AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Toyota “ozelenjava” mrežu partnera

Toyota “ozelenjava” mrežu partnera

Toyota Motor Europe (TME) danas je objavila plan da “ozeleni” preko 3000 Toyota partnera primenom ambicioznih standarda za očuvanje životne sredine u novim i postojećim prodajnim mestima. Prva dva Održiva partnera biće promovisana u Švedskoj i Francuskoj za primer poslovnog dizajna i konstrukcije koji čuvaju životnu sredinu...

Toyota će težiti da sagradi nove zgrade i potpuno renovira stare da bi u velikom luku postigla smanjenje u korišćenju energije, potrošnji vode i emisiji CO2. Poboljšanja kod postojećih partnera smanjiće emisiju CO2 čak do 12%, što je ušteda od 10 milliona evra ukupnih tekućih troškova do 2013. godine. Od 2009, TME će svake godine ustanoviti i do 60 Održivih partnera. "Način na koji dizajniramo, gradimo i radimo u zgradama u kojima obavljamo posao, ima vrlo značajan uticaj na trag koji ćemo mi ostaviti u ekološkom smislu."- rekao je Andrea Formica, viši zamenik direktora TME. "Posvećeni smo cilju da obezbedimo da ne samo naši proizvodi, već i celokupne radne operacije, budu u što boljem skladu sa životnom sredinom. Svaki Toyota partner će aktivno početi da smanjuje svoj uticaj na okolinu." U Malmeu, u Švedskoj, postojeći partner će se podvrgnuti potpunom renoviranju, koje uključuje travnati krov koji će delovati kao prirodni rashladni sistem u letnjim mesecima. Ovo i ostale mere zaštite životne sredine trebalo bi da prepolove korišćenje ugljenika od strane ovog švedskog partnera, te da dovedu do uštede od 135.000 evra operativnih troškova svake godine. Toyotinom novom partneru u La Rochelleu, u Francuskoj, solarne ploče na krovu parkinga stvaraju i do 200.000 kilovata energije godišnje i tako obezbeđuju potpunu neutralnost ove zgrade u potrošnji CO2. Izgradnja novih prodajnih mesta i potpuno renoviranje starih biće procenjeno od strane nezavisne ekološke komisije koja se zasniva na BREEAM proceni, strogom evropskom ispitivanju za održivi dizajn konstrukcije i izgradnje. Ovaj metod će pomenute partnere oceniti po sledećim oblastima: energija, voda, otpad i materijali, zagađivanje, korišćenje zemljišta i ekologija, zdravlje i dobrobit, kao i menadžment i transport. Postojeće zgrade, koje se ne renoviraju, takođe će doprineti Toyotinoj viziji održivog partnera; kaizen program koji se tiče energije pomoći će vlasnicima da prepoznaju prilike za uštedu energije i smanje troškove preko izgradnje bolje iskorišćenih prostora. Toyota je nedavno završila promociju u tri partnerske kuće u Nemačkoj koje su postigle smanjenje emisije CO2 od čak 12% putem malih, svakodnevnih poboljšanja. Do 2015. godine, TME ima za cilj da za sve Toyota partnere u Evropi obezbedi sertifikat ISO 1400 – međunarodnu referencu za ekološki menadžment. Toyota nastoji da smanji štetan uticaj na životnu sredinu ne samo preko svojih partnera. Prošlog meseca, Toyota je počela sa aktivnostima Održive fabrike u dve proizvodne kompanije u Francuskoj i Velikoj Britaniji. TMMF i TMUK će promovisati aktivnosti da bi se realizovali ambiciozni ciljevi očuvanja životne okoline do 2010. godine, uključujući smanjenje korišćenja vode od 25% u Toyotinoj proizvodnoj mreži u Evropi. Goran Sarić - Automagazin

Sajam u Ženevi - Renault Megane RS + FOTO

Sajam u Ženevi - Renault Megane RS + FOTO

Poslednji u liniji Renault Sport modela, Renault Megane RS punim sjajem zablistao je na štandu sajma automobila u Ženevi. Posle modela Megane F1 Team R26 i Megane R26.R, Renault Megane RS "na tacni" je dobio svo stečeno iskustvo u čuvenom Renault Sport Technologies centru. Wallpaper možete preuzeti klikom na LINK..
Sajam u Ženevi - Opel Ampera će debitovati 2011. godine

Sajam u Ženevi - Opel Ampera će debitovati 2011. godine

Revolucionarna Opel Ampera danas je premijerno prikazana na 79. Sajmu Automobila u Ženevi. Carl-Peter Forster, predsednik kompanije General Motors Europe, otkrio je električno vozilo sa produženim dometom i najavio planove da se krene sa proizvodnjom ovog modela krajem 2011. godine...
Aston Martin One-77 - čekanje se isplatilo

Aston Martin One-77 - čekanje se isplatilo

Konačno... Iako smo dugo čekali, Aston Martin je predstavljanjem prvih fotografija svog prestižnog modela One 77 opravdao svaki trenutak. Pred nama su prve fotografije ekskluzivnog modela, najbržeg i najsnažnijeg automobila u istoriji Aston Martina...
Ford Iosis MAX: novi „kinetički“ koncept

Ford Iosis MAX: novi „kinetički“ koncept

Ovako bi mogao izgledati novi Ford C-Max. Novi Ford C-MAX prvi put videćemo 2011. godine, i zato je vrlo verovatno da je ovo najavna studia nove generacije modela C-MAX. Ford Iosis Max je koncept, ali iako ne treba očekivati da svi detalji budu uključeni u serijsku proizvodnju, iskreno se nadamo da će dizajn enterijera i eksterijera "preživeti" do serijske faze...
Škoda Yeti i zvanično otkrivena !

Škoda Yeti i zvanično otkrivena !

Četiri godine posle premijere studie Yeti, kompanija Škoda na sajmu automobila u Ženevi predstavlja nam svoj prvi SUV model ikada. Razlika? Serijski proizvod od koncept modela razlikuje se po izduždnoj liniji, pogonu na prednje ili sve točkove, po turbo benzinskim motorima sa direktnim ubrizgaavanjem goriva...
Dacia Duster Concept spremna za Ženevu + FOTO

Dacia Duster Concept spremna za Ženevu + FOTO

Novi koncept imena Duster dokazuje nam da je tema SUV ponovo na stolu menadžmenta Dacie. Sajam automobila u Ženevi biće idealna prilika da mnogi potencijalni kupci iznesu svoje utiske o novom modelu, prvom automobilu koji je razvijen u sedištu "Renault Design Central Europe", u rumunskom Bukureštu. Wallpaper možete pogledati klikom na LINK...
Saradnja Folksbanke i AMSS - „Pomoć na putu“

Saradnja Folksbanke i AMSS - „Pomoć na putu“

Folksbanka i Auto moto savez Srbije, su potpisali ugovor o poslovnoj saradnji, prema kome je svim sadašnjim i budućim klijentima, omogućeno da uz kreditne kartice Folksbanke dobiju i na tržištu jedinstvenu uslugu „Pomoć na putu“...
Prodajni rezultati Mazda Srbija i Crna Gora, februar 2009

Prodajni rezultati Mazda Srbija i Crna Gora, februar 2009

Dobri prodajni rezultati uprkos izuzetno nestabilnoj situaciji na tržištu – ovako se ukratko može opisati poslovanje Mazda Srbija i Crna Gora u februaru 2009. godine. Uz prodajnu cifru od ukupno 58 vozila, prodaja Mazde porasla je za 35 odsto u odnosu na februar 2008. godine.
Porsche Cayenne Turbo Electric (2026)
Slika nedelje