Najnovije vesti iz auto industrije
Honda prva u Nemačkoj po kriterijumu zadovoljstva kupaca
Objavljeno: 25.07.2008.
Na osnovu istraživanja J.D. Power and Associates, 22.juna je objavljena informacija da je Honda na prvom mestu mereno indeksom zadovoljstva kupaca u Nemačkoj (Customer Satisfaction Index- CSI). Već drugu godinu za redom, trudeći se da u potpunosti izađe u susret svojim kupcima, Honda zauzima prvo mesto u ovoj svetski priznatoj studiji.
Ovo istraživanje, koja se radi već sedam godina, ispituje zadovoljstvo kupaca novim automobilom i servisom automobila posle dve godine korišćenja. Za potrebe ovog istraživanja kupci vrlo detaljno ocenjuju svoje automobile i usluge svojih dilera, na osnovu 77 atributa svrstanih u četiri grupe. U prvu i najvažniju grupu ovih karakteristika svakako spadaju kvalitet i pouzdanost. Performanse, dizajn i komfor, zajedno sa drugim atributima koji su vezani za atraktivnost vozila, svrstani su u drugu grupu. Usluge dilera i troškovi održavanja čine preostale dve grupe.Vrednošću indeksa od 849 poena Honda je prva na skali satisfakcije kupaca s a ubedljivim vođstvom u domenu zadovoljstva servisom. Na ovoj skali na drugom mestu je BMW čiji je, prema ocenama kupaca, osnovni atribut atraktivnost automobila. Generalno gledano, ukupna satisfakcija potrošača je na daleko višem nivou u odnosu na 2002. godinu kada je počelo ovo ispitivanje. Takođe, mnogo je više onih koji su oduševljeni svojim automobilom od onih koji su prosečno zadovoljni. Duplo više kupaca koji su veoma zadovoljni samim proizvodom i uslugom kupuju automobil iste marke u poređenju sa onima čija je satisfakcija niža.

Ova vrlo detaljna i sveobuhvatna studija zasnovana je na ocenama više od 19.000 vlasnika automobila u Nemačkoj. Ona obuhvata 23 brenda i 103 modela automobila. Ovakav tip istražibanja vrši se pod pokroviteljstvom J.D. Power and Associates širom sveta. J.D. Power and Associates je jedna od najpoznatijih globalnih agencija koja se bavi istraživanjem tržišta i pružanjem informacuja kompanijama u ključnim poslovnim sektorima. Velika pouzdanost rezultata njenih istraživanja proizilazi iz odgovora miliona potrošača godišnje širom sveta.
Goran Sarić - Automagazin
Dizel u skladu sa Euro 5 standardom se prodaje na svih 59 OMV benzinskih stanica širom Srbije od 1. januara 2009.. Prema JUS EN 590 standardu Evrodizel, sadrži ne više od 10 ppm sumpora (10 mg po kilogramu).
Kontroverzni dizajner ne napušta samo BMW, već se povlači iz automobilske industrije. Posle višegodišnjih aktivnosti u minhenskoj kompaniji, 52-godišnji Chris Bangle, koji je radikalno uticao na promenu dizajnerskog pravca, povlači se iz automobilskog biznisa...
Nemački proizvođač automobila na sajmu automobila u Ženevi predstaviće dva značajna noviteta. Prvi je Ampera, plug-in hibrid razvijen na bazi modela Volt, a drugi je OPC verzija nove Insignie...
Posle prošlogodišnje studije, Aston Martin će nam na martovskom sajmu automobila u Ženevi predstaviti novu serijsku verziju modela Vantage coupe, koji pokreće V12 monstrum zapremine 6 litara i snage 516 KS...
Kompanija EKO YU izvinjava se svim svojim potrošačima zbog eventualnih neprijatnosti, usled nestašice goriva u proteklih nekoliko dana. U EKO YU naglasili su da Uredba dozvoljava snabdevanje naših benzinskih stanica isključivo iz domaćih rafinerija...
Ovo bi trebao biti perfektan tuning Mercedesa SLR 722? ASMA Design tvrdi da je tuning Mercedes-McLarena SLR 722 perfektan, i zato ga naziva Perfectus. Mi smo slobodni da ovo nazovemo "Defectus" ili "Defecus" ili se u tuning uopšte ne razumemo. Ali, moramo razumeti drugačiji ukus Azije...
Mazda Motor Corporation na ovogodišnjem Geneva International Motor Showu izložiće dva nova modela Mazde 3. Svetsku premijeru imaće Mazda 3 sa i-stop sistemom, naprednim "start-stop" sistemom koji štedi godivo i nova Mazda 3 MPS, najjača verzija Mazde 3...
Honda je najavila početak prodaje Honde S2000 „Ultimate Edition” (Konačna verzija) za mart 2009. u Evropi. Ograničena serija je proizvedena da bi se time označio kraj proizvodnje ovog višestruko nagrađivanog sportskog automobila...
Početak 2009. godine za Mazdu označen je dobrim brojkama kada je reč o prodaji: uprkos nestabilnim ekonomskim prilikama i iščekivanju detalja o novim carinskim propisima, tokom januara 40 Mazdinih modela stiglo je do kupaca, što predstavlja povećanje od 18% u odnosu na isti period prošle godine...