa kraćim odzivom promene brzine, kao i znatno osetljivija krilca za promenu brzine • Povećana absorpcija buke postignuta unapređenjem Aktivnog sistema smanjenja buke (Active Noise Cancellation system)

Restilizovana Honda Legend

Radna zapremina novog motora je povećana za 200 cm3, što daje novom Legend-u značajno veći obrtni momenat pri svakom broju obrtaja. Pored ovog povećanja zapremine, V6 motor je opremljen i sistemom VTEC (Promenljivo tajmiranje ventila i eletronska kontrola podizača - Variable Valve Timing and Lift Electronic Control) i na izduvnim ventilima, što je na prethodnoj verziji bilo učinjeno samo sa usisnim ventilima. Ovo je dovelo do povećanja obrtnog momenta za 20% na srednjem rasponu broja obrtaja. Posledica je povećano osećanje snage motora, kao i poboljšano ubrzanje.

Restilizovana Honda Legend

Pored unapređenog motora, tu je i novi petostepeni menjač koji pruža vozaču mogućnost veće iskorišćenosti i uživanja u pogonskoj jedinici. Novi menjač je opremljen izmenjenom ručicom pravog hoda i omogućava vozaču poboljšanu kontrolu nad izborom stepena prenosa, uz pomoć unapređenih krilaca za menjanje brzine smeštenih na volanu i novog softvera za promenu brzine. Novi menjač reaguje brže na komande vozača čak i u običnom automatskom režimu rada i pruža pristup snazi motora koja je najpovoljnija. Udruženi efekti unapređene transmisije i povećanog obrtnog momenta doveli su do toga da novi Legend postiže ubrzanje od 0 do 100 km/h za 7,1 sekundu, odnosno 0,2 sekunde brže nego ranije. Potrošnja goriva i emsija CO2 su takođe smanjeni u odnosu na prethodnu verziju modela.

Restilizovana Honda Legend

U središtu koncepta novog Legend-a nalazi se oprema kabine usmerena ka smanjenju napora prilikom vožnje u najrazličitijim uslovima. Ovaj automobil opremljen je čitavim nizom NVH (Noise, Vibration and Harshness – Buka, vibracije i udarci) tehnologija. Najnapredniji među njima je Aktivni sistem smanjenja buke (Active Noise Cancellation system - ANC), koji smanjuje buku niske frekvencije, emitujući suprotne zvučne talase putem ’Bose’ muzičkog sistema. Potpuno nova u ovom modelu je i podloga povećanih svojstava prigušenja buke, a koja je istovremeno lakša od uobičajene. Akustički vetrobran i unapređeni silen blokovi doprinose još većem komforu i udobnosti.

Bezbednost je jedna od najbitnijih odlika Legend-a, a skupu bezbednosne opreme koji je i do sada bio upečatljiv dodati su i aktivni nasloni za glavu. Novi nasloni za glavu su po principu rada slični onima koji se mogu naći kod modela Civic i Accord, a upotpunjeni su i sistemom ACE (Inženjering napredne kompatibilnosti - Advanced Compatibility Engineering) koji je korišćen u izradi strukture karoserije. Na pojedinim tržištima je kao opcioni deo opreme u ponudi Adatpibilni tempomat (Adaptive Cruise Control) i sistem CMBS (Collision Mitigation Braking System – Sistem kočenja za izbegavanje sudara) koji koristi radar milimetarskog opsega sa ciljem otkrivanja i smanjenja rizika od sudara. Šasiji Legend-a je takođe posvećena pažnja u cilju poboljšanja njegovog neverovatno stabilnog, a u isto vreme i živahnog držanja na putu. Iako napredni sistem pojačane stabilnosti sa pogonom na svim točkovima (SH-AWD - Super Handling – all Wheel Drive) nije pretpreo nikakve promene, sistem oslanjanja je poboljšan kako bi se postigla udobnija vožnja i bolje upravljanje. Legend, koji je i do sada bio bogato opremljen, u novoj verziji je dobio još nekoliko dodataka. Putnici sada mogu uživati na zadnjim sedištima sa grejačima, dok je ’Bose’ muzički sistem sada opremljen i USB priključkom, za lako priključivanje iPod-a. Delta Automoto PR

Auto Pak - Uz akumulator i poklon

Auto Pak - Uz akumulator i poklon

S namerom da vlasniku automobila olakša ugradnju, beogradska prodavnica Auto Pak uz svaki kupljeni novi akumulator poklanja “odvijač” sprej. Akcija traje dok su na zalihama i akumulatori i "odvijač" sprej...
Mazda CX-7 facelift

Mazda CX-7 facelift

Iako tako ne izgleda, Mazda CX-7 na tržištu egzistira već tri godine. S obzirom da novi model neće biti predstavljen pre 2013. godine, manji facelift mogli smo i očekivati. Mazda CX-7 facelift biće predstavljena na sajmu automobila u Torontu, a prodaja startuje tokom leta tekuće godine...
Volkswagen objavio skicu nove limuzine

Volkswagen objavio skicu nove limuzine

Predsednik koncerna Volkswagen Group, Martin Winterkorn, prisustvovao je prezentaciji skice tzv. NMS (New Midsized Sedan), nove limuzine srednje klase koja će biti prvenstveno namenjena američkom tržištu...
Fiat 500 Cabrio je tu! Prve zvanične fotografije

Fiat 500 Cabrio je tu! Prve zvanične fotografije

Fiat je danas u javnost pustio prve zvanične fotografije modela Fiat 500 C, koji će svetsku premijeru imati na predstojećem sajmu automobila u Ženevi. Kao što smo i najavili, Fiat 500 kabriolet imaće platneni krov, ali može se otvoriti samo deo krova, dok će kontrukcija bočnih profila i C stuba ostati...
Sajam automobila u Ženevi - izložbeni prostor rasprodat

Sajam automobila u Ženevi - izložbeni prostor rasprodat

I pored činjenice da svetska ekonomska kriza "drma" i automobilskom industrijom, i da su najavljena mnogobrojna otkazivanja učešća pojedinih proizvođača automobila na sajmovima, jedini sajam koji nema te probleme, i koji je rasprodao ceo izložbeni prostor, je sajam u Ženevi...
Prodaja automobila u Evropi na minimumu - Statistika

Prodaja automobila u Evropi na minimumu - Statistika

Pad prodaje automobila u Evropi se nastavlja. Prodaja novih automobila u Evropi, u januaru mesecu, zabeležila je međugodišnji pad od velikih 27 procenata. Broj registrovanih novih automobila prošlog meseca u Evropi, zaustavio se na brojci od 958 517 automobila, što je za 27% manje od 1,31 milion prodatih primeraka u januaru 2008. godine. Jedina marka koja je zabeležila rast prodaje jeste Jaguar...
Fiat 500 Cabrio - Prva zvanična skica otkriva rešenje krova

Fiat 500 Cabrio - Prva zvanična skica otkriva rešenje krova

Nepune dve godine posle predstavljanja hatchback verzije, model Fiat 500 dobija i svoju kabriolet verziju. Fiat 500 Cabrio biće predstavljen za dve nedelje, na sajmu automobila u Ženevi. Pre objavljinvanja zvaničnih fotografija, Fiat nas je "počastio" zvaničnom skicom...
Poginuo test vozač Porschea

Poginuo test vozač Porschea

Na autoputu A5, u blizini nemačkog mesta Darmstadt, u petak rano ujutru poginuo je 51-godišnji test vozač Porschea. Prema dostupnim informacijama, vozač je pri visokoj brzini izgubio kontrolu nad automobilom i udario u zaštitnu ogradu...
YANGWANG U9 Xtreme
Slika nedelje