AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Honda Polar III

Honda Polar III

Honda Motor Co., Ltd. je izdala saopštenje da će pre kraja ove godine početi sa korišćenjem nove lutke – pešaka treće generacije, POLAR III, prilikom testova sudara vozla i pešaka, sa ciljem smanjenja broja povreda donjih delova leđa i gornjih delova nogu, koji su česti prilikom udara džipova ili minivenova u pešake...

Honda Polar III

Primenom POLARA III, vernost oponašanja povreda donjih delova leđa i gornjih delova nogu je dodato poboljšana, omogućavajući procene povreda kostiju u ovim oblastima, pored mogućnosti procene povreda ligamenata kolena i kostiju donjih delova nogu, kakva je postojala i do sada. Honda je 1998. godine prva u svetu počela da se bavi razvojem sistema testova uz primenu lutaka, sa ciljem oponašanja reagovanja ljudskog tela prilikom udara vozila u pešake, kako bi se identifikovali delovi vozila koji najčešće nanose povrede, kao i da se razviju bezbednosne tehnologije čiji bi cilj bio smanjenje povreda glave pešaka prilikom sudara sa vozilom. Honda je tokom 2000. godine proširila područje napora ka smanjenju broja povreda kod pešaka razvojem druge generacije lutke pešaka, POLAR II, koja je unapredila vernost oponašanja reagovanja ljudskog tela i omogućila merenje obima povreda u osam telesnih područja, uključujući tu i povrede glave i vrata, korišćenjem ugrađenih instrumenata. Pored toga, Honda je istovremeno vršila i nezavisno razvijala simulacije u kojima se oponašaju reakcije tela i njegove povrede.

Honda Polar III

Prilikom razvoja POLARA III, Honda se usredsredila na donje delove leđa i gornje delove nogu, delove tela koji su više izloženi povredama prilikom udara vozila veće visine kao što su džipovi i minivenovi, jer je broj ovih vozila na ulicama sve veći. Da bi se omogućile šire i dublje analize, struktura donjih delova leđa, kao i gornjih delova nogu lutke je dodatno unapređena. Honda kod projektovanja lutke upotrebljava materijale i oblike koji vernije odgovaraju karakteristikama ljudskog tela, i obavlja niz provera sa ciljem poređenja karakteristika svakog dela tela lutke u odnosu na ljudsko telo. Uvođenjem ovih lutaka – pešaka, Honda je aktivno vršila ispitivanja u oblasti smanjenja broja povreda pešaka. Tokom 1998. godine, Honda je najavila početak razvoja karoserije vozila čija će konstrukcija smanjiti mogućnost povreda glave pešaka i primenila rezultate tog razvoja na model HR-V, koji je izašao na tržište u septembru iste godine. Od tada, Honda je proširila primenu ove tehnologije na više drugih modela, a sada se ona primenjuje na svim njenim modelima. Delta Automoto PR

Mitsubishi Lancer EVO X za britansku policiju

Mitsubishi Lancer EVO X za britansku policiju

Vozni park policije u britanskom Yorkshiru obogaćen je za nekoliko novih službenih "uličnih trkača" Mitsubishi Lancer Evolution X. Specijalno pripremljen Lancer u policiji će imati ulogu "presretača", ali će sigurno pomoći i u hvatanju dilera droge...
Deset najboljih motora za 2010. godinu

Deset najboljih motora za 2010. godinu

Prestižni američki magazin "Ward's Auto" objavio je rezultate tradicionalne ankete za najbolji motor na američkom tržištu. Ovo je već petnaesta godina zaredom, u kojoj najpoznatiji američki magazin sprovodi anketu sa istim pitanjem...
Ford Focus RS - prve fotografije serijskog modela

Ford Focus RS - prve fotografije serijskog modela

Kompanija Ford "u promet" je pustila oficijalne fotografije produkcijskog modela Focus RS. Fotografije Ford Focusa RS, koje smo ranije imali prilike da vidimo, takođe su bile zvanične, ali nisu prikazivale serijski primerak...
Honda Accord 2.4 i-VTEC - galerija fotografija

Honda Accord 2.4 i-VTEC - galerija fotografija

Predstavljamo Vam najinteresantnije fotografije snimljene prilikom testiranja nove generacije Accord-a 2.4 i-VTEC, Hondinog predstavnika u srednjoj klasi. Kompletan foto album sa Hondom Accord u glavnoj ulozi možete pogledati u galeriji portal ili klikom na LINK...
Opel Antara dolazi i sa prednjim pogonom

Opel Antara dolazi i sa prednjim pogonom

Nemačka kompanija Opel obogaćuje svoj model Antara verzijom sa pogonom na prednje točkove (4X2). Opelov atraktivan SUV model od sada će biti jeftiniji, manje će trošiti, a odnos cena-ponuđeno biće u samom vrhu segmenta...
Ključ BMW-a uskoro i kao platna kartica

Ključ BMW-a uskoro i kao platna kartica

Kompanija BMW trenutno radi na razvoju revolucionarnog inteligentnog ključa, koji je sposoban da skladišti i reprodukuje seriju informacija dragocenih za naše dnevne aktivnosti. Prema BMW-u, nije daleko vreme kada ćemo ključ koristiti u kupovini, kao platnu karticu ili u funkciji plaćanja parking mesta...
Carlos Ghosn imenovan za predsednika ACEA

Carlos Ghosn imenovan za predsednika ACEA

Od Nove godine funkciju predsednika Asocijacije evropskih proizvođača (ACEA) preuzeće Carlos Ghosn, izvršni direktor alijanse Renault/Nissan. Na čelo ACEA Ghosn je izabran u petak, 5. decembra u Briselu, i čeka ga težak posao jer se većina automobila nalazi u krizi. Ko je Carlos Ghosn i šta od Ghosna možemo očekivati?
Mercedes-Benz E (W212) - Prve (ne)zvanične fotografije

Mercedes-Benz E (W212) - Prve (ne)zvanične fotografije

Nova generacija Mercedes-Benz E klase (W212) javnosti će zvanično biti predsatvaljena na martovskom sajmu automobila u Ženevi. Ipak, pred nama su i prve (ne)zvanične fotografije koje su noćas prostrujale interentom. Šta nam donosi nova Benzova E klasa?
Audi A5 Avant (2025)
Slika nedelje