Najnovije vesti iz auto industrije
Fashion Avenue Art - Audijev impuls za vrhunsko stvaralaštvo
Objavljeno: 28.05.2008.
Prvi put zajedno, deset vrhunskih srpskih likovnih stvaralaca dvadesetog veka sinoć je na Fashion Avenue Art izložbi, predstavilo svoja unikatna dela i to u potpuno novom i drugačijem izložbenom prostoru - salonu Audija, Porsche Beograd Ada. Galeriju fotografija koje nam dočaravaju atmosferu u zanimljivo kreiranom, autentičnom Audijevom salonu možete pogledati u galeriji Automagazin portala ili jednostavnim klikom na LINK...
![Fashion Avenue Art - Audijev impuls za vrhunsko stvaralaštvo Fashion Avenue Art - Audijev impuls za vrhunsko stvaralaštvo](slike/vesti/20080528005311_photo_1.jpg)
Kroz oblik, pokret, dinamiku postojanja, unutrašnju istinu, dimenziju skulpturalnog stvaralaštva, predstavili su se Oto Logo, Olga Olja Ivanjicki, Branko Miljuš, Miloš Šobajić, Danica Basta, Mihailo Đoković Tikalo, Milan Marinković Cile, Jelena Trpković, Dragan Radenović i Braca Đurković.
"Brend Audi podržava stvaraoce koji slede svoju viziju, koji stvaraju iz radoznalosti i koji mogu da otkriju nove oblike koje sam život nudi. Želimo da damo impuls stvaralaštvu i kreativnosti, bilo da je reč o vrhunskim umetničkim delima, ili o proizvodnji najkvalitetnijih automobila koji donose novine u tehnologiji i dizajnu." - rekao je na otvaranju prodajne izložbe Slobodan Pešić, direktor marke Audi.
![Fashion Avenue Art - Audijev impuls za vrhunsko stvaralaštvo Fashion Avenue Art - Audijev impuls za vrhunsko stvaralaštvo](slike/vesti/20080528005311_photo_2.jpg)
Eminentni savremenici, svojim trajanjem na domaćoj likovnoj sceni, na Fashion Avenue Art u autentičnom prostoru Audi salona, samo potvrđuju i utemeljuju svoja dela u istoriji novije srpske umetnosti. Među domaćom umetničkom elitom, na ovoj izložbi pojavio se, posle višegodišnje pauze, i Oto Logo, jedan od vrhunskih vajara, sa svojih deset eksponata.
Suočeni sa dinamikom vremena, Fashion Avenue Art je iz ugla recepcije vrlo bitan za generacije koje teže da se upoznaju sa domaćim umetničkim nasleđem na jedan pitak, jasan, ilustrovan način. Kreiranje ovog umetničkog doživljaja, pored prihvatanja velike odgovornosti, u isti mah predstavljao je i izazov i uživanje u ponovnom otkrivanju najsitnijih pojedinosti vezanih za život, različita poglavlja naše istorije, umetnosti i stvaralaštvo." - istakla je Bjanka Jovićević, glavni i odgovorni urednik lifestyle magazina "Fashion Avenue" i posebnog izdanja "Fashion Art", idejni tvorac ove izložbe.
![Fashion Avenue Art - Audijev impuls za vrhunsko stvaralaštvo Fashion Avenue Art - Audijev impuls za vrhunsko stvaralaštvo](slike/vesti/20080528005311_photo_3.jpg)
Ovom jedinstvenom događaju prisustvovali su predstavnici diplomatskog kora, uspešni domaći i strani privrednici, kao i mnogobrojne ličnosti iz našeg javnog i umetničkog života. Svi gosti na izložbi, imali su priliku da se dodatno upoznaju sa svakim umetnikom putem specijalno pripremljene publikacije Fashion Avenue Art, koju pored biografija, čine i reprodukcije umetničkih dela, kao i mogućnost da kupe izložena dela.
Goran Sarić - Automagazin
Fotografije: Milomir Bošković
Novi proizvodi UNIQA osiguranja na našem tržištu pružaju nove dodatne vidove asistencije: uz Auto 24 PLUS, organizaciju pomoći na putu, a uz Auto KASKO 24 PLUS, uz organizaciju pomoći, UNIQA nadoknađuje i troškove pomoći na putu u Srbiji i inostranstvu, u svim zemljama u kojima važi zelena karta.
Velikim prodajnim uspesima Fiat Grande Punta pridružuje se i veliki jubilej - proizveden je milioniti primerak najnovije generacije Grande Punta, koji se prodaje od 2005. godine. Fiat Grande Punto sa rednim brojem 1.000.000 je bogato opremljen crveni hatchback, namenjen kupcu u Velikoj Britaniji...
U četvrtak, 20. novembra 2008, Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora je za predstavnike medija organizovao manifestaciju pod nazivom EconoDrive. Iako je proizvod Mercedes-Benz prepoznatljiv po svom kvalitetu, inovativnosti, bezbednosti i dugoj tradiciji, namera koja je i ostvarena ovom prilikom, bila je da se ukaže i na još jednu karakteristiku premijum Brenda - ekonomična potrošnja...
Zbog izuzetnog interesovanja za vozila koja je, uz značajne popuste, ponudio tokom šestodnevne akcije od 10. do 15. novembra, u Grand Motorsu, generalnom uvozniku Fordovih vozila, odlučili su da potencijalnim kupcima od 1. do 15. decembra pruže još jednu retku priliku za kupovinu...
Nemački Volkswagen na američkom tržištu niže uspehe jedan za drugim. Aktuelna novina je pobeda modela Volkswagen Jetta TDI u domaćoj anketi "Green Car of the Year", gde se Jetta 2.0 TDI CR (Common-Rail) istakla niskom potrošnjom i malom emisijom CO2...
Hyundai je u Los Angelesu predstavio sopstveno konstruisan hibridni pogon, koji kombinuje benzinski motor zapremine 2,4 litra (ili 2.0 Turbo) sa elektromotorom snage 30 kW. Napredni hibridni sistem u serijskoj proizvodnji pojaviće se tokom sledeće godine...
Novi menadžerski sportsko-luksuzni sedan se neočekivano predstavio odmah posle inovativnog Boxtera i Caymana, i nedugo posle potvrde proizvodnje dizelske verzije Cayenne. Jedna od najočekivanijih ovogodišnjih novina iz Porsche porodice, imena Panamera, polako se otkriva...
Renault Megane R26.R predstavljen je 22. jula tekuće godine, na međunarodnom sajmu automobila u Londonu. Veoma brzo privukao je pažnju javnosti postizanjem rekorda u svojoj kategoriji, na stazi Nürburgring - Nordschleife, sa vremenom 8:17...
U četvrtak 20.11.2008. god. u prostorijama Hyundai Auto Beograda u ulici Milutina Milankovića 7V naš poznati slikar Cile Marinković je imenovan za promotera velike akcije Hyundai Auto Beograda ’’Hyundai bojice za bezbednije ulice’’ koja je posvećena povećanju bezbednosti dece u saobraćaju.