Najnovije vesti iz auto industrije
Gillette Fusion - Gillette je predstavio tehnologiju novog doba
Objavljeno: 05.11.2008.
Gillette Fusion, najnovija tehnologija brijanja predstavljena je na tržištu Srbije u okviru ekskluzivnog šou-programa u klubu Underground i na platou Savskog pristaništa uz primenu najnovijih zvučnih i svetlosnih tehnologija...
Fusion ambasadori bili su prvi muškarci koji su isprobali najnoviji proizvod za brijanje kompanije Gillette. Nenad Zimonjić, Pavle Ninkov, Ognjen Amidžić, Ivan Ivanović, Lazar Sakan i Branislav Trifunović, uz asistenciju koju su pružile Marija Kilibarda, Bojana Ordinačev i Rada Radenović bili su prvi koji su isprobali novi i dugo očekivani brijač koji sadrži 5 žileta za ugodnost i jedan trimer za preciznost, ergonomsku dršku i integrisani mikročip koji obezbeđuje neprestanu i dugotrajnu upotrebu, automatsko isključivanje i upozorenje za istrošenu bateriju.

U isto vreme, veliki broj ljudi je prisustvovao i jedinstvenom šou-programu izvedenom na platou Savskog pristanista kako bi predstavili koncept fuzije – mešavinu inovacije, tehnologije, preciznosti i ugodnosti uz prvoklasnu muziku DJ Aćima i najnovijih tehnologija u okviru elektronske muzike koju su predstavili srpski favoriti – Goran Starčević i DJ TijanaT,
Gillette Fusion je kao i njegovi ambasadori je moderan sa pobeđujućim stavom, on je uspešan, harizmatičan i snažan, poželjan za žene i muškarci mu se dive.
Gillette Fusion je brijač namenjen savremenom, harizmatičnom i snažnom muškarcu koji ima pobednički stav. On je onaj koga žene žele a muškarci mu se dive. Sopstvenim trudom postići uspeh danas jeste nešto što zaslužuje divljenje. Muškarci koji se dive svojim uspešnim drugovima uvažavaju činjenicu da je njihov „role model“ nekada bio u situaciji sa kojom se oni suočavaju danas, a to ih podstiče da sa više strasti pristupaju ostvarivanju svojih snova.
Gillette Fusion je dostupan na srpskom tržištu i stiže u dvema verzijama: standardnoj i onoj sa baterijskim punjenjem za nežno i lako brijanje.
Gillette PR
Honda je danas objavila da je krajem januara 2009. premašila zbirnu globalnu cifru od 300.000 prodatih hibridnih vozila. Honda je predstavila u Evropi svoj prvi hibrid Insight, koji je bio u masovnoj serijskoj proizvodnji, 1999. godine. Nakon ovog revolucionarnog automobila, usledili su Civic IMA sa četvoro vrata i Civic Hybrid...
Kako bi zadovoljili najrazličitije potrebe koje profesionalci mogu imati, Peugeot je ponudio širok asortiman dostavnih vozila nosivosti od 610 kilograma do čak 1950 kilograma i korisne zapremine od 2,8 m³ do 17 m³. Pored toga, ova vozila odlikuje i mala potrošnja Hdi motora i niski troškovi održavanja, što su važni kriterijumi prilikom kupovine dostavnih vozila...
Svečanim potpisivanjem ugovora, koje je objavljeno 19. februara u poslovnom centru Grand Motorsa na Novom Beogradu, generalni uvoznik Fordovih vozila za Srbiju i Fudbalski savez Srbije označili su početak višegodišnje poslovno-tehničke saradnje. Ugovorom je, između ostalog, predviđeno da Fordovi automobili u narednom periodu budu oficijelna vozila Fudbalskog saveza Srbije...
Euro NCAP je predstavio novi program ocenjivanja u cilju preciznije procene ukupnih bezbednosnih performansi testiranog vozila. Tri dodeljivana priznanja posle testa na sudar zamenjena su jednim koji se fokusira na ukupne performanse vozila koje se tiču bezbednosti...
Danas su na Umci predstavnici kompanije EKO YU, u prisustvu predstavnika Fondacije Nj.K.V. Princeze Katarine, predali vrednu donaciju Eparhiji raško-prizrenskoj, koja se sastoji od 18 kutija uniformi, mantila, pantalona, muških i ženskih košulja, prsluka i jakni.
Mazda Motor korporacija objavila je da je nova Mazda 6 nagrađena maksimalnim brojem zvezdica u okviru evropskog programa testiranja novih modela (Euro NCAP), gde je ovaj model bio testiran po novim sigurnosnim standardima postavljenim u 2009. godini...
Mercedes slavi trideset godina postojanja svog vrhunskog off-road modela. Koristi se u raznim policijskim i vojnim službama, pobedio je na reliju Pariz-Dakar, a koristi se i u službi Vatikana. U čast proslave ovog posebnog automobila, Mercedes je predstavio specijalnu ediciju G Edition30...
Marka Peugeot, glavni igrač na tržištu u kategoriji malih i srednjih automobila, svoj portflio proširuje sa modelom Peugeot 206+. Ovaj model je naslednik modela 206, koji od svog uvođenja, 1998. godine prodat u 6,5 miliona primeraka, što ga čini najuspešnijim modelom u istoriji kompanije Peugeot. Iako je ime ostalo isto, Peugeot 206+ donosi nam puno toga novog, najviše na polju dizajna...
Samo u februaru i martu Opel je svojim vernim kupcima obezbedio specijalu ponudu Astre Classic od samo 9.990 eura. Po ceni se dobija automobil sa sledećim karakteristikama: 1.4 benzinski motor, 90 KS sa petoro vrata, servo upravljač, ABS, tripl info display, 2 vazdušna jastuka i 15-inčne čelične felne...