AutoMAGAZIN - Vesti

www.automagazin.rs

Najnovije vesti iz auto industrije

Toyota Srbija: Akcija čišćenja desne obale Dunava

Toyota Srbija: Akcija čišćenja desne obale Dunava

Povodom Dana Dunava, koji se održava 29. juna 2008. godine, u vremenu od 9 do 14 časova, pod sloganom „Zajedno za čiste vode“ vršiće se akcija čišćenja, po uputstvima JKP „Zelenilo-Beograd'“, desne obale Dunava na dve lokacije kod Zemunskog keja...

1. Potez od restorana „Venecija“ do restorana „Kej Majski“ u dužini od 400 metara (od restorana „Venecija“ navozno-silazne rampe starog pristaništa do „Hidrobaze“). Širina čišćenja priobalnog pojasa biće od 10 do 12 metara. Opis rada: - prikupljanje naplava od plastike i granjevine, - delimično tremiranje uz vodno ogledalo. Lokacija na kojoj će se odlagati prikupljene naplave i nečistoće biće na centralnom delu silazno navozne rampe starog pristaništa Zemun (nizvodno 50 metara od restorana „Venecija“). 2. Potez od splava „Hrabro srce“ do Vojne baze u dužini od 1500 metara. Širina čišćenja priobalnog pojasa biće od 20 do 25 metara. Opis rada: - prikupljanje naplava od plastike i granjevine, - kompletno košenje trave (ukoliko to bude potrebno u odnosu na vladajući vodostaj) Zaposleni u Toyota Srbiji i njenim partnerima će se sa zadovoljstvom priključiti navedenoj akciji i time pružiti svoj doprinos očuvanju životne sredine. Pored ljudskog faktora pružiće i podršku svojim adekvatnim vozilima. Lokacije na kojoj će biti postavljena Toyota vozila za odvoz prikupljenog otpada su: - Hrabro srce - Hostel - Restoran Kej-Jahting klub. Štandovi sa promotivnim materijalom organizatora i učesnika u akciji postaviće se kod restorana „Venecija“ i to uz parkovnu liniju: 1. Na 50 metara od restorana „Venecija“ – JKP „Zelenilo Beograd“ 2. Naspram glavne silazno-navozne rampe pristaništa – Republička agencija za reciklažu 3. Naspram SRD „Zemun“ – JKP „Beogradski vodovod i kanalizacija“ 4. Uzvodno 25 metara od ulazne saobraćajnice „Jugopetrol“ – JKP „Gradska čistoća“ 5. Kod restorana „Venecija“ - Toyota Toyota posvećuje izuzetnu pažnju i sprovodi aktivnosti u oblasti društvene odgovornosti i doprinosa širom sveta sa posebnim osvrtom na zaštitu životne sredine, ljudske resurse i razvoj, kao i bezbednost u saobraćaju. Kao deo nastojanja celog sveta da smanji uticaj na životnu okolinu, Toyota je prošle godine u Japanu započela svoje aktivnosti održive fabrike. Ove godine u dve proizvodne kompanije u Evropi stavila je održivu fabriku u pogon. Održiva fabrika je snažna inicijativa koja će pomoći kompaniji da značajno smanji pritisak koji proizvodnja vozila nameće životnoj sredini. Svaka fabrika će sprovoditi aktivnosti da bi pomogla realizaciju ambicioznih ciljeva očuvanja sredine za 2010. godinu uključujući smanjenje korišćenja vode za 25% od strane Toyotine evropske proizvodne mreže. Uspešne aktivnosti biće usvojene kao standard u Toyotinim fabrikama u celom svetu čime se naglašava uloga prirode u stvaranju proizvodnih pogona koji su u skladu sa svojim prirodnim okruženjem i ističe korporativna odgovornost poslovanja u društvenoj zajednici. U oblasti bezbednosti u saobraćaju Toyota Srbija je ekskluzivni partner Nacionalne vozačke akademije (NAVAK) koja u saradnji sa Ministarstvom unutrašnjih poslova sprovodi akcije bezbedne vožnje. Toyota nastoji da bude primeran “građanin” i planira da nastavi da daje svoj doprinos srpskom društvu. Toyota Srbija PR

Mazda Kazamai - premijera u Moskvi

Mazda Kazamai - premijera u Moskvi

Na međunarodnom sajmu automobila u Moskvi, 26. avgusta u 10:15, Mazda će predstaviti studiju sportskog crossover modela imena Mazda Kazamai. Podsetimo, koncept Kazamai osmišljen je prvenstveno za rusko tržište, ali novi model biće dostupan i na ostalim tržištima...
Jaguar XF-R prikazan u Goodwoodu

Jaguar XF-R prikazan u Goodwoodu

Audi RS6, BMW M5, Mercedes E 63 AMG, uskoro će dobiti ljutog konkurenta, Jaguar XF-R. Dugoočekivana nabrijana verzija uspešnog modela Jaguar XF predstavljena je na "festivalu brzine", u britanskom Goodwoodu...
Citroën Airdream - ulazak u svet ekologije

Citroën Airdream - ulazak u svet ekologije

Volkswagen ima BlueMotion, Mercedes ima Bluetec, Ford je predstavio ECOnetic... Francuska komapanija Citroen predstavila nam je program Airdream, iza kojeg se kriju ekološki automobili sa nižom emisijom štetnih materija i manjom potrošnjom...
Subaru ostvario rekordnu prodaju u Americi

Subaru ostvario rekordnu prodaju u Americi

Kompanija Subaru Amerika je nedavno izvestila da je u ove godine ostvarila najbolju prodaju ikada postignutu u mesecu maju sa 18.436 prodatih vozila. Maloprodajni rezultat je za 13% veći u odnosu na isti mesec 2007. godine, a posledica je velike potražnje od strane kupaca...
Open Study Model - Honda uskoro otkriva detalje

Open Study Model - Honda uskoro otkriva detalje

Svoju studiju lakog sportskog modela sa niskom emisijom Honda planira da otkrije javnosti na Britanskom međunarodnom Motor Show-u krajem ovog meseca. Kod ovog roudster dvoseda uglađen izgled spojen je sa uzbudljivim i dinamičnim, tehnološka rešenja motora su još efikasnijia i imaju još niži nivo emisje štetnih gasova...
Jaguar XK facelift - špijunske fotografije

Jaguar XK facelift - špijunske fotografije

Prema dostupnim infomracijama, Jaguar će na oktobarskom sajmu automobila u Parizu predstaviti redizajniranu verziju modela XK, koji je svojim predstavljanjem, 2006. godine, označio početak nove ere za Jaguar...
Bugatti Veyron Targa - stiže za mesec dana

Bugatti Veyron Targa - stiže za mesec dana

O tome da će Bugatti predstaviti ekskluzivnu targa uzvedbu modela Veyron već smo Vas nekoliko puta informisali, a sada je stigla i zvanična potvrda da će zvanična premijera najbržeg otvorenog automobila na planeti biti održana na manifestaciji "Pebble Beach Concours d’Elegance" sledećeg meseca...
BMW serije 3 - Facelift i novi 330d

BMW serije 3 - Facelift i novi 330d

Samo nedelju dana posle predstavljanja zvaničnih fotografija i informacija nove generacije serije 7, BMW nam otkriva znanične detalje o redizajniranom modelu serije 3. Osvežena "trojka" biće predstavljena na oktobarskom sajmu automobila u Parizu, posle čega kreće i prodaja...
Volkswagenov pogled u budućnost - 2028. godina

Volkswagenov pogled u budućnost - 2028. godina

Kako će izgledati naše ulice za dvadeset godina? Na ovo pitanje Volkswagen je pokušao da nam da odgovor na web stranicama, gde su predstavljene četiri studije: Room, Up!, One i Ego. Volkswagen automobili 2028. godine organizovaće nam radni dan, podsećati nas na zakazane sastanke, ukazivati na najniže cene u prodavnicama, ali biće sposobni da se samostalno parkiraju...
Sebastien Ogier - Rallye Monte Carlo 2023
Slika nedelje