Najnovije vesti iz auto industrije
Neverovatni iQ stigao u Evropu
Objavljeno: 22.12.2008.
Sredinom decembra, samo tri nedelje posle inicijalne pan-evropske test vožnje za predstavnike medija u Milanu, prvi automobili iQ iz proizvodnje počeli su da pristižu u Evropu, a prva vozila će biti isporučena kupcima do kraja ove godine...

iQ je velika prekretnica u razvoju Toyotinih vozila i predstavlja prototip promene dizajna malog automobila. iQ se suprotstavlja konvencionalnom načinu razmišljanja: mali je, a opet prostran, funkcionalan, a odaje emocije, kompaktan, a ipak prefinjen. To je ozbiljna mašina za vožnju koja takođe vodi računa o očuvanju životne sredine sa emisijama koje kreću od 99g/km, savršeno se uklapajući u gradski životni stil stanovnika evropskih metropola.
Jedinstveni iQ kombinuje neverovatno kompaktne spoljašnje dimenzije sa izuzetno efikasnim prostorom enterijera. Dugačak je nešto manje od tri metra, ali može da primi i do četvoro ljudi. Kompaktan je, ali njegova širina i srazmerno dugačak razmak osovina daju ovom automobilu snažan stav i dobru upravljivost. Okretan na gradskim ulicama, iQ pruža užitak i stabilnu vožnju i na autoputevima.

Lansirani iQ će biti na raspolaganju u dve kontrastne, vrlo privlačne, boje: crnoj i beloj. Ovo lansirano izdanje odlikovaće se celokupnom serijom standardne opreme kao što je metalik boja, ručni klima-uređaj, aluminijumski točkovi od 15”, elektronski podizači prozora, audio sistem sa 6 zvučnika uključujući prekidače na volanu i mini-utičnicu za priključenje MP3/iPod uređaja, sistem ulaska bez ključa i zatamnjeno staklo. Sigurnost će biti na visokom nivou, sa standardnom opremom aktivne i pasivne bezbednosti, kao što je devet airbag jastuka – uključujući prvu na svetu airbag zavesu u zadnjem delu, aktivne naslone za glavu na prednjem sedištu i kontrolu stabilnosti vozila - Vehicle Stability Control sa kontrolom vuče - Traction Control.
Toyota Srbija PR
Kontroverzni dizajner ne napušta samo BMW, već se povlači iz automobilske industrije. Posle višegodišnjih aktivnosti u minhenskoj kompaniji, 52-godišnji Chris Bangle, koji je radikalno uticao na promenu dizajnerskog pravca, povlači se iz automobilskog biznisa...
Nemački proizvođač automobila na sajmu automobila u Ženevi predstaviće dva značajna noviteta. Prvi je Ampera, plug-in hibrid razvijen na bazi modela Volt, a drugi je OPC verzija nove Insignie...
Posle prošlogodišnje studije, Aston Martin će nam na martovskom sajmu automobila u Ženevi predstaviti novu serijsku verziju modela Vantage coupe, koji pokreće V12 monstrum zapremine 6 litara i snage 516 KS...
Kompanija EKO YU izvinjava se svim svojim potrošačima zbog eventualnih neprijatnosti, usled nestašice goriva u proteklih nekoliko dana. U EKO YU naglasili su da Uredba dozvoljava snabdevanje naših benzinskih stanica isključivo iz domaćih rafinerija...
Ovo bi trebao biti perfektan tuning Mercedesa SLR 722? ASMA Design tvrdi da je tuning Mercedes-McLarena SLR 722 perfektan, i zato ga naziva Perfectus. Mi smo slobodni da ovo nazovemo "Defectus" ili "Defecus" ili se u tuning uopšte ne razumemo. Ali, moramo razumeti drugačiji ukus Azije...
Mazda Motor Corporation na ovogodišnjem Geneva International Motor Showu izložiće dva nova modela Mazde 3. Svetsku premijeru imaće Mazda 3 sa i-stop sistemom, naprednim "start-stop" sistemom koji štedi godivo i nova Mazda 3 MPS, najjača verzija Mazde 3...
Honda je najavila početak prodaje Honde S2000 „Ultimate Edition” (Konačna verzija) za mart 2009. u Evropi. Ograničena serija je proizvedena da bi se time označio kraj proizvodnje ovog višestruko nagrađivanog sportskog automobila...
Početak 2009. godine za Mazdu označen je dobrim brojkama kada je reč o prodaji: uprkos nestabilnim ekonomskim prilikama i iščekivanju detalja o novim carinskim propisima, tokom januara 40 Mazdinih modela stiglo je do kupaca, što predstavlja povećanje od 18% u odnosu na isti period prošle godine...
Prvi put lansiran 1999., Yaris je Toyotin najprodavaniji model u Evropi i nalazi se u srcu visoko konkurentnog B segmenta: to je segment koji će po očekivanjima da se proširi za čak 3% tokom naredne tri godine (do 2011.), zbog rastuće potrebe za malim automobilima. Od 2005. godine kada je lansirana druga generacija Yaris-a, Toyota je uspela da postigne neverovatnu prodaju i poveća svoj udeo na tržištu u B segmentu (prognozirano 5,4% za 2008, povećano sa 5,1% u 2005.)...