AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Restilizovana Honda Legend

Restilizovana Honda Legend

Na moskovskom salonu automobila, Honda je po prvi put u Evropi prikazala restilizovanu Hondu Legend. Unapređeni model daje novi i snažniji karakter vodećem modelu Honde i predstavlja odgovor na reakcije kupaca na prethodnu verziju modela...

Restilizovana Honda Legend

Najupečatljivije su izmene eksterijera Legend-a, jer su restilizovana velika sveta, prednja krila i branici i dodati naplatci prečnika 18 inča u standardnoj verziji. Ispod restilizovane haube, nalazi se jedan od najsnažnijih V6 motora u ovom segmentu sa snagom koja odgovara motoru V8, ali istovremeno i sa mirnoćom rada i potrošnjom goriva koje odgovaraju njegovoj konfiguraciji. • Novi V6 motor radne zapremine 3,7 litara sa povećanim obrtnim momentom, smanjenom emisijom CO2 i potrošnjom goriva • Bolje ubrzanje • Značajne izmene u izgledu • Revidirani automatski menjač sa kraćim odzivom promene brzine, kao i znatno osetljivija krilca za promenu brzine • Povećana absorpcija buke postignuta unapređenjem Aktivnog sistema smanjenja buke (Active Noise Cancellation system)

Restilizovana Honda Legend

Radna zapremina novog motora je povećana za 200 cm3, što daje novom Legend-u značajno veći obrtni momenat pri svakom broju obrtaja. Pored ovog povećanja zapremine, V6 motor je opremljen i sistemom VTEC (Promenljivo tajmiranje ventila i eletronska kontrola podizača - Variable Valve Timing and Lift Electronic Control) i na izduvnim ventilima, što je na prethodnoj verziji bilo učinjeno samo sa usisnim ventilima. Ovo je dovelo do povećanja obrtnog momenta za 20% na srednjem rasponu broja obrtaja. Posledica je povećano osećanje snage motora, kao i poboljšano ubrzanje.

Restilizovana Honda Legend

Pored unapređenog motora, tu je i novi petostepeni menjač koji pruža vozaču mogućnost veće iskorišćenosti i uživanja u pogonskoj jedinici. Novi menjač je opremljen izmenjenom ručicom pravog hoda i omogućava vozaču poboljšanu kontrolu nad izborom stepena prenosa, uz pomoć unapređenih krilaca za menjanje brzine smeštenih na volanu i novog softvera za promenu brzine. Novi menjač reaguje brže na komande vozača čak i u običnom automatskom režimu rada i pruža pristup snazi motora koja je najpovoljnija. Udruženi efekti unapređene transmisije i povećanog obrtnog momenta doveli su do toga da novi Legend postiže ubrzanje od 0 do 100 km/h za 7,1 sekundu, odnosno 0,2 sekunde brže nego ranije. Potrošnja goriva i emsija CO2 su takođe smanjeni u odnosu na prethodnu verziju modela.

Restilizovana Honda Legend

U središtu koncepta novog Legend-a nalazi se oprema kabine usmerena ka smanjenju napora prilikom vožnje u najrazličitijim uslovima. Ovaj automobil opremljen je čitavim nizom NVH (Noise, Vibration and Harshness – Buka, vibracije i udarci) tehnologija. Najnapredniji među njima je Aktivni sistem smanjenja buke (Active Noise Cancellation system - ANC), koji smanjuje buku niske frekvencije, emitujući suprotne zvučne talase putem ’Bose’ muzičkog sistema. Potpuno nova u ovom modelu je i podloga povećanih svojstava prigušenja buke, a koja je istovremeno lakša od uobičajene. Akustički vetrobran i unapređeni silen blokovi doprinose još većem komforu i udobnosti.

Bezbednost je jedna od najbitnijih odlika Legend-a, a skupu bezbednosne opreme koji je i do sada bio upečatljiv dodati su i aktivni nasloni za glavu. Novi nasloni za glavu su po principu rada slični onima koji se mogu naći kod modela Civic i Accord, a upotpunjeni su i sistemom ACE (Inženjering napredne kompatibilnosti - Advanced Compatibility Engineering) koji je korišćen u izradi strukture karoserije. Na pojedinim tržištima je kao opcioni deo opreme u ponudi Adatpibilni tempomat (Adaptive Cruise Control) i sistem CMBS (Collision Mitigation Braking System – Sistem kočenja za izbegavanje sudara) koji koristi radar milimetarskog opsega sa ciljem otkrivanja i smanjenja rizika od sudara. Šasiji Legend-a je takođe posvećena pažnja u cilju poboljšanja njegovog neverovatno stabilnog, a u isto vreme i živahnog držanja na putu. Iako napredni sistem pojačane stabilnosti sa pogonom na svim točkovima (SH-AWD - Super Handling – all Wheel Drive) nije pretpreo nikakve promene, sistem oslanjanja je poboljšan kako bi se postigla udobnija vožnja i bolje upravljanje. Legend, koji je i do sada bio bogato opremljen, u novoj verziji je dobio još nekoliko dodataka. Putnici sada mogu uživati na zadnjim sedištima sa grejačima, dok je ’Bose’ muzički sistem sada opremljen i USB priključkom, za lako priključivanje iPod-a. Delta Automoto PR

Uručena glavna nagrada OMV nagradne igre

Uručena glavna nagrada OMV nagradne igre

Zimsko izdanje OMV nagradne igre „Igraj i osvoji!“ završeno je uručenjem glavnih nagrada dobitnicma na benzinskoj stanici Metro u Beogradu na novom novosadskom putu. Dojčinu Stojanoviću iz Sivca kod Sombora i Nikoli Trmčiću iz Beograda nagrade je uručio direktor marketinga u OMV Srbija Tomislav Erceg...
Grand Motors - Ford Fiesta Classic jeftinija 3.000 evra

Grand Motors - Ford Fiesta Classic jeftinija 3.000 evra

Generalni uvoznik Forda, Grand Motors, u ponudi ima ograničenu količinu modela Fiesta Classic u verziji SVP sa petora vrata, benzinskim motorom od l,4 litra, 80 KS i obogaćenim paketom opreme Trend, koja se može preuzeti odmah po uplati 9.990 evra. To je za tačno tri hiljade evra manje od prvobitno formirane cene za ovu verziju...
New Holland NH2 - Traktor na gorivne ćelije

New Holland NH2 - Traktor na gorivne ćelije

Na izložbi SIMA 2009 u Parizu, koja predstavlja najveći pregled tehnike iz agro-biznisa u Francusoj, biće predstavljen zanimljiv traktor. Na štandu kompanije New Holland biće predstavljen traktor NH2, koji energiju za pogon koristi iz gorivnih ćelija...
OMV se povlači sa italijanskog tržišta

OMV se povlači sa italijanskog tržišta

OMV, vodeća energetska grupacija u evropskom pojasu rasta, se povlači sa italijanskog tržišta. Njegova podružnica OMV Italia S.r.L sa mrežom od 96 benzinskih stanica u severno-italijanskom regionu Triveneto (Trentino, Južni Tirol, Fiuli-Venecija Đulija, Veneto) će se prodati do kraja 2009. godine...
Porsche Cayenne S Hybrid  stiže 2010. godine

Porsche Cayenne S Hybrid stiže 2010. godine

Zeleni Porsche Cayenne neće biti Diesel 3.0 TDI niti bilo šta slično. Porsche je potvrdio da 2010. godine na tržište stiže Porsche Cayenne S Hybrid. Kompresorom pojačan šestocilindrični agregat od Audija, potpomognut elektromotorom, beležiće potrošnju 4-cilindričnog motora, a snagu 8-cilindričnog...
Audi TT RS - prve oficijalne fotografije

Audi TT RS - prve oficijalne fotografije

Pred sajam automobila u Ženevi, internetom su prostrujale prve oficijalne fotografije modela Audi TT RS, u karoserijskim verzijama kupe i kabriolet. Audi TT RS je najbrži TT model svih vremena, koji postavlja nove standarde u svojoj kategoriji...
Alfa Romeo MiTo GTA - prve zvanične fotografije

Alfa Romeo MiTo GTA - prve zvanične fotografije

Na sajmu automobila u Ženevi biće predstavljen model Lafa Romeo MiTo GTA. Ekskluzivna mini-Alfa ispod haube skriva turbo motor zapremine 1,8 litra, koji razvija respektabilih 230 konjskih snaga, što ga čini najsnažnijim automobilom u svom segmentu...
Renault Twingo E-Tech electric (2026)
Slika nedelje