AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Kompanija Autočačak predstavila novu Škodu Superb

Kompanija Autočačak predstavila novu Škodu Superb

Ubrzo posle svetske i evropske premijere kompanija "Autočačak" je svim ljubiteljima dobrih automobila predstavila novu Škodu Superb, najveće vozilo u klasi automobila koje proizvodi fabrika Škoda. Kompanija Autočačak planira ove godine da u Srbiji plasira 5.000 Škodinih vozila, što će od 1996. godine, kada je ova kompanija postala generalni uvoznik, dostići broj od 35.000 prodatih vozila. Fotografije sa prezentacije možete pogledati klikom na LINK...

Kompanija Autočačak predstavila novu Škodu Superb

U odnosu na prošlu godinu, prodaja automobila marke Škoda porasla je za 30%, što predstavlja odličan rezultat i potvrdu profesionalnog i kvalitetnog poslovanja kompanije "Autočačak" i njenih 220 zaposlenih radnika. Kompanija je postigla značajne rezultate u prodaji vozila velikim kupcima, kao što su državne institucije, velike firme i "rent a car" kuće. "Na osnovu polugodišnjeg izveštaja vidi se da će se i ove godine nastaviti trend rasta prodaje Škodinih vozila kod nas. Očekujemo da ova godina donese 25% bolji rezultat nego prethodnaSvakako će to uticati da Škodini automobili zadrže primat u prodaji vozila na koje se plaća carina, a i da Autočačak sa godišnjim prometom od skoro 6 milijardi dinara, učvrsti svoju poziciju među 50 najuspešnijih srpskih kompanija." - izjavio je Milenko Kostić, vlasnik kompanije "Autočačak".

Kompanija Autočačak predstavila novu Škodu Superb

Trenutno prodajno-servisna mreža na teritoriji Srbije i Crne Gore broji 25 ovlašćenih prodavaca i 40 autorizovanih servisa. Od toga sedam prodajno-servisnih centara sagrađeno je u poslednje dve godine, po najnovijim standardima "Škoda Auto" na bazi SHOOWROOM koncepta. U planu je otvaranje još dva ovakva centra do kraja godine sa čime se mreža ovlašćenih Škoda hendlera svrstava u red najsavremenijih prodajno-servisnih mreža u svetu.

Kompanija Autočačak predstavila novu Škodu Superb

Na konferenciji za medije prisutnim VIP zvanicama i pripadnicima "sedme sile" obratio se i generalni direktor kompanije "Autočačak", Milun Todorović, koji je najavio zanimljivu humanitarnu akciju: "Pored toga što uspešno poslujemo, želimo da budemo i socijalno odgovorna kompanija prema društvu. Zadovoljstvo mi je da istaknem da predstavljanje nove Škode Superb ima humanitarni karakter, jer će od svakog prodatog automobila "Autočačak" izdvojiti 10.000 dinara i donirati akciji "77 žena u 7 dana", kuće B92 i Instituta za onkologiju, za kupovinu novog mamografa." Podsetimo, rak dojke je najčešća maligna bolest u Srbiji i jedan od glavnih uzroka prevremene smrti naših žena: od 100 pacijentkinja kod kojih je otkriven rak, 29 ima rak dojke, a više od dve trećine od toga su slučajevi kada je uspešno izlečenje nemoguće, a ishod fatalan. Otkrivanjem bolesti u početnoj fazi visoka smrtnost mogla bi da bude značajno umanjena, ali Srbiji u ovom trenutku nedostaje 50 mamografa, koji bi bili raspoređeni po zdravstvenim centrima i domovima zdravlja širom zemlje. U više od 90% slučajeva rak dojke u početnim fazama izuzetno uspešno se leči.

Kompanija Autočačak predstavila novu Škodu Superb

Od maja 1996. godine "Autočačak" je generalni uvoznik firme "Škoda Auto" iz Češke za teritoriju Srbije i Crne Gore, što je ovu kompaniju učinilo liderom u prodaji uvoznih putničkih automobila na ovim prostorima u poslednjih dvanaest godina. Potvrda uspešnosti su i mnogobrojna priznanja za najuspešnijeg uvoznika vozila, za najprodavanije modele i mnoga druga priznanja. Kompanija Škoda je pre tri godine proslavila 100 godina postojanja. Prošle godine prodato je više od 630.000 vozila Škode u svetu. Ove godine planirana je prodaja 720.000, a za 2010. godinu milion vozila. Škodina vozila se prodaju u više od 100 zemalja sveta. , a proizvodne linije se nalaze u sedam zemalja. Trenutno zapošljava 26.000 radnika samo u Češkoj. Kuriozitet je da Škoda već pet godina proizvodi vozila samo za poznate kupce, odnosno sve što se proizvede je već unapred prodato, pa se iz tog razloga ubrzano radi na otvaranju novih proizvodnih kapaciteta širom sveta (Kina, Indija, Rusija) kao i na proširenju postojećih.

Goran Sarić - Automagazin Milomir Bošković - Automagazin

Ford of Europe u januaru zabeležio prodajne uspehe

Ford of Europe u januaru zabeležio prodajne uspehe

U januaru tekuće godine, kompanija Ford of Europe dostigla je najveći tržišni udeo od 2004. godine. U odnosu na januar 2008. godine, Ford Europe je povećao svoj udeo na tržištu na 9,3 % (+0,5 %). Zanimljiv podatak je da je model Fiesta u januaru bila najprodavaniji automobil marke na 19 glavnih evropskih tržišta...
Škoda Yeti spremna za Ženevu

Škoda Yeti spremna za Ženevu

Kompanija Škoda će na sajmu automobila u Ženevi predstaviti svoj prvi SUV u istoriji. Iako nigde nismo videli špijunske fotografije, a o automobilu se malo govorilo, Škoda Yeti javnosti će biti predstavljena za manje od mesec dana...
Zbogom Renault Laguna, Vel Satis i Espace

Zbogom Renault Laguna, Vel Satis i Espace

Kompanija Renault prestaće da proizvodi velike automobile. Laguna, Vel Satis i Espace neće dočekati svoje naslednike. Aktuelna generacija Renault Lagune prestaće da se proizvodi jop 2010. godine, a godinu dana kasnije fabrilka u Sandouville biće preorjentisana na proizvodnju lakih dostavnih automobila...
Grand Motors - Nova Ford Fiesta stigla u Srbiju!

Grand Motors - Nova Ford Fiesta stigla u Srbiju!

Novi Ford Fiesta, savremeni automobil kompakt klase, atraktivnog izgleda i naprednih tehničkih karakteristika, predstavljen je sinoć u beogradskom salonu kompanije Grand Motors. Nova Fiesta je kreirana u skladu sa Fordovom već slavnom filozofijom „kinetičkog dizajna“ i proizvedena u „Fabrici ljubavi“ pored Kelna (Nemačka). Najzanimljivije fotografije snimljene na prezentaciji možete pogledati u galeriji Automagazin portala, ili klikom na LINK...
Mercedes-Benz GL 2010 - špijunske fotografije

Mercedes-Benz GL 2010 - špijunske fotografije

Elixir mladosti dobiće i veliki off-road iz Mercedes-Benza. Mercedes-Benz GL je na tržištu od 2006. godine, a kako bi bio ravnopravan u bitci sa konkurentima, stručnjaci u Mercedesa odlučili su se na "zatezanje bora"...
Internet Automobil 2009. godine je Toyota Avensis

Internet Automobil 2009. godine je Toyota Avensis

Preduzeće za tržišne komunikacije Metro Market ove godine, sedmi put za redom organizovalo je izbor za Internet automobil godine. Posetioci automobilskog web portala www.netauto.co.rs, prema sopstvenim kriterijumima glasali su za automobile koji su se pojavili u ovoj godini. Fotografije snimljene na manifetaciji proglašenja možete pogledati u galeriji Automagazin portala, ili klikom na LINK...
Seat Exeo - tehnički detalji + FOTO

Seat Exeo - tehnički detalji + FOTO

Kompanija Seat na prošlogodišnjem sajmu automobila u Parizu predstavila je svoj novi sedan, smešten na donjoj granici srednje klase. Seat Exeo koristi platformu prethodne generacije Audija A4, a vidljivi su i dizajnerski uticaji proizvođača iz Ingolstadta. Pred nama su nove informacije i fotografije, koje možete pogledati klikom na LINK...
Chevrolet Volt osvojio nagradu “Grand Prix de l’Environnement 2009”

Chevrolet Volt osvojio nagradu “Grand Prix de l’Environnement 2009”

Chevrolet Volt je primio Veliku nagradu za ekološka dostignuća na 24-tom Međunarodnom automobilskom festivalu (Festival Automobile International) u Parizu za svoju inovativnu tehnologiju. Tokom 24 godine postojanja, Međunarodni automobilski festival prepoznaje inovacije u svetu automobila koje bude emocije i strasti...
Lamborghini Temerario Ad Personam (2025)
Slika nedelje