AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Honda Polar III

Honda Polar III

Honda Motor Co., Ltd. je izdala saopštenje da će pre kraja ove godine početi sa korišćenjem nove lutke – pešaka treće generacije, POLAR III, prilikom testova sudara vozla i pešaka, sa ciljem smanjenja broja povreda donjih delova leđa i gornjih delova nogu, koji su česti prilikom udara džipova ili minivenova u pešake...

Honda Polar III

Primenom POLARA III, vernost oponašanja povreda donjih delova leđa i gornjih delova nogu je dodato poboljšana, omogućavajući procene povreda kostiju u ovim oblastima, pored mogućnosti procene povreda ligamenata kolena i kostiju donjih delova nogu, kakva je postojala i do sada. Honda je 1998. godine prva u svetu počela da se bavi razvojem sistema testova uz primenu lutaka, sa ciljem oponašanja reagovanja ljudskog tela prilikom udara vozila u pešake, kako bi se identifikovali delovi vozila koji najčešće nanose povrede, kao i da se razviju bezbednosne tehnologije čiji bi cilj bio smanjenje povreda glave pešaka prilikom sudara sa vozilom. Honda je tokom 2000. godine proširila područje napora ka smanjenju broja povreda kod pešaka razvojem druge generacije lutke pešaka, POLAR II, koja je unapredila vernost oponašanja reagovanja ljudskog tela i omogućila merenje obima povreda u osam telesnih područja, uključujući tu i povrede glave i vrata, korišćenjem ugrađenih instrumenata. Pored toga, Honda je istovremeno vršila i nezavisno razvijala simulacije u kojima se oponašaju reakcije tela i njegove povrede.

Honda Polar III

Prilikom razvoja POLARA III, Honda se usredsredila na donje delove leđa i gornje delove nogu, delove tela koji su više izloženi povredama prilikom udara vozila veće visine kao što su džipovi i minivenovi, jer je broj ovih vozila na ulicama sve veći. Da bi se omogućile šire i dublje analize, struktura donjih delova leđa, kao i gornjih delova nogu lutke je dodatno unapređena. Honda kod projektovanja lutke upotrebljava materijale i oblike koji vernije odgovaraju karakteristikama ljudskog tela, i obavlja niz provera sa ciljem poređenja karakteristika svakog dela tela lutke u odnosu na ljudsko telo. Uvođenjem ovih lutaka – pešaka, Honda je aktivno vršila ispitivanja u oblasti smanjenja broja povreda pešaka. Tokom 1998. godine, Honda je najavila početak razvoja karoserije vozila čija će konstrukcija smanjiti mogućnost povreda glave pešaka i primenila rezultate tog razvoja na model HR-V, koji je izašao na tržište u septembru iste godine. Od tada, Honda je proširila primenu ove tehnologije na više drugih modela, a sada se ona primenjuje na svim njenim modelima. Delta Automoto PR

Volkswagen Golf GTI-R stiže u Frankfurt

Volkswagen Golf GTI-R stiže u Frankfurt

Kompanija Volkswagen potvrdila je da će na sajmu automobila u Frankfurtu predstaviti "nabildovani" Volkswagen Golf GTI-R, koji pod haubom krije 2-litarski turbo benzinski motor snage 270 konjskih snaga...
Ford Fiesta: prvi tjuning

Ford Fiesta: prvi tjuning

Tjuner Mountune Performance svoju kreativnost dokazao je i na novoj generaciji modela Ford Fiesta. Uz novi aerodinamički paket, nova Ford Fiesta pod haubu je dobila i novu "porciju" konjskih snaga, koja će poboljšati performanse...
Samsung eMX - koncept sportskog sedana

Samsung eMX - koncept sportskog sedana

Samsung kod nas nije preterano poznata marka u oblasti automobilske industrije. Sa tehnikom Renaulta i Nissana, kompanija Samsung je veoma atraktivan automobilski proizvod na tržištima širom Azije...
Motopassion 2009 - foto galerija

Motopassion 2009 - foto galerija

Pored mnogobrojnih premijera motocikala, sajam Motopassion u Beogradu obeležile su i šarmantne lepotice. Najzanimljivije fotografije, snimljene na sajmu u Beogradu, možete pogledati u galeriji Automagazin portala ili jednostavnim klikom na LINK...
Audi smanjuje masu sportskih modela

Audi smanjuje masu sportskih modela

Kompanija Audi odlučila se na logičan korak, radikalno smanjenje mase svojih snažnih modela i smanjenje snage, a sve u cilju smanjenja portošnje i emisije štetnih materija. Prvi na redu je Audi S5...
Mercedes-Benz SLS AMG - Izgled pod maskom, tehnika poznata

Mercedes-Benz SLS AMG - Izgled pod maskom, tehnika poznata

Iako je naslednik supersportskog modela SLR McLaren još uvek pod velom tajne, i u fazi testiranja pod maskom, Mercedes-Benz je odlučio da otkrije njegovu tehniku. U Mercedesu tako nisu dali puno prostora špijunskim fotografima, jer su u u spostvenoj režiji predstavili oficijalne fotografije zamaskiranog automobila, što danas nije čest slučaj. Fotografije možete pogledati klikom na LINK..
Mini priprema dizelski John Cooper Works

Mini priprema dizelski John Cooper Works

Tradicionalna britanska kompanija Mini planira da proširi paletu motora u svom najsportskijem modelu John Cooper Works. Pod haubom modela Mini John Cooper Works disaće dizel agregat zapremine 1,6 litra...
BMW Efficient Dynamics 2. generacije.

BMW Efficient Dynamics 2. generacije.

Kompanija BMW odlučila se za saradnju sa organizacijom NASA. Da, sa agencijom za svemirska istraživanja. Šta može biti plod saradnje ove dve velike kompanije? Efficient Dynamics 2. generacije. Potrošnja goriva je na prvom mestu...
World Car of the Year -  Izbor sužen na tri modela

World Car of the Year - Izbor sužen na tri modela

Međunarodni žiri izbora "World Car Of The Year", organizovan od strane WCSC (World Car Steering Committee) suzio je izbor na tri automobila. Za titulu World Car of the Year boriće se Ford Fiesta, Toyota iQ i Volkswagen Golf VI...
Porsche Cayenne Turbo Electric (2026)
Slika nedelje