Najnovije vesti iz auto industrije
Grand Motors - Milorad Čavić promoter novog Fordovog modela
Objavljeno: 22.10.2008.
U prisustvu uglednih zvanica i brojnih novinarskih ekipa Grand Motors, generalni uvoznik Fordovih vozila, 20. oktobra je, uoči otvaranja sajamske manifestacije Auto Show – Novi Sad, prigodnim performansom i zvanično predstavio novi, vrhunski model u ponudi te poznate marke – crossover Kuga. Na promociji novog modela, generalni direktor Grand Motorsa, Stanko Radić uručio je ključeve Ford Kuge našem poznatom plivaču Miloradu Čaviću...
Milorad Čavić će u narednih godinu dana biti zaštitno lice tog dizajnerski atraktivnog, a po performansama i tehničkim rešenjima vrhunskog Fordovog vozila. "Uvereni smo da će se u Kugi Milorad Čavić osećati kao u vodi, u kojoj se izvanredno snalazi, dakle, šampionski, komotno, ali i takmičarski." - rekao je, između ostalog, gospodin Radić u prigodnom obraćanju okupljenim novinarima.
Podsećamo, Kuga je prvi Fordov crossover proizveden i namenjen kupcima u Evropi. Atraktivna forma novog modela sledi takozvani kinetički dizajn, koji je Ford zapčeo modelom S-MAX, a nastavio aktuelnim verzijama Focusa, C-MAX-a, novom Fiestom i još novijem, u Parizu netom prikazanom malom automobilu Ka. Tehničku osnovu Kuge čine najsavremenija rešenja koja se primenjuju u brzo rastućem, SAV segmentu (Sport Activity Vehicles). Nova Fordova uzdanica u društvu modernih „terenaca“ je i uzorno bezbedan automobil: na poznatom Euro NCAP testu Kuga je zavredela najbolju kombinaciju ocena i time dospela na vrh liste malih terenskih automobila sa pogonom na sva četiri točka. Uz maksimalnih pet zvezdica za bezbednost odraslih putnika, ovaj model se može podičiti i ocenom od četiri zvezdice za bezbednost dece u vozilu i sa tri zvezdice za zaštitu pešaka.

Kugu pokreće nekoliko dizel i benzinskih motora. Na našem tržištu će najatraktivnija biti verzija sa dvolitarskim dizel motorom od 136 KS, šestostepenim ručnim menjačem i bogatim paketom opreme Trend, koja se nudi po početnoj ceni od 27.220 evra, u dinarskoj protivvrednosti, u koju su uključeni carina, prevozni troškovi i PDV. Na 8. Auto Show Novi Sad Grand M, kompanija-ćerka Grand Motorsa u Novom Sadu, uzložila je sve modele iz prograna putničkih i lakih komercijalnih vozila. Za ovu sajamsku manifestaciju Grand M je pripremio specijalne popuste, koji se u zavisnosti od modela kreću i do 2.500 evra.
Grand Motors PR
Nemački proizvođač automobila na sajmu automobila u Ženevi predstaviće dva značajna noviteta. Prvi je Ampera, plug-in hibrid razvijen na bazi modela Volt, a drugi je OPC verzija nove Insignie...
Posle prošlogodišnje studije, Aston Martin će nam na martovskom sajmu automobila u Ženevi predstaviti novu serijsku verziju modela Vantage coupe, koji pokreće V12 monstrum zapremine 6 litara i snage 516 KS...
Kompanija EKO YU izvinjava se svim svojim potrošačima zbog eventualnih neprijatnosti, usled nestašice goriva u proteklih nekoliko dana. U EKO YU naglasili su da Uredba dozvoljava snabdevanje naših benzinskih stanica isključivo iz domaćih rafinerija...
Ovo bi trebao biti perfektan tuning Mercedesa SLR 722? ASMA Design tvrdi da je tuning Mercedes-McLarena SLR 722 perfektan, i zato ga naziva Perfectus. Mi smo slobodni da ovo nazovemo "Defectus" ili "Defecus" ili se u tuning uopšte ne razumemo. Ali, moramo razumeti drugačiji ukus Azije...
Mazda Motor Corporation na ovogodišnjem Geneva International Motor Showu izložiće dva nova modela Mazde 3. Svetsku premijeru imaće Mazda 3 sa i-stop sistemom, naprednim "start-stop" sistemom koji štedi godivo i nova Mazda 3 MPS, najjača verzija Mazde 3...
Honda je najavila početak prodaje Honde S2000 „Ultimate Edition” (Konačna verzija) za mart 2009. u Evropi. Ograničena serija je proizvedena da bi se time označio kraj proizvodnje ovog višestruko nagrađivanog sportskog automobila...
Početak 2009. godine za Mazdu označen je dobrim brojkama kada je reč o prodaji: uprkos nestabilnim ekonomskim prilikama i iščekivanju detalja o novim carinskim propisima, tokom januara 40 Mazdinih modela stiglo je do kupaca, što predstavlja povećanje od 18% u odnosu na isti period prošle godine...
Prvi put lansiran 1999., Yaris je Toyotin najprodavaniji model u Evropi i nalazi se u srcu visoko konkurentnog B segmenta: to je segment koji će po očekivanjima da se proširi za čak 3% tokom naredne tri godine (do 2011.), zbog rastuće potrebe za malim automobilima. Od 2005. godine kada je lansirana druga generacija Yaris-a, Toyota je uspela da postigne neverovatnu prodaju i poveća svoj udeo na tržištu u B segmentu (prognozirano 5,4% za 2008, povećano sa 5,1% u 2005.)...
U Minhenu su se, očigledno, odlučili da sve svoje dolazeće modele predstave na videu. Testovi BMW-a X1 su u punom jeku, a ozbiljnim maskiranjem njegovog izgleda omogućava kompaniji da poveća interesovnje za novog člana porodice X...