AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Restilizovana Honda Legend

Restilizovana Honda Legend

Na moskovskom salonu automobila, Honda je po prvi put u Evropi prikazala restilizovanu Hondu Legend. Unapređeni model daje novi i snažniji karakter vodećem modelu Honde i predstavlja odgovor na reakcije kupaca na prethodnu verziju modela...

Restilizovana Honda Legend

Najupečatljivije su izmene eksterijera Legend-a, jer su restilizovana velika sveta, prednja krila i branici i dodati naplatci prečnika 18 inča u standardnoj verziji. Ispod restilizovane haube, nalazi se jedan od najsnažnijih V6 motora u ovom segmentu sa snagom koja odgovara motoru V8, ali istovremeno i sa mirnoćom rada i potrošnjom goriva koje odgovaraju njegovoj konfiguraciji. • Novi V6 motor radne zapremine 3,7 litara sa povećanim obrtnim momentom, smanjenom emisijom CO2 i potrošnjom goriva • Bolje ubrzanje • Značajne izmene u izgledu • Revidirani automatski menjač sa kraćim odzivom promene brzine, kao i znatno osetljivija krilca za promenu brzine • Povećana absorpcija buke postignuta unapređenjem Aktivnog sistema smanjenja buke (Active Noise Cancellation system)

Restilizovana Honda Legend

Radna zapremina novog motora je povećana za 200 cm3, što daje novom Legend-u značajno veći obrtni momenat pri svakom broju obrtaja. Pored ovog povećanja zapremine, V6 motor je opremljen i sistemom VTEC (Promenljivo tajmiranje ventila i eletronska kontrola podizača - Variable Valve Timing and Lift Electronic Control) i na izduvnim ventilima, što je na prethodnoj verziji bilo učinjeno samo sa usisnim ventilima. Ovo je dovelo do povećanja obrtnog momenta za 20% na srednjem rasponu broja obrtaja. Posledica je povećano osećanje snage motora, kao i poboljšano ubrzanje.

Restilizovana Honda Legend

Pored unapređenog motora, tu je i novi petostepeni menjač koji pruža vozaču mogućnost veće iskorišćenosti i uživanja u pogonskoj jedinici. Novi menjač je opremljen izmenjenom ručicom pravog hoda i omogućava vozaču poboljšanu kontrolu nad izborom stepena prenosa, uz pomoć unapređenih krilaca za menjanje brzine smeštenih na volanu i novog softvera za promenu brzine. Novi menjač reaguje brže na komande vozača čak i u običnom automatskom režimu rada i pruža pristup snazi motora koja je najpovoljnija. Udruženi efekti unapređene transmisije i povećanog obrtnog momenta doveli su do toga da novi Legend postiže ubrzanje od 0 do 100 km/h za 7,1 sekundu, odnosno 0,2 sekunde brže nego ranije. Potrošnja goriva i emsija CO2 su takođe smanjeni u odnosu na prethodnu verziju modela.

Restilizovana Honda Legend

U središtu koncepta novog Legend-a nalazi se oprema kabine usmerena ka smanjenju napora prilikom vožnje u najrazličitijim uslovima. Ovaj automobil opremljen je čitavim nizom NVH (Noise, Vibration and Harshness – Buka, vibracije i udarci) tehnologija. Najnapredniji među njima je Aktivni sistem smanjenja buke (Active Noise Cancellation system - ANC), koji smanjuje buku niske frekvencije, emitujući suprotne zvučne talase putem ’Bose’ muzičkog sistema. Potpuno nova u ovom modelu je i podloga povećanih svojstava prigušenja buke, a koja je istovremeno lakša od uobičajene. Akustički vetrobran i unapređeni silen blokovi doprinose još većem komforu i udobnosti.

Bezbednost je jedna od najbitnijih odlika Legend-a, a skupu bezbednosne opreme koji je i do sada bio upečatljiv dodati su i aktivni nasloni za glavu. Novi nasloni za glavu su po principu rada slični onima koji se mogu naći kod modela Civic i Accord, a upotpunjeni su i sistemom ACE (Inženjering napredne kompatibilnosti - Advanced Compatibility Engineering) koji je korišćen u izradi strukture karoserije. Na pojedinim tržištima je kao opcioni deo opreme u ponudi Adatpibilni tempomat (Adaptive Cruise Control) i sistem CMBS (Collision Mitigation Braking System – Sistem kočenja za izbegavanje sudara) koji koristi radar milimetarskog opsega sa ciljem otkrivanja i smanjenja rizika od sudara. Šasiji Legend-a je takođe posvećena pažnja u cilju poboljšanja njegovog neverovatno stabilnog, a u isto vreme i živahnog držanja na putu. Iako napredni sistem pojačane stabilnosti sa pogonom na svim točkovima (SH-AWD - Super Handling – all Wheel Drive) nije pretpreo nikakve promene, sistem oslanjanja je poboljšan kako bi se postigla udobnija vožnja i bolje upravljanje. Legend, koji je i do sada bio bogato opremljen, u novoj verziji je dobio još nekoliko dodataka. Putnici sada mogu uživati na zadnjim sedištima sa grejačima, dok je ’Bose’ muzički sistem sada opremljen i USB priključkom, za lako priključivanje iPod-a. Delta Automoto PR

Aston Martin DBS Volante spreman za Ženevu

Aston Martin DBS Volante spreman za Ženevu

Kao što smo već pisali o tome, Aston Martin će u Ženevi prikazati (pored brutalnog Vantage i dugo očekivanog modela Rapide) i otvorenu verziju modela koji se proslavio u službi Jamesa Bonda, DBS Volante...
Prvi Shevrolet Cruze pobedniku MOFILM festivala

Prvi Shevrolet Cruze pobedniku MOFILM festivala

Kratki film „Engleski kao drugi jezik” producenta Frank Chidamo – a, u režiji Jocelyn Stemata osvojio je glavnu nagradu na Mofilm mobilnom festivalu kratkog filma na GSMA’s Mobile World kongresu u Barseloni. Wayne Brannon, podpredsednik Chevroleta za Evropu predao je ključeve prvog Shevrolet Cruza sretnom dobitniku...
Nova Toyota Verso spremna za Ženevu

Nova Toyota Verso spremna za Ženevu

Toyota će na sajmu automobila u Ženevi predstaviti novu generaciju MPV modela imena Verso, koji će na evropskom tržištu biti predstavljena odmah posle sajma u Ženevi. Kako bi se povećala ponuda prostora u unutrašnjosti, novi Verso je produžen za 70 mm, i proširen za 20 mm...
Hyundai iX35 - špijunske fotografije

Hyundai iX35 - špijunske fotografije

Kompanija Hyundai je pre nekoliko dana predstavila prve fotografije svog novog koncepta SUV automobila. Maskirani prototip, koji je uhvaćen na testiranju, je predprodukcijski model predstavljenog automobila, odnosno naslednik modela Tucson...
Fiat Auto ima novi motor: 1.7 Turbo

Fiat Auto ima novi motor: 1.7 Turbo

Grupacija Fiat Auti ove godine želi da pokaže da nije samo "stručnjak" za sjajan dizajn, već i za kvalitetn motore. Kandidat za titulu International Engine of the Year, ove godine biće novi turbo benzinski motor iz Fiat Powertrain Technologies...
Uručena glavna nagrada OMV nagradne igre

Uručena glavna nagrada OMV nagradne igre

Zimsko izdanje OMV nagradne igre „Igraj i osvoji!“ završeno je uručenjem glavnih nagrada dobitnicma na benzinskoj stanici Metro u Beogradu na novom novosadskom putu. Dojčinu Stojanoviću iz Sivca kod Sombora i Nikoli Trmčiću iz Beograda nagrade je uručio direktor marketinga u OMV Srbija Tomislav Erceg...
Grand Motors - Ford Fiesta Classic jeftinija 3.000 evra

Grand Motors - Ford Fiesta Classic jeftinija 3.000 evra

Generalni uvoznik Forda, Grand Motors, u ponudi ima ograničenu količinu modela Fiesta Classic u verziji SVP sa petora vrata, benzinskim motorom od l,4 litra, 80 KS i obogaćenim paketom opreme Trend, koja se može preuzeti odmah po uplati 9.990 evra. To je za tačno tri hiljade evra manje od prvobitno formirane cene za ovu verziju...
Toyota Hilux BEV (2026)
Slika nedelje