AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Honda Polar III

Honda Polar III

Honda Motor Co., Ltd. je izdala saopštenje da će pre kraja ove godine početi sa korišćenjem nove lutke – pešaka treće generacije, POLAR III, prilikom testova sudara vozla i pešaka, sa ciljem smanjenja broja povreda donjih delova leđa i gornjih delova nogu, koji su česti prilikom udara džipova ili minivenova u pešake...

Honda Polar III

Primenom POLARA III, vernost oponašanja povreda donjih delova leđa i gornjih delova nogu je dodato poboljšana, omogućavajući procene povreda kostiju u ovim oblastima, pored mogućnosti procene povreda ligamenata kolena i kostiju donjih delova nogu, kakva je postojala i do sada. Honda je 1998. godine prva u svetu počela da se bavi razvojem sistema testova uz primenu lutaka, sa ciljem oponašanja reagovanja ljudskog tela prilikom udara vozila u pešake, kako bi se identifikovali delovi vozila koji najčešće nanose povrede, kao i da se razviju bezbednosne tehnologije čiji bi cilj bio smanjenje povreda glave pešaka prilikom sudara sa vozilom. Honda je tokom 2000. godine proširila područje napora ka smanjenju broja povreda kod pešaka razvojem druge generacije lutke pešaka, POLAR II, koja je unapredila vernost oponašanja reagovanja ljudskog tela i omogućila merenje obima povreda u osam telesnih područja, uključujući tu i povrede glave i vrata, korišćenjem ugrađenih instrumenata. Pored toga, Honda je istovremeno vršila i nezavisno razvijala simulacije u kojima se oponašaju reakcije tela i njegove povrede.

Honda Polar III

Prilikom razvoja POLARA III, Honda se usredsredila na donje delove leđa i gornje delove nogu, delove tela koji su više izloženi povredama prilikom udara vozila veće visine kao što su džipovi i minivenovi, jer je broj ovih vozila na ulicama sve veći. Da bi se omogućile šire i dublje analize, struktura donjih delova leđa, kao i gornjih delova nogu lutke je dodatno unapređena. Honda kod projektovanja lutke upotrebljava materijale i oblike koji vernije odgovaraju karakteristikama ljudskog tela, i obavlja niz provera sa ciljem poređenja karakteristika svakog dela tela lutke u odnosu na ljudsko telo. Uvođenjem ovih lutaka – pešaka, Honda je aktivno vršila ispitivanja u oblasti smanjenja broja povreda pešaka. Tokom 1998. godine, Honda je najavila početak razvoja karoserije vozila čija će konstrukcija smanjiti mogućnost povreda glave pešaka i primenila rezultate tog razvoja na model HR-V, koji je izašao na tržište u septembru iste godine. Od tada, Honda je proširila primenu ove tehnologije na više drugih modela, a sada se ona primenjuje na svim njenim modelima. Delta Automoto PR

Volkswagen Golf GTI - prve zvanične fotografije

Volkswagen Golf GTI - prve zvanične fotografije

O konceptu Volkswagen Golfa šeste generacije, u najjačem , GTI, izdanju, pisali smo prošle godine, a sada su pred nama prve zvanične fotografije ovog atraktivnog modela. Već na prvi pogled zaključujemo da se serijski model ne razlikuje od koncepta...
Euro Sumar -  Suzuki i na Novom Beogradu

Euro Sumar - Suzuki i na Novom Beogradu

Uvoznik Suzukijevih vozila za Srbiju, beogradski Euro Sumar, nedavno je otvorio novi salon automobila na Novom Beogradu, ulici Omladinskih brigada 86, neposredno uz poslovni centar Airport City. Na 250 kvadratnih metara izložbenog prostora su modeli iz kompletne ponude uvoznika, a već od marta i ljubitelji motocikala će na istom mestu moći da pogledaju i kupe i dvotočkaše sa znakom ovog japanskog proizvođača...
Otvoren novi Porsche muzej

Otvoren novi Porsche muzej

Kompanija Porsche, u "rodnom" Stuttgartu, otvorila je novi supermoderni muzej. Na 5.600 m2 izloženo je 80 modela i preko 200 manjih detalja, koji podsećaju na dugu istoriju kompanije Porsche...
Honda S2000 Ultimate Edition

Honda S2000 Ultimate Edition

Kompanija Honda nedavno je potvrdila odluku o ukidanju proizvodnje modela S2000 u junu mesecu tekuće godine (o čemu ste mogli čitati OVDE). Za odlzak u penziju ovog atraktivnog modela, Honda je pripremila limitiranu ediciju, nazvanu Ultimate Edition...
BMW X1 - najmanji bavarski SUV opet na sceni

BMW X1 - najmanji bavarski SUV opet na sceni

Špijunskim fotografima ponovo je pošlo za rukom da snime najmanji SUV iz Minhena, ovoga puta u otvorenom saobraćaju. Dužina međuosovinskog rastojanja biće na nivou Ford Kuge ili Toyote RAV4, a početna cena kretaće se oko 32.000 Eura...
Renault Megane sedan - špijunske fotografije

Renault Megane sedan - špijunske fotografije

Renault priprema ofanzivu sa sledećim karoserijskim varijantama novog Meganea. Iako je nova generacija modela Megane predstavljena nedavno, uskoro ćemo videti: karavan i sedan u Ženevi, a kupe-kabriolet na tržište dolazi u leto...
Toyota Srbija – Nove cene putničkih vozila

Toyota Srbija – Nove cene putničkih vozila

Primenom nove carinske stope od 12,5% za putnička vozila proizvedena van Evropske Unije (EU) i preferencijalnih stopa od 10% ili 10,6% za putnička vozila proizvedena u EU, od 30. januara 2009., Toyota Srbija priprema nove cene koje će biti primenjene na svim putničkim vozilima...
Audi Q3 2026
Slika nedelje