Najnovije vesti iz auto industrije
Mini One i Mini One Clubman - nova osnovna motorizacija
Objavljeno: 15.01.2009.
MINI će na martovskom sajmu automobila u Ženevi predstaviti dva nova osnovna modela One. Oba modela opremljena su manjim, 1.4-litarskim agregatom različite snage, a biće dostupni za nižu cenu od aktuelnih modela sa osnovnim motorom...
MINI One sa novim osnovnim četvorocilindričnim motorom zapremine 1.4 litra predstavlja motorizaciju usmerenu prvenstveno na minimalizaciju potrošnje goriva. Stručnjaci za motore iz BMW-a razvili su agregat koji je poznat vozačima malih automobila grupacije PSA. Maksimalna snaga od 75 KS na raspolaganju je već pri 4 000 o/min, a maksimalni obrtni moment iznosi 120 Nm pri 2 500 o/min, što će omogučiti smanjenje potrošnje goriva i pri nižim režimima rada. Kombinovana potrošnja goriva iznosi 5,3 L/100 km, što je za ovu zapreminu rezultat za respekt i može se uporediti sa konkurentskim 1.2-litarskim agregatima.
Motor MINI One opremljen je potpuno varijabilnim razvodom ventila i elektronski kontrolisanom pumpom za vodu, koja radi u zavisnosti od aktuelne potrebe sistema za hlađenje, a sličnu filozofiju koristi i pumpa za ulje. Standardno, motor je opremljen sa sistemom prikupljanja energije prilikom kočenja (pomoću specijalne konstrukcije alternatora), automatskim isključivanjem i startovanjem motora. Agregat je uparen sa šestostepenim ručnim menjačem.
Mali "lifestyle" model, Mini Clubman One pod haubu će dobiti snažniju verziju istog agregata, koji razvija 95 konjskih snaga. Pored standardnog ručnog šestostepenog menjača, za Clubman je pripremljen i šestostepeni automatski menjač. Cena novih osnovnih motorizacija, u odnosu na sadašnje osnovne agregate, biće jeftinije za 1000 Eura.
| Mini One, Mini One Clubman - Novi motori | | |
| Mini One 1.4 Vti | Mini One Clubman 1.4 Vti |
| Zapremina motora (cm3): | 1397 | 1397 |
| Broj cilindara / Ventila: | 4 / 4 | 4 / 4 |
| Max. Snaga (KS pri o/min): | 75 / 4 000 | 95 / 6000 |
| Max. Obrtni moment (Nm pri o/min): | 120 / 4000 | 140 / 4250 |
| Max. Brzina (km/h): | 175 | 183 |
| Kombinovana potrošnja goriva (L/100 km): | 5,3 | 5,4 |
| Cena u Nemačkoj (Euro): | 15 200 | 18 200 |
| | |
| | |
Goran Sarić - Automagazin
Prodaja novih automobila u Nemačkoj, u februaru mesecu, povećana je za 21 % u odnosu na isti period prošle godine, na 277 800 automobila. Ovo je prvi rast prodaje automobila u Nemačkoj u poslednjih šest meseci...
Indijski magnat Tata u Ženevi je predstavio super-jeftini automobil Nano Europa, koji je, kao što sam naziv govori, namenjen evropskom tržištu. Tata Nano Europe na evropsko tržište dolazi 2011. godine, a najavljena cena kreće se oko 5 000 Eura...
Poslednji u liniji Renault Sport modela, Renault Megane RS punim sjajem zablistao je na štandu sajma automobila u Ženevi. Posle modela Megane F1 Team R26 i Megane R26.R, Renault Megane RS "na tacni" je dobio svo stečeno iskustvo u čuvenom Renault Sport Technologies centru. Wallpaper možete preuzeti klikom na
LINK..
Revolucionarna Opel Ampera danas je premijerno prikazana na 79. Sajmu Automobila u Ženevi. Carl-Peter Forster, predsednik kompanije General Motors Europe, otkrio je električno vozilo sa produženim dometom i najavio planove da se krene sa proizvodnjom ovog modela krajem 2011. godine...
Konačno... Iako smo dugo čekali, Aston Martin je predstavljanjem prvih fotografija svog prestižnog modela One 77 opravdao svaki trenutak. Pred nama su prve fotografije ekskluzivnog modela, najbržeg i najsnažnijeg automobila u istoriji Aston Martina...
Ovako bi mogao izgledati novi Ford C-Max. Novi Ford C-MAX prvi put videćemo 2011. godine, i zato je vrlo verovatno da je ovo najavna studia nove generacije modela C-MAX. Ford Iosis Max je koncept, ali iako ne treba očekivati da svi detalji budu uključeni u serijsku proizvodnju, iskreno se nadamo da će dizajn enterijera i eksterijera "preživeti" do serijske faze...
Iz mnoštva hibridnih i električnih modela sajma automobila u Ženevi, kao biser među perlama, izdvaja se brutalni primerak Lamorghini LP670-4 SuperVeloce. Odlikuje ga snažniji motor, manja masa i bolje performanse...
Četiri godine posle premijere studie Yeti, kompanija Škoda na sajmu automobila u Ženevi predstavlja nam svoj prvi SUV model ikada. Razlika? Serijski proizvod od koncept modela razlikuje se po izduždnoj liniji, pogonu na prednje ili sve točkove, po turbo benzinskim motorima sa direktnim ubrizgaavanjem goriva...
Novi koncept imena Duster dokazuje nam da je tema SUV ponovo na stolu menadžmenta Dacie. Sajam automobila u Ženevi biće idealna prilika da mnogi potencijalni kupci iznesu svoje utiske o novom modelu, prvom automobilu koji je razvijen u sedištu "Renault Design Central Europe", u rumunskom Bukureštu. Wallpaper možete pogledati klikom na
LINK...