Najnovije vesti iz auto industrije
FIAT - Dvocilindrični 0,9 SGE menja četvorocilindrične Fire motore
Objavljeno: 06.12.2008.
Šef firme Fiat Powertrain Technologies, Alfredo Altavilla, u italijanskom listu "Corriere della Sera" obelodanio je blisku budućnost palete malenih motora grupacije Fiat Auto. Kao što smo Vas informisali (možete pročitati OVDE) u pitanju je dvocilindrični 0,9 SGE (Small Gasoline Engine) agregat snage od 48 do 77 kW, koji će 2010. godine zameniti poznate Fire motore u portfoliu Fiata...
Mali automobili zauzimaju i zauzimaće značano mesto u portfoliu kompanije Fiat, što će u dolazećem periodu redukcije potrošnje, emisije štetnih čestica i smanjenja cena, igrati veoma važnu ulogu u tržišnoj "utakmici". U postojećoj ponudi motora, već dugi niz godina poseban značaj imaju poznati četvorocilindrični Fire agregati. Prema rečima Alfreda Altaville, njih će 2010. godine zameniti motori sa dva cilindra, čija konstrukcija za velikoserijsku proizvodnju je zahtevala dugogodišnji razvoj.

Novi motor SGE (Small Gasoline Engine) ima zapreminu od 900 cm3 i važno je istaći da se radi o potpuno novom agregatu. Osnovne verzije motora biće atmosferski, a u razvojnoj fazi nalaze se i turbo verzije agregata čija zapremina iznosi 900 cm3. U početku će u ponudi biti 4 ponuđene verzije snage istog motora: 48 kW, 59 kW, 66 kW i 77 kW, koji će zameniti poznate Fire motore zapremine 1,1L, 1,2L i 1,4L. Glavni kandidati za instalaciju novih malih motora su modeli Fiat 500, Fiat Topolino, Fiat Grande Punto, kao i dolazeća generacija modela Panda i nova Lancia Ypsilon. Kasnije bi se u ponudi trebala pojaviti i hibridna verzija pomenutog agregata.
Goran Sarić - Automagazin
Revolucionarna Opel Ampera danas je premijerno prikazana na 79. Sajmu Automobila u Ženevi. Carl-Peter Forster, predsednik kompanije General Motors Europe, otkrio je električno vozilo sa produženim dometom i najavio planove da se krene sa proizvodnjom ovog modela krajem 2011. godine...
Konačno... Iako smo dugo čekali, Aston Martin je predstavljanjem prvih fotografija svog prestižnog modela One 77 opravdao svaki trenutak. Pred nama su prve fotografije ekskluzivnog modela, najbržeg i najsnažnijeg automobila u istoriji Aston Martina...
Ovako bi mogao izgledati novi Ford C-Max. Novi Ford C-MAX prvi put videćemo 2011. godine, i zato je vrlo verovatno da je ovo najavna studia nove generacije modela C-MAX. Ford Iosis Max je koncept, ali iako ne treba očekivati da svi detalji budu uključeni u serijsku proizvodnju, iskreno se nadamo da će dizajn enterijera i eksterijera "preživeti" do serijske faze...
Iz mnoštva hibridnih i električnih modela sajma automobila u Ženevi, kao biser među perlama, izdvaja se brutalni primerak Lamorghini LP670-4 SuperVeloce. Odlikuje ga snažniji motor, manja masa i bolje performanse...
Četiri godine posle premijere studie Yeti, kompanija Škoda na sajmu automobila u Ženevi predstavlja nam svoj prvi SUV model ikada. Razlika? Serijski proizvod od koncept modela razlikuje se po izduždnoj liniji, pogonu na prednje ili sve točkove, po turbo benzinskim motorima sa direktnim ubrizgaavanjem goriva...
Novi koncept imena Duster dokazuje nam da je tema SUV ponovo na stolu menadžmenta Dacie. Sajam automobila u Ženevi biće idealna prilika da mnogi potencijalni kupci iznesu svoje utiske o novom modelu, prvom automobilu koji je razvijen u sedištu "Renault Design Central Europe", u rumunskom Bukureštu. Wallpaper možete pogledati klikom na
LINK...
Folksbanka i Auto moto savez Srbije, su potpisali ugovor o poslovnoj saradnji, prema kome je svim sadašnjim i budućim klijentima, omogućeno da uz kreditne kartice Folksbanke dobiju i na tržištu jedinstvenu uslugu „Pomoć na putu“...
Dobri prodajni rezultati uprkos izuzetno nestabilnoj situaciji na tržištu – ovako se ukratko može opisati poslovanje Mazda Srbija i Crna Gora u februaru 2009. godine. Uz prodajnu cifru od ukupno 58 vozila, prodaja Mazde porasla je za 35 odsto u odnosu na februar 2008. godine.
Nemački Volkswagen, do kraja ove godine, raskinuće ugovore na određeno vreme, koji su potpisani sa 16 500 zaposlenih. Kako je izjavio šef Volkswagena za list "Der Spiegel", Martin Winterkorn, radna mesta stalno zaposlenih radnika su za sada sigurna...