Najnovije vesti iz auto industrije
Scania otvorila servis u Nišu
Objavljeno: 27.06.2008.
U prisustvu uglednih zvanica, dosadašnjih kupaca, poslovnih partnera i novinara iz elektronskih i štampanih medija, Scania Srbija d.o.o. je 20. juna na izlasku iz Niša u pravcu Sofije otvorila svoju prvu poslovnu jedinicu van Beograda – moderan servis za vozila poznatog švedskog proizvođača kamiona, autobusa i dizel motora...
Nova poslovna jedinica je smeštena uz samu međunarodnu saobraćajnicu Beograd-Sofija, na izalsku iz Niša, sa desne strane iz prvaca Beograda. Prostire se na oko 2.400 kvadratnih metara, od čega je pod krovom objekat od 360 m² u kojem su smešteni radionica za istovremeno opsluživanje tri vozila, magacin rezervnih delova i kancelarije za četvoro trenutno zaposlenih (prodavac za južni deo Srbije, poslovođa i dva mehničara). Servis je radnim danima otvoren od 8.30 do 16.30 časova, subotom od 8 do 13 časova. Opremljen je najsavremenijim dijagnostičkim uređajima i alatima, a mehaničari osposobljeni za stručno i brzo redovno servisiranje ili otklanjanje eventualnih kvarova.
«Od 2004. godine Scania Servis–Kreko kod Čačka, a od 2006. i Panoniacoop u Kanjiži posluju kao ovlašćeni Scania servisi u Srbiji. Logičan nastavak razvoja servisne mreže je bilo otvaranje punkta u jugoistočnoj Srbiji. Niš je bio prirodno rešenje, a sa našim klijentom i partnerom, firmom Put Inženjering, postigli smo sporazum o najmu prostora u kome je otvarena prva, a sigurno ne i poslednja, poslovna jedinica izvan Beograda», rekao je na otvaranju direktor Scania Srbija d.o.o., Dušan Veljković.
"Naši planovi se ovde ne završavaju: kupili smo tri hektara zemlje pored autoputa Beograd – Zagreb gde ćemo uskoro započeti gradnju novog servisno-prodajnog centra; da bi u međuvremenu pružali kvalitetne usluge servisiranja i popravki sve većem broju naših mušterija za 80 odsto smo povećali površinu radionice i dvorišta u Beogradu; planiramo da u dogledno vreme servisnu mrežu proširimo na još tri do pet lokacija."- rekao je gosp. Veljković.
Scania je svoju firmu u Srbiji formirala 2001. U proteklih sedam godina na ovom tržištu je prodala više od 500 novih i 150 korišćenih kamiona, kao i tridesetak autobusa.
Goran Sarić - Automagazin
U četvrtak, 20. novembra 2008, Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora je za predstavnike medija organizovao manifestaciju pod nazivom EconoDrive. Iako je proizvod Mercedes-Benz prepoznatljiv po svom kvalitetu, inovativnosti, bezbednosti i dugoj tradiciji, namera koja je i ostvarena ovom prilikom, bila je da se ukaže i na još jednu karakteristiku premijum Brenda - ekonomična potrošnja...
Zbog izuzetnog interesovanja za vozila koja je, uz značajne popuste, ponudio tokom šestodnevne akcije od 10. do 15. novembra, u Grand Motorsu, generalnom uvozniku Fordovih vozila, odlučili su da potencijalnim kupcima od 1. do 15. decembra pruže još jednu retku priliku za kupovinu...
Nemački Volkswagen na američkom tržištu niže uspehe jedan za drugim. Aktuelna novina je pobeda modela Volkswagen Jetta TDI u domaćoj anketi "Green Car of the Year", gde se Jetta 2.0 TDI CR (Common-Rail) istakla niskom potrošnjom i malom emisijom CO2...
Hyundai je u Los Angelesu predstavio sopstveno konstruisan hibridni pogon, koji kombinuje benzinski motor zapremine 2,4 litra (ili 2.0 Turbo) sa elektromotorom snage 30 kW. Napredni hibridni sistem u serijskoj proizvodnji pojaviće se tokom sledeće godine...
Novi menadžerski sportsko-luksuzni sedan se neočekivano predstavio odmah posle inovativnog Boxtera i Caymana, i nedugo posle potvrde proizvodnje dizelske verzije Cayenne. Jedna od najočekivanijih ovogodišnjih novina iz Porsche porodice, imena Panamera, polako se otkriva...
Renault Megane R26.R predstavljen je 22. jula tekuće godine, na međunarodnom sajmu automobila u Londonu. Veoma brzo privukao je pažnju javnosti postizanjem rekorda u svojoj kategoriji, na stazi Nürburgring - Nordschleife, sa vremenom 8:17...
U četvrtak 20.11.2008. god. u prostorijama Hyundai Auto Beograda u ulici Milutina Milankovića 7V naš poznati slikar Cile Marinković je imenovan za promotera velike akcije Hyundai Auto Beograda ’’Hyundai bojice za bezbednije ulice’’ koja je posvećena povećanju bezbednosti dece u saobraćaju.
Druga generacija Mazde 3 oficijalno je predstavljena na sajmu automobila u Los Angelesu, dok će evropska verzija biti predstavljena na sajmu u Bolonji. Nova generacija Mazde 3 ima težak zadatak da nadmaši veliki uspeh prethodnika...
Pobednik ovogodišnjeg izdanja "Design Challenge" jeste Mazdina studija Kaan, razvijena u severnoameričkom odeljenju za istraživanje i razvoj. U pitanju je eko-sportista sa tri točka, koji za pogon koristi električnu energiju...