AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Restilizovana Honda Legend

Restilizovana Honda Legend

Na moskovskom salonu automobila, Honda je po prvi put u Evropi prikazala restilizovanu Hondu Legend. Unapređeni model daje novi i snažniji karakter vodećem modelu Honde i predstavlja odgovor na reakcije kupaca na prethodnu verziju modela...

Restilizovana Honda Legend

Najupečatljivije su izmene eksterijera Legend-a, jer su restilizovana velika sveta, prednja krila i branici i dodati naplatci prečnika 18 inča u standardnoj verziji. Ispod restilizovane haube, nalazi se jedan od najsnažnijih V6 motora u ovom segmentu sa snagom koja odgovara motoru V8, ali istovremeno i sa mirnoćom rada i potrošnjom goriva koje odgovaraju njegovoj konfiguraciji. • Novi V6 motor radne zapremine 3,7 litara sa povećanim obrtnim momentom, smanjenom emisijom CO2 i potrošnjom goriva • Bolje ubrzanje • Značajne izmene u izgledu • Revidirani automatski menjač sa kraćim odzivom promene brzine, kao i znatno osetljivija krilca za promenu brzine • Povećana absorpcija buke postignuta unapređenjem Aktivnog sistema smanjenja buke (Active Noise Cancellation system)

Restilizovana Honda Legend

Radna zapremina novog motora je povećana za 200 cm3, što daje novom Legend-u značajno veći obrtni momenat pri svakom broju obrtaja. Pored ovog povećanja zapremine, V6 motor je opremljen i sistemom VTEC (Promenljivo tajmiranje ventila i eletronska kontrola podizača - Variable Valve Timing and Lift Electronic Control) i na izduvnim ventilima, što je na prethodnoj verziji bilo učinjeno samo sa usisnim ventilima. Ovo je dovelo do povećanja obrtnog momenta za 20% na srednjem rasponu broja obrtaja. Posledica je povećano osećanje snage motora, kao i poboljšano ubrzanje.

Restilizovana Honda Legend

Pored unapređenog motora, tu je i novi petostepeni menjač koji pruža vozaču mogućnost veće iskorišćenosti i uživanja u pogonskoj jedinici. Novi menjač je opremljen izmenjenom ručicom pravog hoda i omogućava vozaču poboljšanu kontrolu nad izborom stepena prenosa, uz pomoć unapređenih krilaca za menjanje brzine smeštenih na volanu i novog softvera za promenu brzine. Novi menjač reaguje brže na komande vozača čak i u običnom automatskom režimu rada i pruža pristup snazi motora koja je najpovoljnija. Udruženi efekti unapređene transmisije i povećanog obrtnog momenta doveli su do toga da novi Legend postiže ubrzanje od 0 do 100 km/h za 7,1 sekundu, odnosno 0,2 sekunde brže nego ranije. Potrošnja goriva i emsija CO2 su takođe smanjeni u odnosu na prethodnu verziju modela.

Restilizovana Honda Legend

U središtu koncepta novog Legend-a nalazi se oprema kabine usmerena ka smanjenju napora prilikom vožnje u najrazličitijim uslovima. Ovaj automobil opremljen je čitavim nizom NVH (Noise, Vibration and Harshness – Buka, vibracije i udarci) tehnologija. Najnapredniji među njima je Aktivni sistem smanjenja buke (Active Noise Cancellation system - ANC), koji smanjuje buku niske frekvencije, emitujući suprotne zvučne talase putem ’Bose’ muzičkog sistema. Potpuno nova u ovom modelu je i podloga povećanih svojstava prigušenja buke, a koja je istovremeno lakša od uobičajene. Akustički vetrobran i unapređeni silen blokovi doprinose još većem komforu i udobnosti.

Bezbednost je jedna od najbitnijih odlika Legend-a, a skupu bezbednosne opreme koji je i do sada bio upečatljiv dodati su i aktivni nasloni za glavu. Novi nasloni za glavu su po principu rada slični onima koji se mogu naći kod modela Civic i Accord, a upotpunjeni su i sistemom ACE (Inženjering napredne kompatibilnosti - Advanced Compatibility Engineering) koji je korišćen u izradi strukture karoserije. Na pojedinim tržištima je kao opcioni deo opreme u ponudi Adatpibilni tempomat (Adaptive Cruise Control) i sistem CMBS (Collision Mitigation Braking System – Sistem kočenja za izbegavanje sudara) koji koristi radar milimetarskog opsega sa ciljem otkrivanja i smanjenja rizika od sudara. Šasiji Legend-a je takođe posvećena pažnja u cilju poboljšanja njegovog neverovatno stabilnog, a u isto vreme i živahnog držanja na putu. Iako napredni sistem pojačane stabilnosti sa pogonom na svim točkovima (SH-AWD - Super Handling – all Wheel Drive) nije pretpreo nikakve promene, sistem oslanjanja je poboljšan kako bi se postigla udobnija vožnja i bolje upravljanje. Legend, koji je i do sada bio bogato opremljen, u novoj verziji je dobio još nekoliko dodataka. Putnici sada mogu uživati na zadnjim sedištima sa grejačima, dok je ’Bose’ muzički sistem sada opremljen i USB priključkom, za lako priključivanje iPod-a. Delta Automoto PR

Mercedes-Benz ne odustaje od malenog roadstera

Mercedes-Benz ne odustaje od malenog roadstera

Nova generacija modela Mercedes-Benz A klasa biće predstavljena 2011-2012. godine. Ovaj model napustiće koncept "sendvič" konstrukcije, koja će omogućiti da se na njegovoj platformi razvije roadster manji od SLK...
Audi R8 V10 - Najbrži R8 sa motorom iz Lamborghinija

Audi R8 V10 - Najbrži R8 sa motorom iz Lamborghinija

Samo nekoliko nedelja pred sajam automobil u Detroitu, kompanija Audi otkriva nove informacije i fotografije svog najbržeg serijskog modela ikada. Audi R8 5.2 FSI V10 ispod haube krije sportsko srce "pozajmljeno" iz modela Lamborghini Gallardo LP560-4...
Audi A7 - Špijunske fotografije

Audi A7 - Špijunske fotografije

Sada imamo i potvrdu očekivanog: Audi već testira model koji će direktno atakovati na tržišni segment u kome sebično vlada Mercedes-Benz CLS. A7 razvijen je na platformi modela A8 i u portfoliju Audija biće smešten između A6 i petometarskog A8...
Porsche 911 (988) - prve špijunske fotografije

Porsche 911 (988) - prve špijunske fotografije

Zanimljive fotografije dolaze nam iz Nemačke. Meta objektiva bila je nova generacija modela Porsche 911, koja će nositi kodnu oznaku 998. Novi Porsche 911 (988) javnosti će biti predstavljen na sajmu automobila u Ženevi 2011. godine...
Trening škola za vlasnike Chevrolet Corvette ZR1

Trening škola za vlasnike Chevrolet Corvette ZR1

Kompanija Chevrolet novim vlasnicima modela Corvette ZR1 nudi zanimljivu trening lekciju. Trening škola traje dva dana, održava se na stazi General Motors-a, a svi oni koji žele da steknu zavidno iskustvo u profesionalnim uslovima moraće za to da izdvoje 3.400 dolara...
Volkswagen Scirocco Studie R prikazan u Bolonji

Volkswagen Scirocco Studie R prikazan u Bolonji

Na sajmu automobila u Bolonji Volkswagen je predstavio studiju "nabildovanog" modela Scirocco. Volkswagen Scirocco Studie R predstavlja prethodnika produkcijskog Scirocca R20T. Studiju pogoni 2.0 TFSI agregat snage 272 konjske snage...
FIAT - Dvocilindrični 0,9 SGE menja četvorocilindrične Fire motore

FIAT - Dvocilindrični 0,9 SGE menja četvorocilindrične Fire motore

Šef firme Fiat Powertrain Technologies, Alfredo Altavilla, u italijanskom listu "Corriere della Sera" obelodanio je blisku budućnost palete malenih motora grupacije Fiat Auto. Kao što smo Vas informisali (možete pročitati OVDE) u pitanju je dvocilindrični 0,9 SGE (Small Gasoline Engine) agregat snage od 48 do 77 kW, koji će 2010. godine zameniti poznate Fire motore u portfoliu Fiata...
BMW sDrive - novo ime za zadnji pogon

BMW sDrive - novo ime za zadnji pogon

Svi ljubitelji BMW-a već dobro znaju novi protokol za označavanje BMW automobila koji se odnosi samo na dosadašnje modele BMW automobila, koji u svom imenu nisu imali oznaku zapremine motora: X3, X5, X6, Z4 i Z4 Coupe. Oznaka za modele sa pogonom na sve točkove je xDrive, a sada svoju oznaku dobija i model sa pogon na zadnje točkove...
Kalle Rovanpera - Toyota GR Yaris Hybrid Rally1
Slika nedelje