AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Restilizovana Honda Legend

Restilizovana Honda Legend

Na moskovskom salonu automobila, Honda je po prvi put u Evropi prikazala restilizovanu Hondu Legend. Unapređeni model daje novi i snažniji karakter vodećem modelu Honde i predstavlja odgovor na reakcije kupaca na prethodnu verziju modela...

Restilizovana Honda Legend

Najupečatljivije su izmene eksterijera Legend-a, jer su restilizovana velika sveta, prednja krila i branici i dodati naplatci prečnika 18 inča u standardnoj verziji. Ispod restilizovane haube, nalazi se jedan od najsnažnijih V6 motora u ovom segmentu sa snagom koja odgovara motoru V8, ali istovremeno i sa mirnoćom rada i potrošnjom goriva koje odgovaraju njegovoj konfiguraciji. • Novi V6 motor radne zapremine 3,7 litara sa povećanim obrtnim momentom, smanjenom emisijom CO2 i potrošnjom goriva • Bolje ubrzanje • Značajne izmene u izgledu • Revidirani automatski menjač sa kraćim odzivom promene brzine, kao i znatno osetljivija krilca za promenu brzine • Povećana absorpcija buke postignuta unapređenjem Aktivnog sistema smanjenja buke (Active Noise Cancellation system)

Restilizovana Honda Legend

Radna zapremina novog motora je povećana za 200 cm3, što daje novom Legend-u značajno veći obrtni momenat pri svakom broju obrtaja. Pored ovog povećanja zapremine, V6 motor je opremljen i sistemom VTEC (Promenljivo tajmiranje ventila i eletronska kontrola podizača - Variable Valve Timing and Lift Electronic Control) i na izduvnim ventilima, što je na prethodnoj verziji bilo učinjeno samo sa usisnim ventilima. Ovo je dovelo do povećanja obrtnog momenta za 20% na srednjem rasponu broja obrtaja. Posledica je povećano osećanje snage motora, kao i poboljšano ubrzanje.

Restilizovana Honda Legend

Pored unapređenog motora, tu je i novi petostepeni menjač koji pruža vozaču mogućnost veće iskorišćenosti i uživanja u pogonskoj jedinici. Novi menjač je opremljen izmenjenom ručicom pravog hoda i omogućava vozaču poboljšanu kontrolu nad izborom stepena prenosa, uz pomoć unapređenih krilaca za menjanje brzine smeštenih na volanu i novog softvera za promenu brzine. Novi menjač reaguje brže na komande vozača čak i u običnom automatskom režimu rada i pruža pristup snazi motora koja je najpovoljnija. Udruženi efekti unapređene transmisije i povećanog obrtnog momenta doveli su do toga da novi Legend postiže ubrzanje od 0 do 100 km/h za 7,1 sekundu, odnosno 0,2 sekunde brže nego ranije. Potrošnja goriva i emsija CO2 su takođe smanjeni u odnosu na prethodnu verziju modela.

Restilizovana Honda Legend

U središtu koncepta novog Legend-a nalazi se oprema kabine usmerena ka smanjenju napora prilikom vožnje u najrazličitijim uslovima. Ovaj automobil opremljen je čitavim nizom NVH (Noise, Vibration and Harshness – Buka, vibracije i udarci) tehnologija. Najnapredniji među njima je Aktivni sistem smanjenja buke (Active Noise Cancellation system - ANC), koji smanjuje buku niske frekvencije, emitujući suprotne zvučne talase putem ’Bose’ muzičkog sistema. Potpuno nova u ovom modelu je i podloga povećanih svojstava prigušenja buke, a koja je istovremeno lakša od uobičajene. Akustički vetrobran i unapređeni silen blokovi doprinose još većem komforu i udobnosti.

Bezbednost je jedna od najbitnijih odlika Legend-a, a skupu bezbednosne opreme koji je i do sada bio upečatljiv dodati su i aktivni nasloni za glavu. Novi nasloni za glavu su po principu rada slični onima koji se mogu naći kod modela Civic i Accord, a upotpunjeni su i sistemom ACE (Inženjering napredne kompatibilnosti - Advanced Compatibility Engineering) koji je korišćen u izradi strukture karoserije. Na pojedinim tržištima je kao opcioni deo opreme u ponudi Adatpibilni tempomat (Adaptive Cruise Control) i sistem CMBS (Collision Mitigation Braking System – Sistem kočenja za izbegavanje sudara) koji koristi radar milimetarskog opsega sa ciljem otkrivanja i smanjenja rizika od sudara. Šasiji Legend-a je takođe posvećena pažnja u cilju poboljšanja njegovog neverovatno stabilnog, a u isto vreme i živahnog držanja na putu. Iako napredni sistem pojačane stabilnosti sa pogonom na svim točkovima (SH-AWD - Super Handling – all Wheel Drive) nije pretpreo nikakve promene, sistem oslanjanja je poboljšan kako bi se postigla udobnija vožnja i bolje upravljanje. Legend, koji je i do sada bio bogato opremljen, u novoj verziji je dobio još nekoliko dodataka. Putnici sada mogu uživati na zadnjim sedištima sa grejačima, dok je ’Bose’ muzički sistem sada opremljen i USB priključkom, za lako priključivanje iPod-a. Delta Automoto PR

Audi TT RS - prve oficijalne fotografije

Audi TT RS - prve oficijalne fotografije

Pred sajam automobila u Ženevi, internetom su prostrujale prve oficijalne fotografije modela Audi TT RS, u karoserijskim verzijama kupe i kabriolet. Audi TT RS je najbrži TT model svih vremena, koji postavlja nove standarde u svojoj kategoriji...
Alfa Romeo MiTo GTA - prve zvanične fotografije

Alfa Romeo MiTo GTA - prve zvanične fotografije

Na sajmu automobila u Ženevi biće predstavljen model Lafa Romeo MiTo GTA. Ekskluzivna mini-Alfa ispod haube skriva turbo motor zapremine 1,8 litra, koji razvija respektabilih 230 konjskih snaga, što ga čini najsnažnijim automobilom u svom segmentu...
Opel Ampera - prve zvanične skice

Opel Ampera - prve zvanične skice

Kompanija Opel već je najavila dolazak novog Hybrida imena Ampera. Posle prve zvanične fotografije (možete pogledati klikom na LINK), koja nam nije otkrila puno toga, predstavljamo Vam zvanične skice, koje dolaze iz evropskog ureda za registraciju proizvoda...
Tecon Sistem - Šabac dobija tunel za pranje vozila

Tecon Sistem - Šabac dobija tunel za pranje vozila

Prvi tunel za pranje vozila, jedinstveni objekat na Balkanu, montiran je prošle godine u Beogradu, a ovih dana počinje postavljanje još jednog - u Merkator centru u Šapcu. Najzaslužniji za to što se Srbija može pohvaliti da je i po ovome jedinstvena u ovom delu Evrope je beogradski Tecon Sistem...
Brabus G V12 S Biturbo: 700 konja za G-Wagen

Brabus G V12 S Biturbo: 700 konja za G-Wagen

Mercedes-Benz G ove godine slavi 30 godina od početka proizvodnje. Kompanija Brabus, koja važi za specijalistu tjuninga modela sa trokrakom zvezdom na masci, u Ženevi će predstaviti svoj rođendanski poklon...
Fiat 500 Abarth - Cena poznata, prodaja počela

Fiat 500 Abarth - Cena poznata, prodaja počela

Fiat ovih dana na tržištima Zapadne Evrope počinje prodaju "nabildovane" verzije modela Abarth 500 i Abarth 500 Essesse. Osnovna cena modela Abarth 500, koji poseduje veoma izdašnu osnovnu opremu, u Nemačkoj iznosi 18.100 Eura...
Citroen C5 standardno sa Snow Motion sistemom

Citroen C5 standardno sa Snow Motion sistemom

Citroen C5 sedan i karavan dobijaju novi elektronski sistem protiv proklizavanja, Snow Motion, koji će efikasnhije rešiti problem sa trakcijom na veoma klizavim površinama. Zahvaljujući ovom sistemu, neiskusni vozači će moći da voze na zaleđenim i snežnim podlogama bez većih problema, naravno u granicama zakona fizike. ...
Toyota se pridružuje javnom ITS testu u Tokiju

Toyota se pridružuje javnom ITS testu u Tokiju

Toyota Motor Corporation (TMC) objavila je da će demonstrirati svoje kooperativne sisteme u infrastrukturi vozila na javnim putevima u Tokiju od 25. do 28. februara u zajedničkom naporu da se izvrši provera inteligentnih sistema prevoza - ITS (Intelligent Transport System) koje sponzoriše privatno-javni Promotivni Savet ITS Japana...
YANGWANG U9 Xtreme
Slika nedelje