AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Honda Polar III

Honda Polar III

Honda Motor Co., Ltd. je izdala saopštenje da će pre kraja ove godine početi sa korišćenjem nove lutke – pešaka treće generacije, POLAR III, prilikom testova sudara vozla i pešaka, sa ciljem smanjenja broja povreda donjih delova leđa i gornjih delova nogu, koji su česti prilikom udara džipova ili minivenova u pešake...

Honda Polar III

Primenom POLARA III, vernost oponašanja povreda donjih delova leđa i gornjih delova nogu je dodato poboljšana, omogućavajući procene povreda kostiju u ovim oblastima, pored mogućnosti procene povreda ligamenata kolena i kostiju donjih delova nogu, kakva je postojala i do sada. Honda je 1998. godine prva u svetu počela da se bavi razvojem sistema testova uz primenu lutaka, sa ciljem oponašanja reagovanja ljudskog tela prilikom udara vozila u pešake, kako bi se identifikovali delovi vozila koji najčešće nanose povrede, kao i da se razviju bezbednosne tehnologije čiji bi cilj bio smanjenje povreda glave pešaka prilikom sudara sa vozilom. Honda je tokom 2000. godine proširila područje napora ka smanjenju broja povreda kod pešaka razvojem druge generacije lutke pešaka, POLAR II, koja je unapredila vernost oponašanja reagovanja ljudskog tela i omogućila merenje obima povreda u osam telesnih područja, uključujući tu i povrede glave i vrata, korišćenjem ugrađenih instrumenata. Pored toga, Honda je istovremeno vršila i nezavisno razvijala simulacije u kojima se oponašaju reakcije tela i njegove povrede.

Honda Polar III

Prilikom razvoja POLARA III, Honda se usredsredila na donje delove leđa i gornje delove nogu, delove tela koji su više izloženi povredama prilikom udara vozila veće visine kao što su džipovi i minivenovi, jer je broj ovih vozila na ulicama sve veći. Da bi se omogućile šire i dublje analize, struktura donjih delova leđa, kao i gornjih delova nogu lutke je dodatno unapređena. Honda kod projektovanja lutke upotrebljava materijale i oblike koji vernije odgovaraju karakteristikama ljudskog tela, i obavlja niz provera sa ciljem poređenja karakteristika svakog dela tela lutke u odnosu na ljudsko telo. Uvođenjem ovih lutaka – pešaka, Honda je aktivno vršila ispitivanja u oblasti smanjenja broja povreda pešaka. Tokom 1998. godine, Honda je najavila početak razvoja karoserije vozila čija će konstrukcija smanjiti mogućnost povreda glave pešaka i primenila rezultate tog razvoja na model HR-V, koji je izašao na tržište u septembru iste godine. Od tada, Honda je proširila primenu ove tehnologije na više drugih modela, a sada se ona primenjuje na svim njenim modelima. Delta Automoto PR

Škoda Superb karavan stiže u Frankfurt

Škoda Superb karavan stiže u Frankfurt

Automobilski server "Motorauthority" predstavio je prve rendere nove Škode Superb, u karavanskoj verziji. Render je realizovan na osnovu poznatih informacija o novom modelu i prikazuje praktičan i atraktivan model mladoboleslavske kompanije...
LRX dobio zeleno svjetlo za proizvodnju

LRX dobio zeleno svjetlo za proizvodnju

Na prošlogodišnjem sajmu automobila u Detroitu, Land Rover je predstavio studiju pod nazivom LRX, za koju su mnogi tada pretpostavljali kako direktno najavljuje novi model. Ispostavilo se da su bili u pravu...
Mercedes-Benz CL facelift - špijunske fotografije

Mercedes-Benz CL facelift - špijunske fotografije

Mercedes-Benz CL veoma uspešno odoleva zubu vremena, ali diskretne izmene nikada ne mogu naškoditi. Mercedes-Benz odlučio se na izmene nekoliko detalja, koji će omogućiti da automobil izgleda sveže još dve ili tri godine...
MDI AirPod - Automobil na vazduh

MDI AirPod - Automobil na vazduh

Na sajmu automobila u Ženevi javnosti je predstavljen zanimljivi prototip automobila nove generacije, koji za pogon ne koristi ni benzin, ali ni bilo koje drugo ustaljeno gorivo. Za pogon ovog automobila zadužen je vazduh pod pritiskom...
Subaru na sajmu automobila u Beogradu

Subaru na sajmu automobila u Beogradu

Kompanija „Nicos C. Kattamis ltd“ ovlašćeni uvoznik i distributer Subaru vozila za Srbiju i Crnu Goru, izložiće na predstojecem 47. MEDUNARODNOM SALONU AUTOMOBILA - MSA (OICA) od 27.03.2009 do 05.04.2009 u Beogradu svoje modele u hali 1 Beogradskog sajma...
Toyota Hilux BEV (2026)
Slika nedelje