AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Honda Polar III

Honda Polar III

Honda Motor Co., Ltd. je izdala saopštenje da će pre kraja ove godine početi sa korišćenjem nove lutke – pešaka treće generacije, POLAR III, prilikom testova sudara vozla i pešaka, sa ciljem smanjenja broja povreda donjih delova leđa i gornjih delova nogu, koji su česti prilikom udara džipova ili minivenova u pešake...

Honda Polar III

Primenom POLARA III, vernost oponašanja povreda donjih delova leđa i gornjih delova nogu je dodato poboljšana, omogućavajući procene povreda kostiju u ovim oblastima, pored mogućnosti procene povreda ligamenata kolena i kostiju donjih delova nogu, kakva je postojala i do sada. Honda je 1998. godine prva u svetu počela da se bavi razvojem sistema testova uz primenu lutaka, sa ciljem oponašanja reagovanja ljudskog tela prilikom udara vozila u pešake, kako bi se identifikovali delovi vozila koji najčešće nanose povrede, kao i da se razviju bezbednosne tehnologije čiji bi cilj bio smanjenje povreda glave pešaka prilikom sudara sa vozilom. Honda je tokom 2000. godine proširila područje napora ka smanjenju broja povreda kod pešaka razvojem druge generacije lutke pešaka, POLAR II, koja je unapredila vernost oponašanja reagovanja ljudskog tela i omogućila merenje obima povreda u osam telesnih područja, uključujući tu i povrede glave i vrata, korišćenjem ugrađenih instrumenata. Pored toga, Honda je istovremeno vršila i nezavisno razvijala simulacije u kojima se oponašaju reakcije tela i njegove povrede.

Honda Polar III

Prilikom razvoja POLARA III, Honda se usredsredila na donje delove leđa i gornje delove nogu, delove tela koji su više izloženi povredama prilikom udara vozila veće visine kao što su džipovi i minivenovi, jer je broj ovih vozila na ulicama sve veći. Da bi se omogućile šire i dublje analize, struktura donjih delova leđa, kao i gornjih delova nogu lutke je dodatno unapređena. Honda kod projektovanja lutke upotrebljava materijale i oblike koji vernije odgovaraju karakteristikama ljudskog tela, i obavlja niz provera sa ciljem poređenja karakteristika svakog dela tela lutke u odnosu na ljudsko telo. Uvođenjem ovih lutaka – pešaka, Honda je aktivno vršila ispitivanja u oblasti smanjenja broja povreda pešaka. Tokom 1998. godine, Honda je najavila početak razvoja karoserije vozila čija će konstrukcija smanjiti mogućnost povreda glave pešaka i primenila rezultate tog razvoja na model HR-V, koji je izašao na tržište u septembru iste godine. Od tada, Honda je proširila primenu ove tehnologije na više drugih modela, a sada se ona primenjuje na svim njenim modelima. Delta Automoto PR

Zbogom Renault Laguna, Vel Satis i Espace

Zbogom Renault Laguna, Vel Satis i Espace

Kompanija Renault prestaće da proizvodi velike automobile. Laguna, Vel Satis i Espace neće dočekati svoje naslednike. Aktuelna generacija Renault Lagune prestaće da se proizvodi jop 2010. godine, a godinu dana kasnije fabrilka u Sandouville biće preorjentisana na proizvodnju lakih dostavnih automobila...
Grand Motors - Nova Ford Fiesta stigla u Srbiju!

Grand Motors - Nova Ford Fiesta stigla u Srbiju!

Novi Ford Fiesta, savremeni automobil kompakt klase, atraktivnog izgleda i naprednih tehničkih karakteristika, predstavljen je sinoć u beogradskom salonu kompanije Grand Motors. Nova Fiesta je kreirana u skladu sa Fordovom već slavnom filozofijom „kinetičkog dizajna“ i proizvedena u „Fabrici ljubavi“ pored Kelna (Nemačka). Najzanimljivije fotografije snimljene na prezentaciji možete pogledati u galeriji Automagazin portala, ili klikom na LINK...
Mercedes-Benz GL 2010 - špijunske fotografije

Mercedes-Benz GL 2010 - špijunske fotografije

Elixir mladosti dobiće i veliki off-road iz Mercedes-Benza. Mercedes-Benz GL je na tržištu od 2006. godine, a kako bi bio ravnopravan u bitci sa konkurentima, stručnjaci u Mercedesa odlučili su se na "zatezanje bora"...
Internet Automobil 2009. godine je Toyota Avensis

Internet Automobil 2009. godine je Toyota Avensis

Preduzeće za tržišne komunikacije Metro Market ove godine, sedmi put za redom organizovalo je izbor za Internet automobil godine. Posetioci automobilskog web portala www.netauto.co.rs, prema sopstvenim kriterijumima glasali su za automobile koji su se pojavili u ovoj godini. Fotografije snimljene na manifetaciji proglašenja možete pogledati u galeriji Automagazin portala, ili klikom na LINK...
Seat Exeo - tehnički detalji + FOTO

Seat Exeo - tehnički detalji + FOTO

Kompanija Seat na prošlogodišnjem sajmu automobila u Parizu predstavila je svoj novi sedan, smešten na donjoj granici srednje klase. Seat Exeo koristi platformu prethodne generacije Audija A4, a vidljivi su i dizajnerski uticaji proizvođača iz Ingolstadta. Pred nama su nove informacije i fotografije, koje možete pogledati klikom na LINK...
Chevrolet Volt osvojio nagradu “Grand Prix de l’Environnement 2009”

Chevrolet Volt osvojio nagradu “Grand Prix de l’Environnement 2009”

Chevrolet Volt je primio Veliku nagradu za ekološka dostignuća na 24-tom Međunarodnom automobilskom festivalu (Festival Automobile International) u Parizu za svoju inovativnu tehnologiju. Tokom 24 godine postojanja, Međunarodni automobilski festival prepoznaje inovacije u svetu automobila koje bude emocije i strasti...
Saab 9-3X - prve zvanične informacije i fotografije

Saab 9-3X - prve zvanične informacije i fotografije

Iako smo Vam juče predstavili špijunske fotografije i nezvanične informacije, danas je kompanija Saab objavila oficijalne detalje o novom modelu imena 9-3X. Pogon na sve točkove je standardan uz benzinske motore, dok će dizel agregat ići u kombinaciji sa 4x2 pogonom. Fotografije za Vaš Desktop možete pogledati klikom na LINK...
Peugeot Hdi motori sa neverovatno malom  potrošnjom

Peugeot Hdi motori sa neverovatno malom potrošnjom

Zahvaljujući ekonomičnosti HDI motora Peugeot 207 ima neverovatnu potrošnju od samo 3.8 litra na 100 kilometara, tako da ovaj automobil sa punim rezervoarom prelazi čak 1.300 kilometara. Pored male potrošnje, Peugeot 207 ima i nisku emisiju ugljen dioksida što Peugeot stavlja na vodeće mesto kada je u pitanju zaštita životne sredine.
Hyundai i20 N Rally1 - Ott Tanak
Slika nedelje